Abonenci nc+, przestańcie skomleć!


wtorek 09/04/2013
86

Czegoś nie rozumiem w tej nadmuchanej aferze z nc+. A raczej – kogoś, bo właśnie o samych abonentów mi chodzi. Ludzie robią się nadto pobudzeni, gdy ich operator telewizyjny popełnia cholernie duży błąd, a przecież nikt nie jest nieomylny. Abonenci wariują, krzyczą, plują, zrzeszają się na facebookowym forum niczym ofiary gwałtów albo obrońcy praw chomików, a wszystko po to, żeby jeszcze głośniej ponarzekać.

Żyjemy – przynajmniej teoretycznie – w wolnym kraju. Mam na myśli wolność konsumencką, gdzie nikt nie macha nam przed nosem paralizatorem, zmuszając np. do kupna wazeliny konkretnej marki. Nie chcemy – nie kupujemy. Prościej nie da się tego wyjaśnić. Dlaczego więc tysiące osób marnuje swój czas i zasyfia przestrzeń w Internecie bzdurnym narzekactwem wycelowanym w jedną z kilku wielkich platform telewizyjnych?

W marcu znalazłem się w podobnej sytuacji. Lokalna firma telekomunikacyjna, z którą rok wcześniej podpisałem umowę, przysłała mi wypowiedzenie wraz z nową ofertą. Usiadłem, przemyślałem to, sprawdziłem konkurencyjne ceny.. i zerwałem współpracę z dotychczasową firmą. Potrafię przy tym powstrzymać się od skakania po dachach i ostentacyjnego płaczu tylko po to, żeby nagłośnić tę sprawę. Ja na kilka dni straciłem telewizję, ale mój ex-operator stracił klienta. Kogo zaboli bardziej? Z doświadczenia w prowadzeniu firmy wiem, że operator bez klienta nie przeżyje, ale klient bez telewizora owszem.

 

Mariusz Najwer

p.s. Zachęcam również do wysłuchania komentarza, który zamieściłem na swoim vlogu.


Komentarze 86 Dodaj komentarz

 
  1. Bzdury. O przekrętach i oszustwach trzeba głośno krzyczeć. Ilu ludzi nie zorientowanych w temacie zostanie nabitych w butelkę, ilu ludzi starszych dostanie rachunki o 20-50 zł więcej do zapłacenia bo coś przeoczą i nic nie będą mogli zrobić bo zaraz będzie straszenie karami itd. Jest to Amber Gold 2013.

       Odpowiedz
    71
    2
  2. Głębokie przemyślenia.
    Tylko generalnie chyba nie chodzi o nowych abonentów tylko obecnych. Nie zmienia się zasad w czasie gry. A taką grą jest moja obowiązująca umowa. Jeżeli się nie zorientuję, że do dziewiętnastego kwietnia mogę wypowiedzieć umowę jestem w czarnej dupie abonament o 40% wyższy i mniej kanałów. Widzę drogi blogowiczu, że myślenie boli także i ciebie. A że to jest złodziejstwo to swoją drogą.

       Odpowiedz
    24
    0
  3. Autorze tego bloga, sam przestań skomleć! Nie chcemy być okradani więc nie kupujemy tego bubla jakim stał się NC-.

       Odpowiedz
    6
    0
  4. I widzisz już zasadniczą różnicę autorze drogi? To podpowiem gdzie szukać.

    „Lokalna firma telekomunikacyjna, z którą rok wcześniej podpisałem umowę, przysłała mi wypowiedzenie wraz z nową ofertą.”

    Nikt z nc+ nie przysłał żadnego wypowiedzenia, co więcej cokolwiek zostało przysłane było sformułowane tak, abyś miał jak najmniejsze szanse dopilnować formalności związanych z zerwaniem umowy. Ba, dotychczasowych abonentów wprowadzał w błąd obiecując ważność dotychczasowej oferty.

    Łatwo jest krytykować innych, kompletnie nie znając tematu, czego zresztą autor dobitnie dowodzi. Coś tam wie, coś tam słyszał, ale nie wie o co drzeć koty – to zapraszamy się zainteresować najpierw z czym mamy do czynienia.

       Odpowiedz
    9
    0
  5. Bzdury. W ofercie nic nie jest jasne, w umowie nic nie jest jasne, próbuję się naciągać na programy, które pewnie znikną po kilkunastu dniach. Ceny sztucznie wywindowane, nieelastyczna oferta. Klienci nie powinni akceptować czegoś takiego. A ktoś kto się zwie dziennikarzem nie powinien pisać niczego w stylu „tak musi być i się zamknij”. Poza tym w artykule poważny błąd już w tytule… Chyba baaardzo mała garstka ludzi została abonentami NC+, a jak już gdzieś się im zdarzyło podpisać umowę, to raczej kombinują jak z tego bagna wyjść.

       Odpowiedz
    4
    0
  6. Czlowieku, nie znasz tematu to nie pisz takich bzdur! Radz zapoznac sie z cala sprawa od poczatku, a nie „zasmiecac” internet takimi wypocinami z tylka wyjetymi.

