Infografika – 7 najczęściej spotykanych nieprawidłowości na stronach mobilnych


wtorek 14/07/2015
0

Według raportu mShopper przygotowanego przez agencję badawczą Mobile Institute z urządzeń mobilnych korzysta w Polsce prawie 70% internautów. Największą grupę osób korzystających ze smartfonów stanowią osoby między 25 a 34 rokiem życia (62%), z tabletów zaś najchętniej korzystają osoby pomiędzy 35 a 44 rokiem życia. Każda licząca się firma powinna mieć stronę z wersją mobilną. Użytkownicy postrzegają markę przez pryzmat jej strony internetowej. Jeśli witryna nie wyświetla się prawidłowo na urządzeniach mobilnych może to przełożyć się na postrzeganie takiej firmy, jako przestarzałej, staroświeckiej i firmy która jest daleko w tyle za konkurencją. Poniżej zamieszczam infografikę, która prezentuje najczęściej spotykane błędy na stronach mobilnych.

 

Infografika – 7 najczęściej spotykanych nieprawidłowości na stronach mobilnych

Nawet, jeśli obecnie firma nie notuje dużej liczby odwiedzin swojej strony z urządzeń mobilnych to i tak warto zadbać o jej mobilną wersję, gdyż kontrahenci często szukają danych kontaktowych lub adresu firmy z poziomu urządzenia mobilnego. Według PBI/Gemius Megapanel, na koniec 2014 roku internauci generowali miesięcznie ok 2,5 mld odsłon przy użyciu urządzeń mobilnych. Coraz więcej osób właśnie za pomocą smartfonów czy tabletów szuka w Internecie firm, ofert czy informacji.

Po więcej ciekawych tekstów zapraszam do działu >>> ARTYKUŁY


Komentarze Dodaj komentarz

 

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.


jeden + = 5

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Moje najnowsze wpisy

 

Jaka powinna być strona WWW spółki giełdowej?

niedziela 01/05/2016
0

Każda strona internetowa jest inna. Zależy to od branży, rodzaju prowadzonej działalności czy też samej firmy. Dziś chciałabym się przyjrzeć stronom spółek giełdowych. Jakie powinny…


Jaka powinna być strona internetowa firmy z branży budowlanej

czwartek 07/04/2016
0

Z uwagi na rozwój i rosnącą popularność urządzeń mobilnych zmieniają się zachowania i oczekiwania użytkowników co do wyglądu i funkcjonalności stron. Warto wiedzieć jak podnieść…


Jak działa wyszukiwarka internetowa?

piątek 18/03/2016
0

Jak wypromować już istniejącą stronę internetową firmy? Jeśli postawione wyżej zapytanie dosyć często pada w firmie, ten artykuł jest bardzo istotny. Niezwykle przydatne przy promocji każdej firmy,…


Oceń swoją stronę internetową zanim zrobią to inni użytkownicy

wtorek 26/01/2016
2

Sprawdź czy Twoja witryna jest na szóstkę. Zweryfikuj ile punktów w 6-stopniowej skali dostanie strona internetowa Twojej firmy. Z uwagi na rozwój i rosnącą popularność urządzeń mobilnych zmieniają…


Pokolenie X, Y, Z - dobierz marketing do Twojej grupy docelowej

piątek 08/01/2016
3

Znajomość nawyków grupy docelowej, ich wyznawanych wartości czy preferencji może pomóc marce zweryfikować obecną strategię komunikacji oraz dopracować procesy i przekaz, by był spójny w…


Agencja Migomedia prezentuje trendy w marketingu na 2016

czwartek 31/12/2015
1

Dziś jest szczególny czas na przygotowanie planów i wyznaczania nowych celów marketingowych. Warto zaplanować działania na 2016 rok, by skutecznie wyróżnić się na tle konkurencji…


Infografika - 7 trendów w projektowaniu stron internetowych

czwartek 29/10/2015
1

Z uwagi na rozwój i rosnącą popularność urządzeń mobilnych zmieniają się zachowania i oczekiwania użytkowników co do wyglądu i funkcjonalności stron. Warto wiedzieć jak podnieść…


Wielka czy mała litera... - infografika

czwartek 08/10/2015
1

Wybór wielkich lub małych liter w nazwie marki powinien wynikać z tego, co ma ona do przekazania potencjalnemu klientowi. Wielkość użytej czcionki może być oczywiście…


7 powodów porzucania koszyka w e-sklepach - infografika

piątek 21/08/2015
1

Termin „porzucony koszyk” dotyczy sytuacji, gdy klient sklepu internetowego wyraża chęć zakupu jakiegoś produktu poprzez dodanie go do wirtualnego koszyka, ale nie finalizuje tej transakcji…


8 wskazówek jak prowadzić profil na Twitterze, aby był skuteczny i interesujący dla innych - infografika

wtorek 16/06/2015
2

Według badań przeprowadzonych przez Megapanel PBI/Gemius w Polsce z Twittera korzysta ponad 2,5 mln użytkowników, a liczba kont stale się powiększa. Oznacza to, że potencjał…