Moje ostatnie wpisy

 

Odpowiadamy na prawdopodobnie najbardziej nurtujące pytanie w branży

czwartek 23/04/2015
0

Czym jest Crowdspeaking i jak go zastosować do budowania wizerunku marki? Crowdspeaking jest w Polsce jeszcze czymś nieodkrytym, a zarazem wzbudzającym coraz większe zaciekawienie wśród specjalistów od komunikacji. Jego idea opiera się na polecaniu marki, produktu lub usługi przez indywidualnego użytkownika.   Jak to się dzieje? Aby użytkownik polecił nasz produkt lub usługę musi on…

Rusza pierwsza w Polsce platforma Crowd-speaking.

wtorek 17/02/2015
0

Ile razy zdarzyło Ci się napisać świetny post, czy twitt, a jego zasięg był niewielki? Ile razy wykupiłeś reklamę na Facebook`u, która nie przełożyła się na zainteresowanie Twoją marką? Rozwiązaniem tych wszystkich problemów jest nasz serwis. Wykorzystując mechanizmy crowd-speaking`u możesz wykorzystać moc drzemiąca w Twoich fanach! To właśnie oni są dla Ciebie najlepszym nośnikiem promocji. Serwis Iloo.pl umożliwia…

SEO: Bo produkty wyszukujemy lokalnie!

poniedziałek 11/08/2014
0

Wiele firm chcąc osiągać jak najlepsze wyniki w wyszukiwarkach stosuje strategię dodawania setek słów kluczowych jednocześnie pomijając frazy, co nie zawsze jest dobre. Przypominamy, że SEO to strategia, a nie stały schemat. Osiągnąć dobre wyniki należy poprzez przyjęcie strategii dopasowanej i stworzonej dla strony, którą pozycjonujesz. By otrzymać jak najlepsze wyniki w lokalnych wynikach wyszukiwania…

Dlaczego firmy są niezauważalne? – o działaniach PR słów kilka.

piątek 01/08/2014
0

Każde przedsiębiorstwo kształtuje swój wizerunek wśród klientów i środowiska biznesowego, a świadome wykorzystanie instrumentów public relations przyczynia się do powstania i utrzymania pozytywnego odbioru marki. Nie tylko wpływa to na relacje firma – klient, ale również kształtuje silną pozycję w branży. Firma przygotowana merytorycznie i praktycznie do tworzenia własnej marki, nastawiona na otwarty dialog z…