       Odpowiedz
    3
    0
  7. Mariusz Najwer, Mariusz Najwer, Mariusz Najwer, HOJ, Mariusz Najwer, Mariusz Najwer, Mariusz Najwer, HOJMariusz Najwer, Mariusz Najwer, Mariusz Najwer, HOJMariusz Najwer, Mariusz Najwer, Mariusz Najwer, HOJMariusz Najwer, Mariusz Najwer, Mariusz Najwer, HOJMariusz Najwer, Mariusz Najwer, Mariusz Najwer, HOJMariusz Najwer, Mariusz Najwer, Mariusz Najwer, HOJMariusz Najwer, Mariusz Najwer, Mariusz Najwer, HOJMariusz Najwer, Mariusz Najwer, Mariusz Najwer, HOJMariusz Najwer, Mariusz Najwer, Mariusz Najwer, HOJMariusz Najwer, Mariusz Najwer, Mariusz Najwer, HOJMariusz Najwer, Mariusz Najwer, Mariusz Najwer, HOJMariusz Najwer, Mariusz Najwer, Mariusz Najwer, HOJMariusz Najwer, Mariusz Najwer, Mariusz Najwer, HOJMariusz Najwer, Mariusz Najwer, Mariusz Najwer, HOJMariusz Najwer, Mariusz Najwer, Mariusz Najwer, HOJMariusz Najwer, Mariusz Najwer, Mariusz Najwer, HOJMariusz Najwer, Mariusz Najwer, Mariusz Najwer, HOJMariusz Najwer, Mariusz Najwer, Mariusz Najwer, HOJMariusz Najwer, Mariusz Najwer, Mariusz Najwer, HOJMariusz Najwer, Mariusz Najwer, Mariusz Najwer, HOJMariusz Najwer, Mariusz Najwer, Mariusz Najwer, HOJMariusz Najwer, Mariusz Najwer, Mariusz Najwer, HOJMariusz Najwer, Mariusz Najwer, Mariusz Najwer, HOJMariusz Najwer, Mariusz Najwer, Mariusz Najwer, HOJMariusz Najwer, Mariusz Najwer, Mariusz Najwer, HOJMariusz Najwer, Mariusz Najwer, Mariusz Najwer, HOJMariusz Najwer, Mariusz Najwer, Mariusz Najwer, HOJMariusz Najwer, Mariusz Najwer, Mariusz Najwer, HOJMariusz Najwer, Mariusz Najwer, Mariusz Najwer, HOJMariusz Najwer, Mariusz Najwer, Mariusz Najwer, HOJMariusz Najwer, Mariusz Najwer, Mariusz Najwer, HOJMariusz Najwer, Mariusz Najwer, Mariusz Najwer, HOJMariusz Najwer, Mariusz Najwer, Mariusz Najwer, HOJMariusz Najwer, Mariusz Najwer, Mariusz Najwer, HOJMariusz Najwer, Mariusz Najwer, Mariusz Najwer, HOJMariusz Najwer, Mariusz Najwer, Mariusz Najwer, HOJMariusz Najwer, Mariusz Najwer, Mariusz Najwer, HOJMariusz Najwer, Mariusz Najwer, Mariusz Najwer, HOJMariusz Najwer, Mariusz Najwer, Mariusz Najwer, HOJMariusz Najwer, Mariusz Najwer, Mariusz Najwer, HOJMariusz Najwer, Mariusz Najwer, Mariusz Najwer, HOJMariusz Najwer, Mariusz Najwer, Mariusz Najwer, HOJMariusz Najwer, Mariusz Najwer, Mariusz Najwer, HOJMariusz Najwer, Mariusz Najwer, Mariusz Najwer, HOJMariusz Najwer, Mariusz Najwer, Mariusz Najwer, HOJMariusz Najwer, Mariusz Najwer, Mariusz Najwer, HOJMariusz Najwer, Mariusz Najwer, Mariusz Najwer, HOJMariusz Najwer, Mariusz Najwer, Mariusz Najwer, HOJMariusz Najwer, Mariusz Najwer, Mariusz Najwer, HOJMariusz Najwer, Mariusz Najwer, Mariusz Najwer, HOJMariusz Najwer, Mariusz Najwer, Mariusz Najwer, HOJMariusz Najwer, Mariusz Najwer, Mariusz Najwer, HOJMariusz Najwer, Mariusz Najwer, Mariusz Najwer, HOJMariusz Najwer, Mariusz Najwer, Mariusz Najwer, HOJMariusz Najwer, Mariusz Najwer, Mariusz Najwer, HOJMariusz Najwer, Mariusz Najwer, Mariusz Najwer, HOJMariusz Najwer, Mariusz Najwer, Mariusz Najwer, HOJMariusz Najwer, Mariusz Najwer, Mariusz Najwer, HOJMariusz Najwer, Mariusz Najwer, Mariusz Najwer, HOJMariusz Najwer, Mariusz Najwer, Mariusz Najwer, HOJMariusz Najwer, Mariusz Najwer, Mariusz Najwer, HOJMariusz Najwer, Mariusz Najwer, Mariusz Najwer, HOJMariusz Najwer, Mariusz Najwer, Mariusz Najwer, HOJMariusz Najwer, Mariusz Najwer, Mariusz Najwer, HOJMariusz Najwer, Mariusz Najwer, Mariusz Najwer, HOJMariusz Najwer, Mariusz Najwer, Mariusz Najwer, HOJMariusz Najwer, Mariusz Najwer, Mariusz Najwer, HOJMariusz Najwer, Mariusz Najwer, Mariusz Najwer, HOJMariusz Najwer, Mariusz Najwer, Mariusz Najwer, HOJMariusz Najwer, Mariusz Najwer, Mariusz Najwer, HOJMariusz Najwer, Mariusz Najwer, Mariusz Najwer, HOJMariusz Najwer, Mariusz Najwer, Mariusz Najwer, HOJMariusz Najwer, Mariusz Najwer, Mariusz Najwer, HOJMariusz Najwer, Mariusz Najwer, Mariusz Najwer, HOJMariusz Najwer, Mariusz Najwer, Mariusz Najwer, HOJMariusz Najwer, Mariusz Najwer, Mariusz Najwer, HOJMariusz Najwer, Mariusz Najwer, Mariusz Najwer, HOJMariusz Najwer, Mariusz Najwer, Mariusz Najwer, HOJMariusz Najwer, Mariusz Najwer, Mariusz Najwer, HOJMariusz Najwer, Mariusz Najwer, Mariusz Najwer, HOJMariusz Najwer, Mariusz Najwer, Mariusz Najwer, HOJMariusz Najwer, Mariusz Najwer, Mariusz Najwer, HOJMariusz Najwer, Mariusz Najwer, Mariusz Najwer, HOJMariusz Najwer, Mariusz Najwer, Mariusz Najwer, HOJMariusz Najwer, Mariusz Najwer, Mariusz Najwer, HOJMariusz Najwer, Mariusz Najwer, Mariusz Najwer, HOJMariusz Najwer, Mariusz Najwer, Mariusz Najwer, HOJMariusz Najwer, Mariusz Najwer, Mariusz Najwer, HOJMariusz Najwer, Mariusz Najwer, Mariusz Najwer, HOJMariusz Najwer, Mariusz Najwer, Mariusz Najwer, HOJMariusz Najwer, Mariusz Najwer, Mariusz Najwer, HOJ

       Odpowiedz
    5
    3
  8. Pan chyba nie za bardzo to wszystko rozumie , tu chodzi o sposób w jaki ta nowa platforma podchodzi do swoich klientów tzn: nie informuje o tym co mi przysługuje a co za tym idzie jeżeli zareaguje w odpowiednim czasie ( b.krótkim 2 tyg) automatycznie wyląduje w tej nowej platformie z umową na 18 miesiecy i wyrzszym rachunkiem o40-50 zł ( oczywiście bez własnej woli).
    Jeżeli uważa Pan że wszystko jest tu ok to dlaczego jest tak wielu niezadowolonych i dlaczego zainteresował się tym UOKIK ???

       Odpowiedz
    2
    7
  9. „Komsomolskaja Prawda” zauważa, że nawet własne błędy i niedopatrzenia strona polska usiłuje przerzucić na stronę rosyjską. Jako przykład wymienia „pomylenie ciał ofiar katastrofy podczas ich rozpoznawania”.

    Rosyjski dziennik konstatuje też, że „wrak samolotu Kaczyńskiego do tej pory wywołuje niezdrowe podniecenie wśród polskich politykierów”.

    „Co roku przed 10 kwietnia Rosja staje się obiektem kolejnego ataku ze strony Polski. Przypomnijmy, że właśnie w tym dniu 2010 roku w trakcie podchodzenia do lotniska w Smoleńsku rozbił się prezydent tego kraju Lech Kaczyński razem z towarzyszącymi mu osobistościami. Przeprowadzono niezależne badanie katastrofy, odpowiedziano na wszystkie pytania i stwierdzono winę załogi” – pisze „Komsomolskaja Prawda”.

