Moje ostatnie wpisy

 

Mailing serwisów marketingowych cz. 1

wtorek 11/03/2014
0

No kto, jak nie eksperci od marketingu? Kto powinien najlepiej wykorzystywać swoją wiedzę w promowaniu siebie samego? Podobno szewc bez butów chodzi. I w tym przypadku ta mądrość ludowa (nie)stety się sprawdza. Nie dla samego wytykania błędów jest ta notka, a po to, żeby pokazać, że nie ma ideałów, jakby ktoś wciąż w nie wierzył.…

Prawa do ebooka

czwartek 16/01/2014
0

Na kupionym ebooku widnieje klauzula, że egzemplarz został wygenerowany specjalnie dla mnie. Widnieje tam mój login i mail. Super. Moja własność. Naszła mnie tylko taka wątpliwość. Książkę drukowaną jak pożyczę, to odzyskam spowrotem (mam te swoje sposoby). A co z ebookiem? Skoro własność, to mogę nią dysponować. Kto mi jednak zagwarantuje, że ten przysłowiowy ktoś odeśle…

Od briefu do faktury

poniedziałek 02/12/2013
0

Jak wielu klientów nie zdaje sobie sprawy ze specyfiki pracy agencji reklamowej nie muszę chyba mówić... Marketing to nie "dziś pytanie, dziś odpowiedź", jak się niektórym wydaje. Poza obsługą abonamentową, agencja widzi kasę dopiero po realizacji zlecenia. Do tego momentu pracuje de facto za free. A klient ciśnie, bo ma prawo. Agencja siedzi po godzinach,…

Niepełnosprawny marketing

czwartek 21/11/2013
0

Rozmowy rekrutacyjne. Scenka rodzajowa nr 1: "- Nie wiem, jak o to zapytać... - Pomogę pani. Jestem po operacji kręgosłupa, stąd to orzeczenie, ale nie wpływa to na moją zdolność do pracy. - W takim razie nie mam więcej pytań." Scenka rodzajowa nr 2: "-  Chciałbym zapytać o pani orzeczenie o niepełnosprawności...? - Jestem po…

Dlaczego nie poszłam na Noc Reklamożerców?

środa 20/11/2013
0

Nie przywołam argumentu ceny (chociaż 40 zł za bilet to niemało), bo pewne wydatki rozpatrywać należy w kategoriach inwestycji. Moje wątpliwości budzi przede wszystkim ogrom informacji, na jakie narażony jest człowiek w ciągu tych 5 godzin seansu. Dlaczego narażony? Bo nie jesteśmy ich w stanie przyswoić, mimo szczerych chęci, w które przecież nigdy nie wątpię.…

Mądrości z pralki

wtorek 19/11/2013
0

Nie lubię używać aplikacji na FB. Wiem, do czego się ich używa. W zamian za drobne nagrody, wykorzystywane są moje dane, nie tylko te publicznie udostępniane. Już pal licho targetowane reklamy, ale ten spam na wallu... Nie interesują mnie gry, konkursy, nie bawią cytaty i zdjęcia. Co mnie bawi? Absurd, na bazie którego stworzona została…

Smutna historia z klawiaturą w tle

wtorek 05/11/2013
0

Okazuje się, że brak możliwości jest gorszy od, wydawać by się mogło, banalnej przeszkody, którą z użyciem zwykłej karty płatniczej (lub gotówki, ale bądźmy bardziej hipsterscy...), można szybko wyeliminować. Otóż nie! Weźmy taki przykład. Masz komputer, podłączony do internetu, zwykła szara codzienność. Świat stoi otworem, jesteś panem sytuacji, gdy nagle psuje ci się, jedyny ENTER!…

Dumb Ways to Die

wtorek 20/11/2012
2

Pół Facebooka oszalało na punkcie Dumb Ways to Die, a dotPR na swoim facebookowym fanpage’u określiło nawet piosenkę  nowym nurtem w kampaniach społecznych... Serio? [youtube IJNR2EpS0jw] Chciałabym tylko nieśmiało, acz bezczelnie przypomnieć o (rodzimej) kampanii Fundacji Rak'n'Roll, w której młode dziewczyny zbierały na cycki i dragi, czy spocie promującym paraolimpadię w Londynie, w której sportowcom niepełnosprawność w niczym nie przeszkadza spełniać marzenia…