Moje ostatnie wpisy

 

My, fajne łajki. My wydrążone nolajfy

środa 12/12/2012
2

Rzeka danych, która dopłynęła do mnie wraz z z raportem sporządzonym przez Cisco (Connected Technology Report 2012), sprawiła, że nawiedziły mnie myśli znane jako - "Do czego to wszystko zmierza?" a także jako - "Czy to możliwe, że real przegrał już w rywalizacji z netem?" Np. dowiaduję się, że siedemdziesiąt siedem procent ankietowanych polskiego Pokolenia…

Grzegorzu H.! „Rzepo”! Nie idźcie tą drogą!

poniedziałek 19/11/2012
4

Już myślałem, że mnie to nie rusza. Że zostawiłem swoją starą gazetę i mnie niewiele obchodzi... Ale jednak... Coś tam się tli. Dostałem dziś nagłego Tap Madl prosto w serce i nie wytrzymałem. I piszę. Panie Grzegorzu Hajdarowiczu - nominacje po linii celebryckiej to zawracanie d... i strata czasu. Rozumiem, że próba wejścia na "ścieżkę…

Social media i content marketing – na przekór oczajduszom

środa 24/10/2012
5

Marketing społecznościowy nie ma ostatnio zachwycających recenzji. Nie muszę chyba wyjaśniać, dlaczego tak się stało. I dla świętego spokoju nie będę po nazwiskach i nazwach firm wymieniał, kto i co się do tego najwalniej przyczyniło. Napisałem gdzieś, że dziękuję hochsztaplerom w imieniu osób zajmujących się komunikacją i promocją w social media. Miał to być taki…

Korporacja Zorg

piątek 19/10/2012
4

Korporacja Zorg oferuje firmom i ludziom przekonanie, że mają znaczenie. Zorg potrafi to znaczenie zmierzyć, przeliczyć, odważyć i sprzedawać w paczkach, po tysiąc, dziesięć tysięcy, sto tysięcy itd. Firmy i ludzie, którzy kupują od korporacji znaczenie, nie wiedzą, co się mieści w paczkach dostarczanych im regularnie, co tydzień i co miesiąc. Nie potrafią ich rozpakować.…

Pay-per-view na ratunek misji – mój pomysł na TVP i teatr telewizji (C)

wtorek 18/09/2012
20

Od razu zaznaczam, że "w całej rozciągłości" zgadzam się z Jakubem Bierzyńskim - TVP trzeba sprzedać, bo obecnie jest czymś absurdalnym, co ani nie zarabia na siebie, ani misji nie realizuje. Szkoda czasu na handryczenie się z czymś, co nie działa a i naprawić się nie da. Oczywiście, gdy wyraziłem w dyskusjach internetowych podobną do…

Mogę oglądać reprezentację PZPN w systemie pay-per-view

wtorek 04/09/2012
3

Amatorzy oglądania reprezentacji PZPN są jak klienci Amber Gold - na możliwość uprawiania swojego specyficznego hobby domagają się zrzutki wszystkich podatników, w tym wypadku - płatników podatku określanego jako abonament RTV. Pojawiła się wszelako ciekawa alternatywa, określana jako "pay-per-view". Nie ukrywam, że wzbudziła moje ogromne zainteresowanie. Zgłaszam się zatem do oglądania meczów reprezentacji piłkarskiej PZPN…

Ecce Memo

środa 29/08/2012
1

Życzę dobrotliwej starszej pani, która w niepowtarzalny sposób przerobiła malowidło Eliasa Garcii, aby jej pomnikiem lub portretem za kilkaset lat zajął się równie utalentowany konserwator, co ona dziełem Ecce Homo. A że już wkrótce mieszkańcy hiszpańskiej mieściny zaczną staruszce stawiać pomnik wdzięczności zaczyna być dla mnie pewne. Okazało się, że ona, bidula ponoć bez wykształcenia, umiejętności…

Piano – idą lepsze czasy

środa 08/08/2012
5

Wzruszyłem się dziś, widząc na stronie internetowej radiowej Trójki informację, że jest ona "częścią systemu Piano". Tak, to z pewnością bardzo dobry pomysł, aby popularne publiczne radio, finansowane z abonamentu, weszło do owego systemu, pomyślanego jako ostatnia deska ratunku dla nie potrafiącej się odnaleźć w świecie internetowych mediów, prasy papierowej. Wzruszenie ogarniało mnie, gdy czytałem…

Tragarze fikcji – Facebook, reklamy i „social media marketing”

środa 18/07/2012
12

Szacowny serwis BBC przyjrzał się niedawno reklamie i marketingowi na platformie społecznościowej Facebook. Powstały w ten sposób raport i seria znakomitych artykułów Rory'ego Cellana-Jonesa, ściągnęły falę wściekłości ze strony koalicji agencji reklamowo-socialmediowo-marketingowo-społecznościowo-szeptaniowo-interaktywnych. Główne odkrycia "śledztwa" BBC to: 1. Firmy tracą mnóstwo pieniędzy na facebookową reklamę, aby pozyskać "lajki", które nie mają żadnej wartości biznesowej, pochodzą…

Uwaga! Niniejszym patentuję „noszone na głowie urządzenie nie wyświetlające”

wtorek 17/07/2012
0

A co?! Wolno Jabcokowi ścigać Google i jego multimedialne okulary za to, że skopiował applowy "koncept" "noszonego na głowie urządzenia wyświetlającego", to i ja chcę mieć szansę na intratny patent trolling.I od dziś ktokolwiek takie nie wyświetlające niczego urządzenie na łeb skonstruuje, musi liczyć się, że poszczuję go swoimi prawnikami.A kto to na makówkę założy…