    „Jednak z godną pozazdroszczenia systematycznością w Warszawie próbuje się rozdmuchać z tragedii nowy konflikt, wstrząsając powietrze albo +demaskatorskimi sensacjami+, które po weryfikacji okazują się kolejną figą, albo inicjatywami wychodzącymi za ramy rozsądku” – dodaje.

    Zdaniem gazety „polskie władze na wszelkie sposoby opóźniają finał tej historii, wyszukując coraz to nowsze preteksty do tego, by nie dopuścić do zamknięcia sprawy”. „Dopóki się ciągnie, dopóty są powody do oskarżania Rosji o wszelkie grzechy, nawet te wyssane z palca” – wskazuje.

    „Komsomolskaja Prawda” odnotowuje, że „w samej Polsce w związku z tą tragedią dzieją się dziwne rzeczy”. „Najpierw próbował popełnić samobójstwo prokurator, który uczestniczył w śledztwie w sprawie katastrofy. Następnie powieszonym w swoim domu nieoczekiwanie znaleziono inżyniera pokładowego z załogi Jaka-40, który wylądował przed samolotem Kaczyńskiego” – wyjaśnia.

    Dziennik zaznacza, że „inżyniera pokładowego strona polska próbowała wykorzystać do oskarżenia rosyjskich kontrolerów lotów o to, iż ci rzekomo zezwolili Jakowi-40 zejść do wysokości 50 metrów, choć absolutnie w żadnym z nagrań rozmów kontrolerów liczba 50 lub bliska jej nie pada”. „100 metrów – i basta!” – pisze „Komsomolskaja Prawda”.

    „Historia stosunków rosyjsko-polskich jest kompotem, w którym występują wszystkie smaki, za wyjątkiem słodkiego. Historia ze śmiercią delegacji Kaczyńskiego z przyjemnością wykorzystywana jest w Polsce, nie bacząc na to, że rosyjskie władze zdobyły się na bezprecedensową otwartość i przejrzystość w badaniu” – podkreśla prokremlowska gazeta.

    Czytaj więcej na http://fakty.interia.pl/raport-lech-kaczynski-nie-zyje/aktualnosci/news-polska-prokuratura-odpiera-zarzuty-komsomolskiej-prawdy,nId,953036?utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=firefox

       Odpowiedz
    2
    1
  10. Zapomniałeś jak płakałeś i żaliłeś się na Netię, że Cię traktuje niepoważnie?
    Z nami jest tak samo, zostaliśmy oszukani i na dodatek mamy płacić więcej za mniej. Mieszkam poza miastem i teraz pozostało mi lichy wybór, albo Cyfrowy Polsat albo NC+ Innej alternatywy brak.

       Odpowiedz
    1
    0
  11. Nie znam się, to się wypowiem. Ot, filozofia pana Najwera. Bo żeby to było takie proste, nie podoba się nowa oferta, to rozwiązujemy bez problemów umowę. Otóż w tym tkwi szkopuł – nc+ robi ogromne problemy dla ludzi którzy po prostu chcą rozwiązać umowę. Co więcej, nie chodzi o to że skończyła się umowa a nowa jest niezadowalająca – tu chodzi o zmianie umów i zasad w trakcie ich obowiązywania, przy czym jeśli ty użytkowniku coś w jej trakcie zrobisz płacisz ogromne kary, a operator może sobie bezkarnie…

       Odpowiedz
    2
    0
  12. Głupiś synku, abonenci mają podpisane umowy na czas określony i dokonali wyborów np. miesiąc temu płacąc za aktywacje itp. pierdoły. Dwie strony zgodziły się na pewne zasady gry w tym jedna pod groźbą kar. Niestety teraz pomimo tego, że dostawca usług nie zbankrutował tylko się przekształcił i jest oczywistym następcą prawnym ze wszystkimi przywilejami jak wpływy z abonamentów jak i obowiązkami czyli wywiązywanie się ze spełniania zawartych umów, chce sie z tego wykręcić sianem. Pragnie podnieść ceny obcinając treści mając w dupie tych, którzy w ręku trzymają papier, na którym jest napisane co i za ile im się należy. Przy okazji chce zasilić z automatu, powiększyć i utrzymać na postronku stado baranów do strzyżenia na kolejne 18 miesięcy bez gwarancji, że oferta się nie zmieni ale nie będzie wtedy można się z tego stada wypisać. I na to się nie godzimy a dostawca tak jak ty obliczył sobie możliwe straty i liczy na to że część bez słowa odejdzie. Przeliczył się jednak, jest szum i nie jest to kwilenie tylko głos sprzeciwu przeciwko złym praktykom, przeciwko nie wywiązywaniu się z obowiązujących umów, przeciwko nieuzasadnionemu podnoszeniu cen, przeciwko monopolom, przeciwko uciszaniu tak ja ta próba tutaj.

       Odpowiedz
    3
    0
  13. Jest kilka powodów dla których przyłączyłem się do „skomlących”.

    1) Umowa zostaje zmieniona jednostronnie
    2) Informacja nie dociera do wszystkich
    3) Migracja jest automatyczna jeżeli wyrażę „milczącą zgodę”. Czyli np jeżeli się gdzieś zapodzieje list do mnie.
    4) Kanały są usuwane (np Sci-Fi universal), a w nowej ofercie NIE MA LISTY KANAŁOW GWARANTOWANYCH.

    Proszę zwrócić uwagę że dołączyłem się do „plujących i wariujących” po to aby sprawę nagłośnić – do zbyt wielu osób nie dotarła ta informacja.

    Jeżeli prawa chomików byłyby pogwałcone w taki sam sposób jak prawa klientów n/c+ to też bym się przyłączył do protestu.

    P.S. A jaką markę wazeliny Pan kupuje?

       Odpowiedz
    6
    0
  14. słabe to… nie masz kolego pojęcia o czym piszesz… dobrze byłoby najpierw zgłębić temat a wstawiać takie farmazony… i szkoda mi czasu żeby naprowadzić cię na drogę prawdy.

       Odpowiedz
    1
    0
  15. Skoro jak piszesz „Czegoś nie rozumiesz” to nie powinieneś pisać: „Abonenci nc+, przestańcie skomleć!”. W tytule odnosisz się do osób którzy mają umowę a popierasz to stwierdzeniem dla ludzi którzy nimi nie są, osób którzy mogliby się nimi stać.
    Jak sie czegoś nie rozumie to się o tym nie pisze. Proste.

    Stwierdzenie „Nie chcemy – nie kupujemy.” zupełnie nie odności się do zaistniałej sytuacji. Chodzi o to że abonenci już kupili, niektórzy miesiąc temu, mają na to umowę a operator do nich: „albo zapłacisz 50zł/m-c więcej godzisz się na nowe warunki albo zmusimy cię byś nam wypowiedział umowę”. Już nie mówiąc o innych aspektach całej tej sytuacji.

    Nie porównuj oferty telekomunikacyjnych z ofertą platform cyfrowych. Gdyby to dotyczyło któregoś z operatorów tel. kom. to takiej reakcji by nie było. Tu nie ma konkurencji, przynajmniej w niektórych dziedzinach.

