Jak zwiększyć skuteczność landing page

landing-page-migomedia-projektowanie-graficzne-strony-www

Głównym celem landing page jest uzyskanie konwersji, prowadzącej do zrealizowania celów kampanii e-marketingowej. Jednak, aby strona docelowa była naprawdę skuteczna należy zaprojektować ją w odpowiedni sposób. Landing page (strona docelowa) jest to strona, na którą trafiają użytkownicy, którzy wskutek działań marketingowych wykonali określoną czynność, np. kliknięcie w banner lub link sponsorowany lub link w mailingu albo bezpośrednio weszli na stronę skuszeni reklamą.
Jak skłonić odbiorców do wykonania pożądanej czynności.

Warto poznać 5 elementów, które mają istotny wpływ na zwiększenie skuteczności landing page.

Komentarze Dodaj komentarz

 

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.


× 1 = sześć

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>