Głównym celem landing page jest uzyskanie konwersji, prowadzącej do zrealizowania celów kampanii e-marketingowej. Jednak, aby strona docelowa była naprawdę skuteczna należy zaprojektować ją w odpowiedni sposób. Landing page (strona docelowa) jest to strona, na którą trafiają użytkownicy, którzy wskutek działań marketingowych wykonali określoną czynność, np. kliknięcie w banner lub link sponsorowany lub link w mailingu albo bezpośrednio weszli na stronę skuszeni reklamą.
Jak skłonić odbiorców do wykonania pożądanej czynności.
Warto poznać 5 elementów, które mają istotny wpływ na zwiększenie skuteczności landing page.
Warto zwrócić uwagę na powyższe wskazówki podczas tworzenia landing page. Dobrze przygotowana i zoptymalizowana strona docelowa może zwiększyć liczbę konwersji, a co za tym idzie przynieść firmie nowych klientów, przekładając się na wzrost sprzedaży.
Po więcej ciekawych tekstów zapraszam do działu >>> ARTYKUŁY
a ja właśnie jestem na etapie formułowania odpowiedniego e-maila do moich przyszłych klientów
Wskazówki zapisałam – no i najważniejsze – ZIELONY i NIEBIESKI lubią wszyscy odbiorcy
Ciekawa infografika – daje wstępny obraz tego, co jest ważne w optymalizacji stron docelowych. Jeśli jednak ktoś ma ochotę bliżej przyjrzeć się metodom zwiększania efektywności landing page, powinien przebrnąć przez poniższy poradnik:
http://www.conversion.pl/blog/poradnik-jak-poprawic-efektywnosc-stron-docelowych-landing-pages/
Świetny artykuł! Bardzo czytelny i przejrzysty! Pozdrawiamy Agencja reklamowa Tech-Media
https://www.tech-media.pl/