    Cytując autora: „Dlaczego więc autor marnuje swój czas i zasyfia przestrzeń w Internecie bzdurnym przemyśleniami wycelowanymi w 2,5 miliona abonentów którzy znaleźli się w nieciekawej sytuacji?”

    Pisanie o „kilku” platformach to przesada. Jedna Cyfrowy Polsat i tworząca się nc+ to nie za wiele.
    Szkoda mi czasu na tłumaczenie i szkoda że autor nie zainteresował się tematem.
    KOMPLETNE NIEZROZUMIENIE TEMATU.

       Odpowiedz
    1
    0
  16. Mariusz Najwer oblej się gorącą wodą a potem wypisuj te brednie !!!!!!!chodzi o fakt i oto że to jest z tej śmiesznej platformy w której zaczeły zarządzać pachołki TVN , ALE JUŻ VIVENDI SIĘ ZORIENTOWAŁO I POLECĄ GŁOWY !!!!!!!!!!!!

       Odpowiedz
    2
    0
  17. Jesteś pusty. Jeśli o aferach nie będzie się głośno mówić to zostaniesz goły i wesoły. Żal głupoty i prostactwa.

       Odpowiedz
    3
    0
  18. Beznadziejny artykuł. Autor nie ma zielonego pojęcia o czym pisze a udaje mądrego. Poza tym już na wstępie obraża niezadowolonych abonentów. Jak można napisać o skomleniu abonentów. Pan Janusz Najwer to zapatrzony w swoją wątpliwą „mądrość” raczej malutki człowieczek, niestety.

       Odpowiedz
    2
    0
  19. Panie Najwer, najwyraźniej nie zna Pan „przypowieści o taksówce”, dlatego myli Pan fakty:

    Proszę sobie wyobrazić, że zamówił Pan kurs taksówką z rodzinnego Lubina do Wrocławia. Ustalił Pan cenę za kurs, oraz trasę drogami 36 i 94 przez Prochowice i Środę Śląską, gdzie miał pan coś do załatwienia. Ruszacie. Nagle, gdzieś w okolicy miejscowości Miłosna, taksówkarz nie zatrzymując się informuje, że jego korporacja właśnie połączyła się z konkurencją i dlatego zawrócicie do Lubina, po czym pojedziecie drogą nr 3, zwiedzając po drodze centrum Legnicy, Jawora i Strzegomia. Jak się Panu nie podoba – może Pan wysiąść.

    Tak sobie myślę, że by Pan wtedy odrobinkę poskamlał…

       Odpowiedz
    0
    0
  20. Widać troche ograniczone myslenie tego Pana. Nie za bardzo widze podobienstwo proby oszukania tysiecy klientow (nieuczciwa praktyka migracji ), do zlej oferty jaka biedak dostal od swojego operatora:)) Az zal sie wiecej rozpisywac…..

       Odpowiedz
    0
    0
  21. Autorze tekstu – PRZESTAŃ PISMACZYĆ. Jak Ci się nie podoba to po prostu nie czytaj i nie wypowiadaj się, nie bloguj. A jak nie rozumiesz – to i nie musisz skoro masz analne podejście, bo i nauka dla Ciebie to by była dla Ciebie skomleniem o wiedzę. Uzyskałeś efekt zamierzony zainteresowaniem? tak, negatywnym ze skreśleniem i obrzydzeniem na sam wydżwięk przyszłego autorstwa.

       Odpowiedz
    4
    0
  22. bo widzisz kolego , jak się zrobi szum to kilka tysięcy osób nie da się nabrać na oszustwo migracji. Jakby ci twój operator przysłał pismo ze od jutra masz płacić 3 x więcej gdy się nie odwołasz w ciągu np 2 dni to byś inaczej śpiewał. To także rola mediów ostrzegać ludzi, ale skoro media milczą to powstał profil. Jeżeli tego nie rozumiesz to proponuję ci zakup łopaty i zmianę zawodu.

       Odpowiedz
    0
    0
  23. Ale jak miałbyś zapłacić za aktywację + dekoder ponad 400 złotych w 2006r ,a teraz jak się nie podobają nowe warunki to wypad, a pieniędzy i tak ci nie oddamy .Więc niech nikt nie pisze że jest wolny rynek i można u konkurencji sobie nową umowę podpisać i znowu aktywację + dekoder zapłacić.

       Odpowiedz
    0
    0
  24. Wszystko fajnie, jeśli faktycznie dostaniesz list, usiądziesz, przeczytasz i przemyślisz. Cały problem polega na tym że ja na przykład listu nie dostałam, a na infolinii już przygotowali mi odpowiedni „prezent” wraz z migracją. Widzisz różnicę?

       Odpowiedz
    1
    0
  25. Oj koleś chce pogwiazdorzyć i napisał be , zeby mieć więcej wejść na stronę i pewnie jeszcze sam to wrzucił na fejsa żebyśmy mu odpisywali, a leszczyk ma z tego tytułu kliki. Olać to i te wypociny!

       Odpowiedz
    2
    0
  26. Panie Najwer, chce Pan spokojnie patrzeć jak ITI do spółki z francuzami z nc+ oszukuje 2,5 mln Polaków? Nie reagować na masowe łamanie praw konsumenta?
    My informujemy abonentów n i c+ o możliwości zerwania umów z winy operatora, czasu zostało niewiele. Robimy to, co Pan zachwala w swoim artykule.
    Niech się Pan przyłączy do akcji informacyjnej.
    https://www.facebook.com/antyncplus
    Dzisiaj pokonamy nc+, następni niech trzęsą portkami

       Odpowiedz
    0
    0
  27. szkoda, że nie ma opcji „dislike” – artykuł mało wartościowy, jesteś z nami albo przeciwko nam, demokracja się kłania, wybijesz się, tracisz głowę :) i tak Twoje nazwisko być może zupełnie niechcący podupadnie w statystykach prestiżu dziennikarskiego

       Odpowiedz
    1
    0
  28. „Dziennikarz z analnym podejściem do mediów” No tak… widocznie lubisz jak Cię korporacja dyma.

       Odpowiedz
    1
    0
  29. Nasze „skomlenie” doprowadziło do wypowiedzenia setek tysięcy umów z platformą n i cyfra+ (nc+).Punkty nc+ i urzędy pocztowe są oblegane przez rozwiązujących umowy.
    A co ty wyskomlałeś?. Jedno wypowiedzenie?

