Moje ostatnie wpisy

 

Media to taki sam biznes, jak każdy inny

niedziela 05/05/2013

Do tego wpisu skłonił mnie komentarz, umieszczony pod moim ostatnim postem "Czy istnieje w 100% obiektywne dziennikarstwo?". Czytelnik narzeka (bo innego słowa nie da się użyć) w nim na to, że dziennikarze nie są obiektywni, nie mają warsztatu i piszą i mało ważnych sprawach. Przyznam szczerze, że denerwuje mnie takie marudzenie. Media to biznes. Jeśli…

Czy istnieje w 100% obiektywne dziennikarstwo?

piątek 03/05/2013

Czy istnieje coś takiego, jak w 100 procentach obiektywne dziennikarstwo, czy to tylko martwy slogan, który ma niewiele wspólnego z rzeczywistością? Moim zdaniem obiektywizm w mediach to mit. Już tłumaczę dlaczego. Żeby zastanowić się nad tym zjawiskiem, należy najpierw wytłumaczyć, czym jest obiektywizm. Słownik języka polskiego PWN podaje następującą definicję: Przedstawianie i ocenianie czegoś w…

Marketingowy strzał w dziesiątkę?

wtorek 30/04/2013

Czasami, widząc reklamy w telewizji, łapię się za głowę i zastanawiam się, kto stworzył dany klip. Nie chcę nawet myśleć, ile dana firma zapłaciła agencji reklamowej. Tymczasem klucz do sukcesu – moim zdaniem – leży w prostocie i oryginalności jednocześnie. Świetnym zagraniem popisało się małe, dwuosobowe studio Greenheart Games....

Media 2.0 nie zdały bostońskiego egzaminu

poniedziałek 22/04/2013

Tragedia w Bostonie jednoznacznie pokazała, że nowym mediom jeszcze daleko do ideału. System 2.0 nie zdał ciężkiego egzaminu. Mleko się rozlało, odpowiedzialni za zamieszanie przeprosili, ale nikt nie wie, co dalej....