Moje ostatnie wpisy

 

8 wskazówek jak prowadzić profil na Twitterze, aby był skuteczny i interesujący dla innych – infografika

wtorek 16/06/2015
2

Według badań przeprowadzonych przez Megapanel PBI/Gemius w Polsce z Twittera korzysta ponad 2,5 mln użytkowników, a liczba kont stale się powiększa. Oznacza to, że potencjał tego medium jest coraz większy. W raporcie przygotowanym przez SMB Marketers Worldwide, aż 61 proc. handlowców potwierdziło, że dzięki aktywności w social media udało im się pozyskać nowe leady, a…

W labiryncie kobiecych oczekiwań, czyli 12 wskazówek marketingu dla kobiet – infografika

wtorek 26/05/2015
0

Podczas prowadzenia działań marketingowych w Internecie czy projektowaniu stron internetowych i sklepów online dla kobiet, warto mieć pewność, że agencja zna zasady gender marketingu. Zastosowanie odpowiednich trików pozwala skuteczniej wpływać na decyzje zakupowe płci pięknej. Kobiety to dobry klient Kobiety wydają na jednorazowe zakupy więcej pieniędzy niż mężczyźni. Dodatkowo kobiety są bardziej lojalne niż mężczyźni.…

6 kluczowych czynników brandingu w Internecie – infografika

czwartek 07/05/2015
0

Badania dowodzą, że wizerunek marki w Internecie wpływa na branding. Reklama w Internecie zwiększa spontaniczną świadomość marki o 4% (Forrester Research). Dodatkowo te same badania dowodzą, że marketing w mediach tradycyjnych (telewizja i druk) zwiększa świadomość marki o 9%, ale marketing w mediach tradycyjnych połączony z reklamą online aż o 14%. Wiele raportów potwierdza, że…

Jak budować wizerunek atrakcyjnej marki w oczach różnych pokoleń – infografika

środa 15/04/2015
2

Stworzenie marki atrakcyjnej w oczach jej grupy docelowej to wyzwanie całej organizacji. Znajomość nawyków grupy docelowej, ich wyznawanych wartości i preferencji może pomóc marce zweryfikować i obecną strategię komunikacji i dopracować procesy i przekaz, by był spójny w całym procesie zakupowym i skuteczny. Z uwagi na zmieniające się warunki ekonomiczne, gospodarcze i polityczne, na przestrzeni…

Jak zwiększyć skuteczność landing page – infografika

wtorek 17/03/2015
2

Głównym celem landing page jest uzyskanie konwersji, prowadzącej do zrealizowania celów kampanii e-marketingowej. Jednak, aby strona docelowa była naprawdę skuteczna należy zaprojektować ją w odpowiedni sposób. Landing page (strona docelowa) jest to strona, na którą trafiają użytkownicy, którzy wskutek działań marketingowych wykonali określoną czynność, np. kliknięcie w banner lub link sponsorowany lub link w mailingu…

Jak wykorzystać media społecznościowe w branżach w których stworzenie dobrej reklamy to prawdziwe wyzwanie

piątek 20/02/2015
0

Każdy zna powiedzenie „Reklama dźwignią handlu”. To prawda jednak są produkty, których reklama nie jest wcale taka prosta. Jako pierwszy przykład chciałabym podać kampanię z branży budowlanej, która wydaje się być mało ciekawa pod kątem marketingowym. Zagrajmy w Jengę… Okazuje się, że „dla chcącego nic trudnego”. Na świetny pomysł wpadła amerykańska firma Caterpillar, która jest…

Jak zwiększyć skuteczność landing page

czwartek 29/01/2015
0

Głównym celem landing page jest uzyskanie konwersji, prowadzącej do zrealizowania celów kampanii e-marketingowej. Jednak, aby strona docelowa była naprawdę skuteczna należy zaprojektować ją w odpowiedni sposób. Landing page (strona docelowa) jest to strona, na którą trafiają użytkownicy, którzy wskutek działań marketingowych wykonali określoną czynność, np. kliknięcie w banner lub link sponsorowany lub link w mailingu…

Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twittera

piątek 16/01/2015
0

Według badań przeprowadzonych przez Megapanel PBI/Gemius w Polsce z Twittera korzysta ponad 2,5 mln użytkowników, a liczba kont stale się powiększa. Oznacza to, że potencjał tego medium jest coraz większy. W raporcie przygotowanym przez SMB Marketers Worldwide, aż 61 proc. handlowców potwierdziło, że dzięki aktywności w social media udało im się pozyskać nowe leady, a…

Zakupy dóbr luksusowych w Internecie – różnice między mężczyznami a kobietami

czwartek 08/01/2015
0

Zapewne nie za często zastanawiamy się, na co podczas podejmowania decyzji zakupowych największą uwagę zwracają kobiety, a na co mężczyźni. W poniższym tekście postanowiłam przeanalizować i przedstawić różnice między kobietami, a mężczyznami dokonującymi zakupu dóbr luksusowych w Internecie. Z raportu „Rynek dóbr luksusowych w Polsce” przygotowanego przez KPMG wynika, że rynek dóbr luksusowych w Polsce…

Jak stworzyć skuteczne kampanie marketingowe w Internecie

czwartek 18/12/2014
0

Wiele firm uważa, że najtańsze i najskuteczniejsze są email marketing i marketing wirusowy. Warto jednak poznać sprawdzone techniki konstrukcji mailingów i wskazówki odnośnie marketingu wirusowego, które zwiększają skuteczność takich działań. Jak w obecnym natłoku reklam możliwe jest przeprowadzenie skutecznej kampanii mailingowej? Wydawać by się mogło, że obecnie coraz trudniej wyróżnić się w całej masie mailingów,…