       Odpowiedz
    1
    0
  30. 1. NC+ to nie jest „jedna z kilku wielkich platform telewizyjnych” tylko jedna z dwóch.
    Bo w Polsce mamy monopol dwóch platform, a wszystkie fuzje w branży to od razu ceny w górę. To wie nawet Maciej z „Klanu”.
    2. NC+ weszło impetem z całą masa kruczków, krzywych ruchów, cwaniactwem, mydleniem oczu, pijarowym bełkotem, mieszaniem w pakietach, zmuszaniem do migracji itp.
    3. NC+ wie, że doi Polaczków na maksa (Polaczek niby tak kocha piłkę kopaną, że zapłaci każda cenę za jej oglądanie), więc każdym sposobem utrudnia uwolnienie się klienta od siebie.
    4. Wszystkie te rzeczy trzeba piętnować, nagłaśniać i wytykać.
    5. Szkoda, że autor tego artykułu nie zauważył, że gdyby nie protesty klientów, to ci paskarze z NC+ dalej by kroili frajerów jak chcą.
    6. TYLKO protesty, nagłaśnianie niezadowolenia i masowe wypowiedzenia mogą spowodować odpływ klientów, a tym samym niższe cenniki.
    7. Autor tego artykułu powinien lizać stopy wszystkim niezadowolonym z KAŻDEGO koncernu, bo tylko NIEZADOWOLENI powodują spadek cen u danego operatora.
    8. Autor tego artykułu (jeśli jest DZIENNIKARZEM OBYWATELSKIM, a nie sprzedajnym fircykiem) powinien nie wyśmiewać wkurzonych klientów NC+, tylko pomagać nagłaśniać bandyckie ruchy NC+.
    9. Ja osobiście olewam ciepłym moczem płatną telewizję, bo mam :
    Internet, Smart TV, DVB-T, Youtube, stream, miliony legalnych plików z warezów, robotę, rodzinę … i w ogóle czniam na każdą korporacje TV, bo mamy rok 2013, a nie rok 1993, kiedy były 2 programy w telewizorze.
    10. Pies wam mordę lizał, korporacyjne groszoroby.

       Odpowiedz
    1
    0
  31. Mariuszu Najwer, dziennikarzyno z analnym podejściem do mediów. Zrzeszają się nie klienci nc+ a klienci n i Cyfry+, gdyż jednostronnie zmienia się im umowy, a nawet uznano iż brak wypowiedzenia obowiązującej umowy przez klienta oznacza zgodę na nową.
    Spróbuj wypowiedzieć w taki sposób umowę jakiejkolwiek korporacji.
    Chyba zbyt głęboko szukasz informacji w analu, wyciągnij czasem głowę z tej czarnej d. i nie kompromituj się więcej. Analne podejście to miałeś do tego wpisu i wyszło g.

       Odpowiedz
    2
    0
  32. W tym przypadku operator napompował duże nadzieje dla klientów i dlatego bolesne stało się zderzenie z rzeczywistością – stąd rozczarowująca reakcja wielu osób w Internecie.

    Tak naprawdę wielu klientów było bardzo zadowolonych ze swoich platform i ich oferty, dlatego nie wyobrażają sobie oni migrowania do Polsatu. W N czy C+ odpowiadała im oferta programowa, czy technologia, których nie ma w Polsacie.
    Klienci chcą tylko pozostać na dotychczasowych warunkach cenowych. Proste.

       Odpowiedz
    1
    0
  33. Panie Mariuszu, powiem wprost – co ma piernik do wiatraka? Przecież tu nie chodzi o ceny itp., a o to, że klient mający Canal + musi dopłacać za tzw. „kontent” po kilkadziesiąt złotych. W innej firmie oferującej TV Sat nie może dostać pakietu Canal+. Tym samym jeżeli ktoś chce oglądać ligi piłkarskie inne niż Eredivisie i rosyjska – musi dopłacać znacznie, a w zamian dostaje dodatkowo może 1 kanał (bo kilka już znikło, a kilka kolejnych czeka w kolejce). Ja np. płaciłem 81 zł miesięcznie, teraz proponują mi 109 zł.

    Pan pisze o operatorze telekomunikacyjnym – ale Pan miał wybór – wziąć satelitę, iść do kablówki itp. A proszę sobie wyobrazić, że niektórzy mają teraz wybór – albo nc+ w horrendalnych cenach, albo tańszy CP, ale bez Canal Plus. I na tym się wybór kończy.

    A jeżeli twierdzi Pan, że UOKiK widząc nieprawidłowości „coś sobie wymyślił” i „klient powinien dać się oszukiwać” (bo tak da się odczytać Pana „przemyślenie”) – życzę Panu by któregoś razu został Pan postawiony w identycznej sytuacji jak obecni abonenci N lub Cyfry Plus. Wtedy zobaczy Pan, że punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.

    PS. Ja wypowiedziałem umowę C+, poszedłem do innego operatora, ale w pełni popieram starania osób działających przeciwko nc+. Świadomość konsumencka bardzo wzrosła i dzięki tego typu akcjom da się po prostu uświadomić operatorowi, że popełnia błąd, który doprowadzi do straty klientów. A konsekwencją mogą być zmiany na lepsze. Wystarczy, że UOKiK, który wydał zgodę na połączenie platform sam twierdzi, że jest zaniepokojony tym faktem.

       Odpowiedz
    1
    0
  34. Pan nie zrozumiał oferty. Tutaj chodzi o coś takiego: Podpisał Pan umowę na telewizję w styczniu br. na abonament np. 50 zł. Do tego zapłacił Pan aktywację za dekoder 150 zł. Po paru meisiaćach przychodzi do pana list, że albo Pan bedzie migrował na abonament 100 zł mieiecznie – z mniejsza iloscia kanałow niż pan podpisywał umowę albo może pan rozwiazac umowe i oddac dekoder. Za aktywacje dekodera nikt Panu nie zwróci.

       Odpowiedz
    0
    0
  35. A te 100 zl miesiecznie przez kolejne 18 miesiecy. I jak Pan nie zdazy wypowiedzec umiwy bo list zwykly sie zawierószycł na poczcie to Pana zmigruja automatycznie na te 18 miesiecy za 100 zl nie informując Pana o tym ani nie pytajac o zgodę.

       Odpowiedz
    1
    0
  36. Drogi kolego, to że nie miałeś cywilnej odwagi żeby społecznie zaprotestować przeciwko, bądź co bądź, głupiemu zagraniu twojego operatora to nie moja wina. Ale dlaczego potępiasz tych, którzy taką odwagę mają ?? Głupio Ci teraz że tego nie zrobiłeś i próbujesz usprawiedliwić swoje stargane ego ?? Że to niby twoje postępowanie jest „cool” a osiemdziesiąt tysięcy (a może i jeszcze więcej) ludzi jest w błędzie ?? Tylko takie akcje mogą zrobić porządek z korporacyjną rzeczywistością w jakiej dzisiaj żyjemy. A ty drogi kolego, zmieniaj sobie po cichu operatorów ile tylko wlezie.

       Odpowiedz
    0
    0
  37. Ja bym się nawet z Panem zgodził wolny kraj, nikt nie zmusza do niczego itp. Problem jest gdzie indziej a mianowicie wiele z tych „skomlących” jak to Pan określił osób po prostu nie ma alternatywy bo umówmy się że na cyfrowym polsacie nic nie ma, więc Ci klienci chcą zostać z nc+ ale na innych warunkach a nc+ zrobiło tak jakby wszyscy zrobili tj. mam większość rynku w kanałach premium to podwyższę cenę.

       Odpowiedz
    1
    0
  38. Czy Pan Najwer w ogóle zapoznał się z postulatami anty nc+, bo chyba przerosło go to zadanie ;)

    Klienci są wukwierni, bo teraz nc+ ma wyłączność na LM, Ekstraklape i inne sporty i o to przede wszystkim jest walka.

