Moje ostatnie wpisy

 

Pierwsza socjowyszukiwarka już jest!

piątek 01/03/2013
3

Facebook zdecydował się na uruchomienie własnej wyszukiwarki - Graph Search (w wolnym tłumaczeniu socjogram). Dzięki temu będziemy mogli precyzyjnie wyszukiwać miejsca, w których bywają nasi znajomi, dowiedzieć się więcej o najbliższym otoczeniu czy poznać ludzi, z którymi widujemy się na co dzień. „Graph Search is not web search” – przekonuje szef Facebooka. Jej twórcy chcą…

Kiedy wysłać mailing aby był bardziej skuteczny?

środa 19/12/2012
7

Jakiś czas temu przeanalizowałam raport przygotowany przez GetResponse w którym znalazła się analiza ponad 16 milionów wiadomości wysyłanych przez polskich klientów firmy. Okazało się, że najlepszą skutecznością cieszą się newslettery otwierane w przeciągu godziny od ich wysłania, a także te wysyłane wieczorami, w piątki oraz niedziele. Celem badania było uzyskanie odpowiedzi na pytanie kiedy najlepiej…

Świąteczno – biznesowa (bez)pomysłowość prezentowa.

środa 12/12/2012
0

Dziś trochę o tym, co już na pewno można zauważyć i odczuć na ulicach, sklepach czy też w mediach. Chodzi oczywiście o przedświąteczną gorączkę prezentową, która dotyczy nie tylko nas samych, ale także firm, ich pracowników oraz klientów. I tu pojawia się odwieczny dylemat… Co wybrać? Niestety większość pracodawców idzie na „łatwiznę” wybierając standardowo to…

Cross-selling i up-selling czyli poznaj możliwości maksymalizowania zysków z jednej transakcji.

wtorek 04/12/2012
0

Dziś byłam w sklepie internetowym Amazon i natchnęło mnie to do napisania artykułu. Amazon jest mistrzem jeśli chodzi o techniki sprzedaży w sklepie internetowym: cross selling i up selling. Sklep dzięki temu może mieć dodatkowy utarg, ale jest to też z korzyścią dla użytkownika. Uważam, że jest to pomocne narzędzie również dla klienta, gdyż jeśli…

Pozycjonowanie, optymalizacja, linki sponsorowane – z czym to się je…

czwartek 29/11/2012
0

Od kiedy tylko pamiętam jeśli chodzi o promowanie swojej strony WWW w Internecie istnieją zwolennicy pozycjonowania i optymalizacji oraz tacy, którzy wolą posługiwać się linkami sponsorowanymi. Jedni i drudzy mają swoje argumenty, ale może warto byłoby zapoznać się zarówno z zaletami jak i wadami poszczególnych działań. I właśnie ten temat chciałabym dziś poruszyć. Czy wiesz,…

AIDA i AIDAL – „klucz” do większości decyzji zakupowych.

wtorek 27/11/2012
4

Kupujemy wszyscy, częściej, rzadziej, ale to robimy. Mimo tego, że większość z nas zdaje sobie sprawę, że to głównie za sprawą reklamy wybieramy poszczególne produkty to i tak jesteśmy na nią podatni. Jednak co sprawia, że niektóre z produktów wybieramy częściej, inne mniej, a jeszcze innych nie wybieramy wcale. Dziś postanowiłam poruszyć temat tworzenia skutecznych…

I „żeby było lągo”, jak to mawiał Wojciech Mann…

środa 21/11/2012
3

Każdy na pewno pamięta scenkę w której to Wojciech Mann rozmawia na temat reklamy i wszystkich elementów, które jego zdaniem powinny się w niej znaleźć. Jego słynny już cytat „żeby było lągo, lągo żeby się obracało nasze barwne” to już klasyka. No właśnie więc jak to jest z tym logo… Gdzie i z  której strony…

Świąteczne kampanie banerowe – hit czy kit?

poniedziałek 19/11/2012
0

Połowa listopada to czas kiedy coraz mocniej odczuwamy zbliżające się Święta Bożego Narodzenia. I jak co roku, na ulicach pojawiają się świąteczne ozdoby, ze sklepowych wystaw patrzą na nas Mikołaje. Do tego w mediach widać coraz więcej informacji o prezentowych propozycjach i promocjach. To czas kiedy także w Sieci jest coraz więcej choinek, świątecznych ozdób,…

Raz, dwa, trzy Facebooku bądź skuteczny!

środa 14/11/2012
3

Temat jak wiadomo poruszany niezliczoną ilość razy. Jednak mam wrażenie, że wszyscy piszą o tym samym. Wymieniają regułki o interakcji z użytkownikami, ciekawych newsach i informacjach, ale czy oby na pewno wszystkie firmy rozumieją to tak samo? Myślę, że nie bo jedni sukces odnoszą, a inni kończą dokładnie w momencie w którym zaczęli... Problemem okazuje…