Moje ostatnie wpisy

 

Polskie aplikacje mobilne – sukcesy czy porażki?

wtorek 30/10/2012

Praktycznie nie ma tygodnia, zeby nie pojawiła się nowa aplikacja mobilna w Polsce, zarówno użytkowa, jak firmowa – zbudowana za pieniądze koncernu, promująca produkt czy markę. Czy to dobrze, czy źle? Powiedziałbym, ze i tak, i tak. Dobrze, bo zarówno twórcy aplikacji jak i marketerzy dostrzegają potencjał użytkowników smartfonow w Polsce, których według różnych źródeł…

Czym sa mobilne rich media?

niedziela 30/09/2012

Reklamy emitowane w urzadzeniach mobilnych rozwijaja sie bardzo gwaltownie. Jeszcze niedawno na display'ach krolowaly linki tekstowe, szybko wypierane przez banery, a dzisiaj coraz czesciej pojawiaja sie formaty rich mediowe, badz probujace za takie uchodzic. Co zreszta jest zjawiskiem naturalnym, poniewaz sa to najbardziej angazujace odbiorce formy reklamy. Czym wiec charakteryzuja sie mobilne formaty rich mediowe?…