       Odpowiedz
    0
    0
  39. Gościu totalnie nie wie co jest grane. Pies trącał nc+, jego ofertę. Ja już umowę wypowiedziałem. Sedno panie autorze tkwi w czym innym. I oby dzięki tym pieniaczom, ktoś Pana nie wydymał w przyszłości bez mydła.

       Odpowiedz
    1
    0
  40. Kilku platform? Proszę autora o odpowiedź: ilu w Polsce mamy dostępnych operatorów telewizji satelitarnej? Ten tekst pisał chyba mieszkaniec miasta, który ma dostęp do przynajmniej 4 dostawców kablówki + może założyć sobie „satelitę” + ewentualnie może wykupić pakiety TV po kablu internetowym. Nie wszyscy mają ten komfort, nie wszyscy.

       Odpowiedz
    2
    0
  41. „Jedzmy gówno, miliony much nie mogą się mylić” (to o ofercie NC+)
    „Pluń świni w ryj a ona mówi, że deszcz pada” (to o decydentach tej korporacji)
    …. czy autor tego artykułu chyba gra w jakiejś okręgowej lidze downowatych klakierów francuskiej korporacji, która dyma Polaczków bez mydła ???
    —————————————————-
    Ktoś napisał, że w przeliczeniu na zarobki to najdroższy abonament w NC+ nie powinien przekroczyć 60 – 70 PLN
    (skoro w UE nie przekracza on 50 euro, a Angole, Niemce i Francuzy kasują 300 % wyższe pensje niż Polaczki).
    ————————–
    ŻADEN Szwab, Angol, Francuz nie zapłaciłby tyle co Polaczek za płatną TV (w przeliczeniu na siłę nabywczą pieniądza)… więc dymajmy Polaczka.

       Odpowiedz
    2
    0
  42. Typowy objaw lemingosis raptus. Wypowiedź dobitna i oceniająca, bez zapoznania się z podstawowymi danymi.
    Załóżmy:
    1. jestem kibicem piłkarskim, kupuję ofertę telewizyjną właśnie dla tego sportu,
    2. ustalam z Cyfrą+ warunki dostawy produktu i podpisuję umowę,
    3. po 3 miesiącach nc+- jednostronnie zmienia ofertę i podwyższa kwotę, jaką mam płacić,
    4. powstaje fanpage antync+,
    5. klikam „lubię to”,
    6. po lekturze różnych wypowiedzi i paru porad decyduję: rozwiązuję umowę, w końcu jest wolny rynek,
    7. wysyłam wypowiedzenie,
    8. nadal czytam fanpage, znajomych przybywa. Jednocześnie uświadamiam sobie, że tylko nc+- ma ofertę, którą chciałbym oglądać,
    9. jestem między młotem a kowadłem. Nie lubię być robiony na szaro, a chciałbym oglądać dotychczasowy produkt,
    10. gość spod Lubina mówi, że „skomlę”,
    11. pod wpływem tekstu zmieniam preferencje – teraz będę oglądać PoloTV. Za zaoszczędzone pieniądze kupuję zestaw ostrzy do golenia i wysyłam autorowi. Niech się chociaż porządnie ogoli, skoro dziennikarz z niego taki, jak z koziej dupy trąba…

       Odpowiedz
    1
    0
  43. Nadmuchany to jest Pan, a nie afera. Właśnie dlatego, że żyjemy w wolnym kraju, żadna firma nie ma prawa robić swoich klientów w balona. A to co pokazał NC+ to skrajna arogancja.

       Odpowiedz
    1
    0
  44. Panie Najwer! Naszym nieszczesciem jest nie tylko zmiana warunkow umowy w czasie jej trwania, czego pan nie lapie, piszac bzdety. No! Ale tak to juz jest w internecie, ze kazdy moze byc dziennikarzyna, lekarzem, fotoreporterem, pisarzem, rezyserem i kim tylko chce. Zawsze znajdzie podobnych sobie, ktorzy jak klakierzy beda bic brawa.
    W prostescie nc+ nie chodzi o skamlenie, lecz zwrocenie uwagi na to, ze korporacje coraz czesciej robia z nas idiotow wiekszych niz nimi jestesmy. Rowniez tych, ktorzy za nich sie nie uwazaja. Bloger tego nie zrozumie, poniewaz wiekszosc z blogerow ma klapki na oczach i nawet, gdy daje sie zrobic w ch… wybierajac na pozor korzystniejsza oferte, udaje, ze nic sie nie stalo.
    Bledem byla zgoda na fuzje operatorow, poniewaz dochodzi do monopolizacji rynku, a ta, gdybys nie wiedzial blogerze, zle wplywa na wysokosc cen, co mozna zauwazyc w ofercie niebieskiego g…
    Moze kiedys zrozumiesz „skamlenie” userow Cyfra + i N, gdy kupisz BMW 750, a za piec lat przyjdzie ktos z BMW i powie, ze masz doplacic za jego uzywanie 100% ceny, za ktora auto nabyles. Teraz rozumiesz? Poza tym wiekszosc Polski mieszka na wsi i w malych miasteczkach, w ktorych nie ma wyboru, ale tego bloger nie moze wiedziec, bo jego horyzont konczy sie na szerokosci ekranu.
    Reasumujac: (mam nadzieje, ze nie jest to zbyt skomplikowane slowo) nadmuchany leming, nie znajacy problemu, piszacy dla pisania, majacy wybor pomiedzy dostaniem w d… lub w twarz. Dla niego to bez znaczenia. Wazne ze ma wybor… pozorny.

       Odpowiedz
    1
    0
  45. I widzisz już zasadniczą różnicę autorze drogi? To podpowiem gdzie szukać.

    „Lokalna firma telekomunikacyjna, z którą rok wcześniej podpisałem umowę, przysłała mi wypowiedzenie wraz z nową ofertą.”

    Nikt z nc+ nie przysłał żadnego wypowiedzenia, co więcej cokolwiek zostało przysłane było sformułowane tak, abyś miał jak najmniejsze szanse dopilnować formalności związanych z zerwaniem umowy. Ba, dotychczasowych abonentów wprowadzał w błąd obiecując ważność dotychczasowej oferty.

    Łatwo jest krytykować innych, kompletnie nie znając tematu, czego zresztą autor dobitnie dowodzi. Coś tam wie, coś tam słyszał, ale nie wie o co drzeć koty – to zapraszamy się zainteresować najpierw z czym mamy do czynienia.

    Nie pisz tak skomplikowanych tekstów, bo leming ich nie zrozumie!

       Odpowiedz
    0
    0
  46. Oj dziecko nie wiesz w czym rzecz, to po co zabierasz głos!
    Dobrze, że potrafisz zrezygnować z usług firmy telekomunikacyjnej (Brawo!) i ludzie również nie mają z tym (nc+) problemu. A ja i wielu innych zmarnowało właśnie czas, żeby Twoje pierdoły przeczytać i napisać komentarz.
    Przeczytaj komentarze a dowiesz się o co chodzi, to jedyny pożytek z Twojego pisania. Pożytek oczywiście dla Ciebie.

