Rusza pierwsza w Polsce platforma Crowd-speaking.


wtorek 17/02/2015
0

Ile razy zdarzyło Ci się napisać świetny post, czy twitt, a jego zasięg był niewielki? Ile razy wykupiłeś reklamę na Facebook`u, która nie przełożyła się na zainteresowanie Twoją marką?

Rozwiązaniem tych wszystkich problemów jest nasz serwis. Wykorzystując mechanizmy crowd-speaking`u możesz wykorzystać moc drzemiąca w Twoich fanach! To właśnie oni są dla Ciebie najlepszym nośnikiem promocji.
Serwis Iloo.pl umożliwia stworzenie kampanii, w której wpisujesz treść wiadomości, która zostanie wysłana z kont osób, które poleciły Twoją kampanię. Dla przykładu:
Stworzyłeś nowy blog, który chcesz szybko, ale i wiarygodnie wypromować. Tworzysz kampanię, w której opisujesz swój blog, jego zalety i dlaczego warto go promować. Wprowadzasz treść wiadomości, która zostanie automatycznie rozesłana w momencie zakończenia kampanii, ustalasz ile osób ma ją promować i kiedy ma się zakończyć. Następnie prosisz swoich znajomych, dotychczasowych czytelników o jej poparcie.
Jak zauważyliśmy podczas testów, dla kampanii, którą popiera 500 osób średnio informacja trafia do 132 tysięcy. Jednak cała magia tego rozwiązania polega na tym, że każda z osób dostaje informację od swojego znajomego, a nie od Ciebie, tym samym to oni polecają Twój blog, więc jest to najbardziej wiarygodny przekaz z możliwych. Statystki jasno pokazały, że 97,8% odbiorców zapoznało się z wiadomością, a 93,4% odwiedziło testową stronę z czego 86% zapisało się na newsletter, który akurat był promowany.
Gdy mówimy o czymś wspólnym głosem jako grupa nasz głos jest bardziej dostrzegany i słyszany!
Z tego typu możliwości aktywnie korzystają największe koncerny, fundacje, serwisy i politycy, teraz możesz i Ty.

Premiera już niebawem.

Zobacz na : Facebook


Komentarze Dodaj komentarz

 

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.


+ 1 = dziesięć

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Moje najnowsze wpisy

 

Rewolucja Internetu rzeczy – czas pomyśleć o bezpieczeństwie

wtorek 20/02/2018
0

W bardzo szybkim tempie przybywa urządzeń z zakresu Internetu rzeczy (IoT) – już teraz jest ich więcej niż ludzi na świecie. Jednak z uwagi na…


Odpowiadamy na prawdopodobnie najbardziej nurtujące pytanie w branży

czwartek 23/04/2015
0

Czym jest Crowdspeaking i jak go zastosować do budowania wizerunku marki? Crowdspeaking jest w Polsce jeszcze czymś nieodkrytym, a zarazem wzbudzającym coraz większe zaciekawienie wśród…


SEO: Bo produkty wyszukujemy lokalnie!

poniedziałek 11/08/2014
0

Wiele firm chcąc osiągać jak najlepsze wyniki w wyszukiwarkach stosuje strategię dodawania setek słów kluczowych jednocześnie pomijając frazy, co nie zawsze jest dobre. Przypominamy, że…


Dlaczego firmy są niezauważalne? – o działaniach PR słów kilka.

piątek 01/08/2014
0

Każde przedsiębiorstwo kształtuje swój wizerunek wśród klientów i środowiska biznesowego, a świadome wykorzystanie instrumentów public relations przyczynia się do powstania i utrzymania pozytywnego odbioru marki.…