W ostatnim czasie w serwisie YouTube natrafiłem na materiał YouTubera Domnika Bosa, którego przyznam wcześniej nie kojarzyłem, w którym odnosi się on do odcinka programu TVP1 ,,Motel Polska”, w którym tworzący audycję jak loża szyderców drwili z niego. Wcześniej Domnik Bos publikował materiały, w których krytykował formułę Motel Polska, głównie zarzucając upolitycznienie na rzecz formacji rządzącej.
Bos zarzucał również, że to jest rzekoma misja publiczna TVP na którą z budżetu państwa przeznacza się 2 mld zł rocznie. Nie będę zajmował się jednak formułą Motel Polska, która w mojej opinii audycją najwyższych lotów nie jest.
Co jednak zwróciło najbardziej moją uwagę to ponad 1,4 mln wyświetleń materiału Bosa, co kilkukrotnie przebiło oglądalność Motelu Polska. Z komunikatu opublikowanego przez portal press.pl (z 1 grudnia 2020) wynika, że Motel Polska przyciąga średnio 393 tys. widzów.
Obecnie najwięcej widzów telewizje mają w grupie wiekowej 60+. Z badań KRRiT wynika, że w przedziale wiekowym 16-19 widzów jest najmniej, z tej grupy wiekowej widzowie odpływają też z roku na rok najszybciej. Nieco więcej widzów jest grupie 20-24, będącą kolejną najmniejszą grupą.