       Odpowiedz
    2
    0
  47. Ale durnie tutaj komentują ten artykuł. Ten człowiek ma rację. Co was to obchodzi że jakaś babcia czy dziadek nie zwróci uwagi na jakieś kruczki. Cieszcie się, że wy zwracacie na to uwagę. DLACZEGO zaglądacie innym do portfeli???? troszczcie się sami o siebie a nie nadgorliwie o innych. PARANOJA ci z antync+, idźcie sie leczyć.

       Odpowiedz
    0
    2
  48. MARIUSZ NAJWER napisał w artykule o NETII :

    „Prowadzę firmę, zatrudniam kilka osób.
    Gdy przed miesiącem skończyłem remont nowego biura, z biegu zadzwoniłem do Netii.
    W budynku, w którym pracuję, z przyczyn technicznych możliwy jest montaż łącza internetowego zaledwie dwóch operatorów: Netii lub Orange”

    … no i żeś Pan się doigrał.
    Musiał Pan skomleć o Internet u dwóch najgorszych dziadostw na tym polu : NETIA i ORANGE.
    I wylewa Pan gorzkie żale na tych 2 operatorów Internetu (zresztą całkiem słusznie).
    ————————————
    … więc czy to nie hipokryzja teraz pisać w tekście o NC+ :

    „Żyjemy – przynajmniej teoretycznie – w wolnym kraju.
    Nie chcemy – nie kupujemy.
    Prościej nie da się tego wyjaśnić.
    Dlaczego więc tysiące osób marnuje swój czas i zasyfia przestrzeń w Internecie bzdurnym narzekactwem wycelowanym w jedną z kilku wielkich platform telewizyjnych”
    ———————–
    Narzekać na NETIĘ i ORANGE Pan potrafi, ale na NC+ już nie.

       Odpowiedz
    1
    0
  49. A jeszcze zapytam, gdzie mogę znaleźć tych KILKA wielkich platform cyfrowych, bo mnie się wydaje, że tylko Polsat pozostał, oprócz NC+. Gość z innej planety, czy jak???

       Odpowiedz
    2
    0
  50. Zanim coś napiszesz pomyśl. Właśnie trzeba o tym pisać i to jak najwięcej. Aby każdy absolutnie każdy abonent N i C+ wiedział że jest oszukiwany. Żadna stacja TV nie mówi o tych kantach a przecież okantowanych jest dziesiątki tysięcy osób. Na szczęście jest sieć gdzie ludzie mogą się zorganizować i pomóc nie dać się oszwabić. Zajrzyj na youtube jakie przerażone i głupkowate miny mają dziennikarze w Szkle Kontaktowym gdy dzwonią ludzie i mówią o tych kantach.
    Cwaniaki z N i C+ na siłę do ostatnich dni podpisywali i przedłużali umowy ze swymi abonentami doskonale wiedząc że ich nie spełnią aby tylko zwiększyć bazę. Jeśli to nie jest oszustwo i wyłudzenie to albo jesteś głupi i ślepy albo NC+ ci płaci bo chce powoli wygłuszać słusznie rozpętaną burzę.
    O cenach szkoda nawet pisać bo ty pewnie dostałeś od tych kanciarzy za te wypociny rok pakietu full za darmo.

       Odpowiedz
    1
    3
  51. Mam nadzieję ,że chociaż Młodzi Polacy nie dadzą się zrobić w…… ……*****Starsi mają często łzy w oczach z bezsilności.

       Odpowiedz
    2
    0
  52. barani łbie..juz po pierwszym zdaniu przestałem ciebie słuchac bo świadczy ono o tym, że nie masz pojecia o czym mówisz….przesluchaj sam siebie i zacznij myśleć

       Odpowiedz
    0
    0
  53. nareszcie ktoś kto zrozumiał ofertę i przekaz Żuljana do plebsu no chyba że tak wolno myślisz

       Odpowiedz
    1
    0
  54. Gdybym mial taka twarz jak Ty, nawet bym sie nie pokazywal. Wiem ze mówisz takie głupoty tylko po to aby o sobie dać znać i aby ludzie zauważyli ze istniejesz, ale jestes naprawdę przykry. Daj sobie chłopcze siana i w sytuacjach o których nie masz absolutnie żadnego pojęcia, zostaw dorosłym. Żal mi siebie, ale jeszcze bardziej współczuje twoim bliskim ze niestety tak ich życie pokarało twoja obecnością

       Odpowiedz
    0
    0
  55. Wybierając operatora telekomunikacyjnego miałeś możliwość wyboru konkurencyjnej oferty w platformie satelitarnej już tak przyjemnie nie ma, bo oferta Polsatu ma się ni jak do oferty połączonej NC+. Wiec co to za porównanie ???? Jak nie wiesz o co chodzi to po co sie w…..lasz w temat!!!

       Odpowiedz
    0
    0
  56. Co za doopek. Ja podpisuję umowę, ktoś wysyła do mnie list zwykły w formie reklamy, muszę odpisać POLECONYM z potwierdzeniem odbioru i się martwić czy dojdzie do dziewiętnastego. A pomyślałeś frajerze o starszych, chorych w szpitalach czy tych na urlopie? A co jeśli list zaginie? No pajac.

       Odpowiedz
    0
    0
  57. Zwrócę się do Ciebie ad personam tak jak Ty zwracasz się do abonentów NC+. Powiedz mi, te trzy akapity to wszystko co byleś wstanie wydukać? Kojarzysz mi się z podręcznikowym (choć w tym kontekście to śmieszne słowo) przykładem dziennikarskiej miernoty. Klasyczny przykład, próby uzyskania wzrostu poczytności poprzez wzbudzenie taniej sensacji i zaatakowanie olbrzymiej grupy osób. Niestety, nad czym od lat ubolewam, we współczesnym świecie jest również miejsce dla takich jakich jak Ty. choć jesteś zdecydowanie nieodpowiednią osobą na nieodpowiednim stanowisku. Ciekaw jestem jakbyś zareagował, gdyby to Ciebie okradli na posterunkowy przyjmujący zgłoszenie powiedziałby: panie 50 000PLN, przestań Pan mi tu skomleć o parę groszy i zawracać głowę – w przypadku NC+ mówimy o setkach milionów, więc jest o czym mówić. A teraz wybacz lecz pożegnam się językiem polityki, gdyż i tak poświęciłem Ci zbyt wiele czasu – „spieprzaj dziadu”.

       Odpowiedz
    0
    0
    • Jeżeli już twierdzisz, że ncplus kogoś okradło to miej na to dowody, bo możesz znaleźć się w sądzie oskarżony o zniesławienie.

