Żeby polubić ZUS trzeba go zrozumieć
54 proc. Polaków uważa, że Zakład Ubezpieczeń Społecznych działa źle – wynika ze styczniowego sondażu Centrum Badania Opinii Społecznej. Dobrą opinię o ZUS ma 22 proc. badanych, zaś co czwarty nie ma zdania na ten temat. Wyniki odnotowało kilka kolorowych gazet i portali internetowych. Żadna z redakcji nie zauważyła jednak, że od kilku miesięcy ocena…
Kieszenie cieknące emeryturami
Połowa Polaków przebadanych przez GfK Polonia na zlecenie „Rzeczpospolitej” uważa, że powinny istnieć wyjątki w zasadach emerytalnych dla niektórych grup zawodowych. Oznacza to, że większa część społeczeństwa zgadza się, aby część pracujących pobierała ze wspólnej kasy więcej niż reszta. Dowodzi to, że Polacy nie rozumieją mechanizmów finansowania systemu emerytalnego i nie widzą żadnego związku pomiędzy…
Im więcej spotów, tym mniej krwi
Ponad połowa robotników budowlanych, którzy obejrzeli w telewizji spoty kampanii społecznej „Bezpieczeństwo pracy w budownictwie – upadki, poślizgnięcia”, deklaruje, że będzie bardziej uważać na swoje bezpieczeństwo podczas pracy na wysokości. To efekt kampanii społecznej „Bezpieczeństwo pracy w budownictwie – upadki, poślizgnięcia” zrealizowanej w listopadzie i grudniu przez Zakład Ubezpieczeń Społecznych i Państwową Inspekcję Pracy. Młody…
Własne media – własne zdanie
Chwalą nas inni, więc i my się pochwalimy – na dobry początek obecności w Wirtualnychmediach. "Działalność komunikacyjna Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Internecie pozytywnie wyróżnia się na tle innych instytucji publicznych" - uważa Radosław Krajewski, ekspert do spraw internetowego PR. Natomiast prestiżowy magazyn internetowy Interaktywnie. ...