Jest doradcą ds. strategii on-line w zakresie skutecznego i efektywnego e-marketingu w jednej z wiodących agencji interaktywnych Migomedia. Absolwentka prestiżowych, anglojęzycznych studiów dziennych na Uniwersytecie Warszawskim, Master of Arts in International Economics. Dzięki edukacji w Stanach Zjednoczonych i Danii poznała nowoczesne strategie marketingu i e-marketingu, analizowała czynniki i narzędzia wpływające na skuteczność reklamy. Koncepcje, które tworzy są nastawione na efektywność rozwiązań i realizację celów biznesowych klientów np. wzrostu sprzedaży czy rozpoznawalności. Współpracowała z wieloma polskimi i międzynarodowymi klientami oraz instytucjami rządowymi realizując prace dla m.in. Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, Ministerstwa Finansów, Ministerstwa Skarbu Państwa, TVP, Orlen, Iveco, Konica Minolta, Venezia i deweloperów. Prowadzi szkolenia dla działów i dyrektorów marketingu oraz kadry zarządzającej z zakresu marketingu strategicznego oraz skutecznych kampanii marketingu tradycyjnego i on-line. Jest również autorką wielu artykułów eksperckich.
wirtualnemedia.pl / Blog / Małgorzata Bednarek / 6-kluczowych-czynników-brandigu-w-Internecie-migomedia