         Odpowiedz
      0
      0
      • Hahahaha. Ubaw po pachy. Poplecznicy autora odzwierciedlają jego poziom intelektualny. Teraz to mnie przestraszyłeś – chyba się ze wszystkiego wycofam – hahaha. Najśmieszniejsze jest to w powyższym poście nie ma nic takiego napisane co sugerujesz. Chcąc pobudzić zastane u Ciebie neurony, zakończę rebusem. Niekontrolowana, absurdalna podwyżka -> skok na kasę -> kradzież ->… Zapraszam do dalszej zabawy…

           Odpowiedz
        0
        0
        • „Ciekaw jestem jakbyś zareagował, gdyby to Ciebie okradli na posterunkowy przyjmujący zgłoszenie powiedziałby: panie 50 000PLN, przestań Pan mi tu skomleć o parę groszy i zawracać głowę – w przypadku NC+ mówimy o setkach milionów, więc jest o czym mówić.”

          Jeżeli to nie jest wg Ciebie sugestia, że ncplus kogoś okradła to naucz się w jasny sposób artykułować myśli.

             Odpowiedz
          0
          0
          • „naucz się w jasny sposób artykułować myśli” Rozumiem, że czytanie pomiędzy słowami, używanie przenośni i wszystkich tych wspaniały form słowotwórczych jest w Twoim przypadku nie do ogarnięcia. Wybacz, lecz już od wielu, wielu lat nie formułuje wypowiedzi jak w elementarzu, a i Tobie proponuje przeskoczyć na coś ambitniejszego – ta książka Cię ogranicza :p

              
            0
            0
  58. Nie każdy ma wybór z „kilku wielkich platform telewizyjnych”. Są w Polsce, a nawet w Warszawie takie miejsca, gdzie jeśli chce się mieć coś więcej poza naziemną telewizją cyfrową – jest się zdanym na tv satelitarną i po tej fuzji wybór jest tylko teoretyczny, praktycznie nie ma w czym wybierać.

       Odpowiedz
    1
    0
  59. I po co zabierasz głos, jak nie znasz nawet tematu. Nie było żadnych wypowiedzeń, a bezczelna próba wymuszenia wyższych opłat za gorszą ofertę i automatycznego wydłużenia do 18 m-cy okresu obowiązywania umowy. I kto tu zasyfia internet? Ty swoją TFURCZOSCIOM. Aż mi wstyd że jesteś dolnoślazakiem a okazaleś się być psudodzienikarzyną i zwykłym zadufanym w sobie bucem

       Odpowiedz
    0
    0
  60. Panie Mariuszu święta racja, szkoda tylko, że nie zauważył pan w jakim celu powstało antync+. Śpieszę wytłumaczyć. Otóż powstało aby ludziom pomóc i wytłumaczyć jak i czy w ogóle mogą zerwać umowę, jakie mają prawa, szukać wzorów wypowiedzeń. Antync+ nie powstało z myślą o skomleniu, wyciu, biadoleniu, żebraniu. Myślę, że wielu „lajkowiczom” antyac+ należą się przeprosiny z pana strony. Pozdrawiam i życzę dystansu do świata.

       Odpowiedz
    2
    0
  61. Ma Pan całkowitą rację. Ludzie są oburzeni bo podwyższyli opłatę za produkt luksusowy. Nazywają to oszustwem i kradzieżą, podczas, gdy nikt nikogo nie okradł i nie oszukał. Normalnym jest, iż operator ma prawo zmienić warunki świadczenia usług, bo gdyby tak nie było to umowy na czas nieograniczony także musiałyby być świadczone przez czas nieograniczony, na warunkach podpisania umowy.
    Najgorsze jest to, że pomimo zmiany strategii ncplus ludzie i tak dalej narzekają. Masa obecnych abonentów dostało mnóstwo kanałów gratis, ale i tak im źle. Ludzie by chcieli wszystko za darmo bo inaczej odzywają się kompleksy.
    Tak naprawdę chodzi tutaj tylko i wyłącznie o paczkę canal plus bo poza nią to w cp jest praktycznie ta sama ofertą tylko tańsza. Śmieszne jest to, że wielu przeszło do cp i myśli, że teraz dostali się pod skrzydła wspaniałej firmy. Ciekawe ilu z nich naiwnie sądzie, że gdy cp będzie miał wybór pomiędzy swoim zyskiem a uczciwością w stosunku do klienta to wybierze to drugie.

       Odpowiedz
    1
    1
  62. Kolego jesteś idiotą albo na usługach nc-!!! Nikt z oburzonych nie kupi ponownie usługi w nc- i nie dlatego, że oni nam się nie podobają. Oni, tzn. nc- powstali zpołączenia dwóch firm, które były zobowiązane do świadczenia usług ważnymi umowami. Po połączeniu powstaly twór musi respektować te umowy!My z nc- nie mamy umów i nie chcemy być do nich zmuszani baranie!

       Odpowiedz
    0
    0
    • Kolego nikt Cię nie zmusza do branie czegokolwiek więc nie kłam. Ncplus zaproponowało Ci jedynie podpisanie z nimi umowy z racji, że ani c+ ani n już nie ma. Ncplus respektuje umowy i korzysta ze swojego prawa do zmiany warunków udostępniania płatnego sygnału telewizyjnego, a Ty masz prawo nie zgodzić się na te warunki i nie ponosić kar za rozwiązanie umowy. Idąc Twoim tokiem rozumowania ktoś kto posiadał umowę na czas nieokreślony np. w n ma prawo domagać się aby operator świadczył mu usługi do końca jego życia.

         Odpowiedz
      1
      3

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.


× 3 = dwadzieścia jeden

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Moje najnowsze wpisy

 

List otwarty do zarządu NETIA SA

piątek 13/02/2015
18

Szanowni Panowie, To z pewnością ogromne wyzwanie, a jednocześnie nieoceniona przyjemność kierować tak potężną i rozpoznawalną firmą jak Netia. Jako mikroprzedsiębiorca domyślam się również, że…


"Wiadomości" mają swojego Strasburgera. To Adam Feder

sobota 02/11/2013
20

Włosy na głowie się jeżą, mleko kipi na gazie, dzieci zaczynają płakać, a sąsiedzi z piętra wyżej walą kolbami w podłogę, gdy tylko w "Wiadomościach"…


Krajowe media zeszły na psy. Zero informacji, zero rzetelności, zero zrozumienia

sobota 30/03/2013
8

Codziennie czytam prasę. Wy też? Co prawda, nie kupuję gazet w kiosku, bo systematycznie robię prasówkę - a raczej „internetówkę” - w sieci. Tytuły i…


Słyszymy: "Wizy dla Polaków". I już nam ślinka cieknie

sobota 23/03/2013
2

Tylko idiota uwierzyłby, że Stany Zjednoczone zniosą wkrótce wizy dla Polaków. No, chyba że w oczach Amerykanów nagle przestaniemy być brygadą zakompleksionych staruszków, którzy z…


Dziennikarz jak kasjerka w Tesco

niedziela 17/03/2013
16

Media zidiociały. I ciężko polemizować z tym twierdzeniem. Od kiedy szeregowi dziennikarze zarabiają niewiele więcej od kasjerki w Tesco, praca w gazecie, radiu czy telewizji…


Kulawy marketing wielkiego operatora

piątek 15/03/2013
10

... czyli jak nabrać wody w usta i wkurzyć klienta.   Router w końcu przyszedł. Czarny, błyszczący, o minimalistycznym designie i wielkich możliwościach, które zachwala…