Jaka powinna być strona internetowa firmy z branży budowlanej


czwartek 07/04/2016
0

Z uwagi na rozwój i rosnącą popularność urządzeń mobilnych zmieniają się zachowania i oczekiwania użytkowników co do wyglądu i funkcjonalności stron. Warto wiedzieć jak podnieść atrakcyjność i użyteczność serwisu www, ponieważ udowodniono, że nowoczesna i atrakcyjna strona internetowa sprawia, że firma jest postrzegana jako lider w branży. Jaka powinna być strona internetowa firmy z branży budowlanej? Odpowiem omawiając stronę jednej z największych firm budowlanych w Polsce czyli stronę Mostostalu Warszawa.

Interaktywna animacja wizerunkowa

Na stronie głównej http://www.mostostal.waw.pl znajduje się wizerunkowa, ale też użyteczna, interaktywna animacja, która prezentuje istotne wiadomości na temat firmy oraz jest miejscem do promowania ważnych zakładek lub linków na stronie. Zdjęcia zostały starannie dobrane, by pasowały do pojawiających się na nich haseł. Co ważne nie są to fotografie kupione, a zdjęcia zrobione przez Mostostal w biurach czy na inwestycjach, dzięki czemu przekaz jest bardziej wiarygodny i dosadny.

Historia firmy ukazana w atrakcyjny sposób

W kategorii „o firmie” w dziale historia w atrakcyjny graficzny i nietuzinkowy sposób przedstawiona jest bogata i długa historia firmy. Zakładka ta obfituje w zdjęcia dobrane do wydarzeń w konkretnych latach. Warto zobaczyć, jak w ciekawy sposób można opowiedzieć o marce.

Profesjonalny moduł relacji inwestorskich

Mostostal Warszawa jest spółką giełdową, dlatego też nowa strona firmy została zrobiona tak, aby potencjalni inwestorzy mogli szybko i łatwo odnaleźć na niej interesujące dla siebie informacje. Szczególnie ważnym elementem witryny jest profesjonalny i przejrzysty moduł relacji inwestorskich zgodny z wytycznymi Giełdy Papierów Wartościowych. Przeprowadzone badania wskazują, że ok. 73% potencjalnych inwestorów szuka informacji na temat spółek na ich stronach internetowych. Niestety podobny procent osób rezygnuje z zakupu akcji spółki z powodu niebudzącej zaufania strony internetowej. W serwisie internetowym Mostostal Warszawa wszystkie dane prezentowane są w sposób przejrzysty, są kompletne i dostarczają ważnych informacji osobom zainteresowanym danymi na temat spółki.

Sposób ukazania realizacji Mostostal Warszawa robi wrażenie

Warto zwrócić uwagę na sposób ukazania realizacji firmy i jej doświadczenia. Projekty są prezentowane za pomocą zdjęć i tekstów, a wszystko w postaci nowoczesnej galerii zdjęć. Wdrożony, dedykowany moduł, pozwala na filtrowanie realizacji na ukończone i obecne. Dodatkowo użytkownik może posłużyć się wyszukiwarką i wybrać z jakiej kategorii chce oglądać projekty np. ogólne, infrastrukturalne, ekologiczne, przemysłowe czy energetyczne.

Mostostal stawia na pracowników, czyli rozbudowany dział Kariera

Mostostal jest marką, której zależy na dotarciu do najlepszych kandydatów do pracy, dlatego dział kariera jest rozbudowany i dostarcza potencjalnym pracownikom kompletnych informacji w uporządkowany sposób. Na stronie powstały osobne zakładki w dziale kariera o ofertach pracy, ale też o procesie rekrutacji, benefitach, szkoleniach, spotkaniach nieformalnych poza pracą. Zakładka „poznaj Mostostal” w dziale „Kariera” pokazuje przyjazne zdjęcia wybranych pracowników, co zwiększa wiarygodność i ich pozytywny odbiór.

