Moje ostatnie wpisy

 

Jaka powinna być strona WWW spółki giełdowej?

niedziela 01/05/2016

Każda strona internetowa jest inna. Zależy to od branży, rodzaju prowadzonej działalności czy też samej firmy. Dziś chciałabym się przyjrzeć stronom spółek giełdowych. Jakie powinny być, aby przejrzyście prezentowały wszystkie ważne informacje dla inwestorów i zachęcały użytkowników do zainwestowania w akcje firmy? Badania pokazują, że ok. 73% potencjalnych inwestorów szuka informacji na temat spółek na…

Jaka powinna być strona internetowa firmy z branży budowlanej

czwartek 07/04/2016

Z uwagi na rozwój i rosnącą popularność urządzeń mobilnych zmieniają się zachowania i oczekiwania użytkowników co do wyglądu i funkcjonalności stron. Warto wiedzieć jak podnieść atrakcyjność i użyteczność serwisu www, ponieważ udowodniono, że nowoczesna i atrakcyjna strona internetowa sprawia, że firma jest postrzegana jako lider w branży. Jaka powinna być strona internetowa firmy z branży…

Jak działa wyszukiwarka internetowa?

piątek 18/03/2016

Jak wypromować już istniejącą stronę internetową firmy? Jeśli postawione wyżej zapytanie dosyć często pada w firmie, ten artykuł jest bardzo istotny. Niezwykle przydatne przy promocji każdej firmy, która ma stronę internetową są wyszukiwarki. Mogą zapewnić skuteczną promocję firmy w sytuacji, gdy mamy ograniczony budżet na tradycyjny branding. Co można zyskać przez skuteczną promocję w wyszukiwarce? Niewiele osób wie jak…

Oceń swoją stronę internetową zanim zrobią to inni użytkownicy

wtorek 26/01/2016

Sprawdź czy Twoja witryna jest na szóstkę. Zweryfikuj ile punktów w 6-stopniowej skali dostanie strona internetowa Twojej firmy. Z uwagi na rozwój i rosnącą popularność urządzeń mobilnych zmieniają się zachowania i oczekiwania użytkowników co do wyglądu i funkcjonalności stron. Dowiedz się jak podnieść atrakcyjność i użyteczność serwisu www. Udowodniono, że nowoczesna i atrakcyjna strona internetowa sprawia, że firma jest postrzegana jako lider…

Pokolenie X, Y, Z – dobierz marketing do Twojej grupy docelowej

piątek 08/01/2016

Znajomość nawyków grupy docelowej, ich wyznawanych wartości czy preferencji może pomóc marce zweryfikować obecną strategię komunikacji oraz dopracować procesy i przekaz, by był spójny w całym procesie zakupowym, a przede wszystkim skuteczniejszy. Myślę, że artykuł jest ciekawy i przydatny. W agencji Migomedia, lepsza znajomość różnic pomiędzy pokoleniami pozwala na opracowanie bardziej chwytliwych przekazów marketingowych i…

Agencja Migomedia prezentuje trendy w marketingu na 2016

czwartek 31/12/2015

Dziś jest szczególny czas na przygotowanie planów i wyznaczania nowych celów marketingowych. Warto zaplanować działania na 2016 rok, by skutecznie wyróżnić się na tle konkurencji w 2016 roku. Kiedyś mówiło się, że niezadowolony Klient przekazuje taką informację 8 – 16 osobom, a zadowolony Klient przekazuje pozytywne opinie około 3 osobom. Obecnie w dobie Internetu i…

Infografika – 7 trendów w projektowaniu stron internetowych

czwartek 29/10/2015

Z uwagi na rozwój i rosnącą popularność urządzeń mobilnych zmieniają się zachowania i oczekiwania użytkowników co do wyglądu i funkcjonalności stron. Warto wiedzieć jak podnieść atrakcyjność i użyteczność serwisu www. Udowodniono, że nowoczesna i atrakcyjna strona internetowa sprawia, że firma jest postrzegana jako lider w branży. Agencja Migomedia, w której pracuje przygotowała ciekawą infografikę, którą…

Wielka czy mała litera… – infografika

czwartek 08/10/2015

Wybór wielkich lub małych liter w nazwie marki powinien wynikać z tego, co ma ona do przekazania potencjalnemu klientowi. Wielkość użytej czcionki może być oczywiście następstwem czysto artystycznych koncepcji, jednak warto mieć na uwadze, że może także stanowić wyraźny komunikat dla konsumenta. Zastosowanie wielkich liter może oznaczać, że mamy do czynienia z marką autorytatywną, która…

7 powodów porzucania koszyka w e-sklepach – infografika

piątek 21/08/2015

Termin „porzucony koszyk” dotyczy sytuacji, gdy klient sklepu internetowego wyraża chęć zakupu jakiegoś produktu poprzez dodanie go do wirtualnego koszyka, ale nie finalizuje tej transakcji tj. zatrzymuje się na jednym z etapów realizacji zamówienia i nie przechodzi do kolejnego. Do takich sytuacji dochodzi w każdym sklepie internetowym. Przeprowadzone badania wykazały, że średni wskaźnik porzuconych koszyków…

Infografika – 7 najczęściej spotykanych nieprawidłowości na stronach mobilnych

wtorek 14/07/2015

Według raportu mShopper przygotowanego przez agencję badawczą Mobile Institute z urządzeń mobilnych korzysta w Polsce prawie 70% internautów. Największą grupę osób korzystających ze smartfonów stanowią osoby między 25 a 34 rokiem życia (62%), z tabletów zaś najchętniej korzystają osoby pomiędzy 35 a 44 rokiem życia. Każda licząca się firma powinna mieć stronę z wersją mobilną.…