Dumb Ways to Die


wtorek 20/11/2012

Pół Facebooka oszalało na punkcie Dumb Ways to Die, a dotPR na swoim facebookowym fanpage’u określiło nawet piosenkę  nowym nurtem w kampaniach społecznych… Serio?


YouTube Direkt

Chciałabym tylko nieśmiało, acz bezczelnie przypomnieć o (rodzimej) kampanii Fundacji Rak’n'Roll, w której młode dziewczyny zbierały na cycki i dragi, czy spocie promującym paraolimpadię w Londynie, w której sportowcom niepełnosprawność w niczym nie przeszkadza spełniać marzenia i przekraczać granice.


YouTube DirektwyY


YouTube Direkt

Fakt, że Dumb Ways to Die wżyna się w mózg i nuci się ją mimo woli, nie czyni z niej jeszcze hitu (sic!), a chyba jednak tylko viralem. Nie mówię, że złym. Bardzo dobrym. Mam tylko wątpliwości, na ile zapamiętany zostanie przekaz. Bo jakiś cel ta kampania miała.

Jestem natomiast „święcie oburzona” wpisem, że to pierwszy przykład traktowania spraw poważnych bez nadęcia i nostalgii. To raczej ludzkie, że nikt nie chce umierać, chorować, być „zły i brzydki”. W którymś momencie musiała nastąpić zmiana tonu. Dlatego nie tytułujmy pionierem tego, kto nim nie jest.


Moje najnowsze wpisy

 

Mailing serwisów marketingowych cz. 1

wtorek 11/03/2014

No kto, jak nie eksperci od marketingu? Kto powinien najlepiej wykorzystywać swoją wiedzę w promowaniu siebie samego? Podobno szewc bez butów chodzi. I w tym…


Prawa do ebooka

czwartek 16/01/2014

Na kupionym ebooku widnieje klauzula, że egzemplarz został wygenerowany specjalnie dla mnie. Widnieje tam mój login i mail. Super. Moja własność. Naszła mnie tylko taka…


Od briefu do faktury

poniedziałek 02/12/2013

Jak wielu klientów nie zdaje sobie sprawy ze specyfiki pracy agencji reklamowej nie muszę chyba mówić... Marketing to nie "dziś pytanie, dziś odpowiedź", jak się…


Niepełnosprawny marketing

czwartek 21/11/2013

Rozmowy rekrutacyjne. Scenka rodzajowa nr 1: "- Nie wiem, jak o to zapytać... - Pomogę pani. Jestem po operacji kręgosłupa, stąd to orzeczenie, ale nie…


Dlaczego nie poszłam na Noc Reklamożerców?

środa 20/11/2013

Nie przywołam argumentu ceny (chociaż 40 zł za bilet to niemało), bo pewne wydatki rozpatrywać należy w kategoriach inwestycji. Moje wątpliwości budzi przede wszystkim ogrom…


Mądrości z pralki

wtorek 19/11/2013

Nie lubię używać aplikacji na FB. Wiem, do czego się ich używa. W zamian za drobne nagrody, wykorzystywane są moje dane, nie tylko te publicznie…


Smutna historia z klawiaturą w tle

wtorek 05/11/2013

Okazuje się, że brak możliwości jest gorszy od, wydawać by się mogło, banalnej przeszkody, którą z użyciem zwykłej karty płatniczej (lub gotówki, ale bądźmy bardziej…