Zaawansowany system CMS

Na koniec warto pamiętać, że zarządzanie witryną spółki giełdowej wymaga wprowadzania częstych zmian na jej stronie, dlatego też wdrożony system CMS jest jak najbardziej wygodny i łatwy w obsłudze. Jest to bardzo ważne narzędzie dla osoby zarządzającej relacjami inwestorskimi i treściami na stronie WWW. Cała strona łącznie z animacją ma możliwość edycji.

Efekty można zobaczyć na http://www.mostostal.waw.pl/


Komentarze Dodaj komentarz

 

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.


siedem − = 1

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Moje najnowsze wpisy

 

Jaka powinna być strona WWW spółki giełdowej?

niedziela 01/05/2016
0

Każda strona internetowa jest inna. Zależy to od branży, rodzaju prowadzonej działalności czy też samej firmy. Dziś chciałabym się przyjrzeć stronom spółek giełdowych. Jakie powinny…


Jak działa wyszukiwarka internetowa?

piątek 18/03/2016
0

Jak wypromować już istniejącą stronę internetową firmy? Jeśli postawione wyżej zapytanie dosyć często pada w firmie, ten artykuł jest bardzo istotny. Niezwykle przydatne przy promocji każdej firmy,…


Oceń swoją stronę internetową zanim zrobią to inni użytkownicy

wtorek 26/01/2016
2

Sprawdź czy Twoja witryna jest na szóstkę. Zweryfikuj ile punktów w 6-stopniowej skali dostanie strona internetowa Twojej firmy. Z uwagi na rozwój i rosnącą popularność urządzeń mobilnych zmieniają…


Pokolenie X, Y, Z - dobierz marketing do Twojej grupy docelowej

piątek 08/01/2016
3

Znajomość nawyków grupy docelowej, ich wyznawanych wartości czy preferencji może pomóc marce zweryfikować obecną strategię komunikacji oraz dopracować procesy i przekaz, by był spójny w…


Agencja Migomedia prezentuje trendy w marketingu na 2016

czwartek 31/12/2015
1

Dziś jest szczególny czas na przygotowanie planów i wyznaczania nowych celów marketingowych. Warto zaplanować działania na 2016 rok, by skutecznie wyróżnić się na tle konkurencji…


Infografika - 7 trendów w projektowaniu stron internetowych

czwartek 29/10/2015
1

Z uwagi na rozwój i rosnącą popularność urządzeń mobilnych zmieniają się zachowania i oczekiwania użytkowników co do wyglądu i funkcjonalności stron. Warto wiedzieć jak podnieść…


Wielka czy mała litera... - infografika

czwartek 08/10/2015
1

Wybór wielkich lub małych liter w nazwie marki powinien wynikać z tego, co ma ona do przekazania potencjalnemu klientowi. Wielkość użytej czcionki może być oczywiście…


7 powodów porzucania koszyka w e-sklepach - infografika

piątek 21/08/2015
1

Termin „porzucony koszyk” dotyczy sytuacji, gdy klient sklepu internetowego wyraża chęć zakupu jakiegoś produktu poprzez dodanie go do wirtualnego koszyka, ale nie finalizuje tej transakcji…


Infografika - 7 najczęściej spotykanych nieprawidłowości na stronach mobilnych

wtorek 14/07/2015
0

Według raportu mShopper przygotowanego przez agencję badawczą Mobile Institute z urządzeń mobilnych korzysta w Polsce prawie 70% internautów. Największą grupę osób korzystających ze smartfonów stanowią…


8 wskazówek jak prowadzić profil na Twitterze, aby był skuteczny i interesujący dla innych - infografika

wtorek 16/06/2015
2

Według badań przeprowadzonych przez Megapanel PBI/Gemius w Polsce z Twittera korzysta ponad 2,5 mln użytkowników, a liczba kont stale się powiększa. Oznacza to, że potencjał…