Moje ostatnie wpisy

 

Najgorsze reklamy wybrane – Chamlety 2013

sobota 30/11/2013

Nie wiem czy z zaszczytem, ale napewno uroczyście zostały rozdane nagrody za najgorsze reklamy 2013 roku. I tak: 1. W kategorii reklama telewizyjna wygrał Pudzian promujący Społeczną Akedemię Nauk http://youtu.be/BP1UTQXoAsk 2. W kategorii internet bezkompromisową mistrzynią jest "Szkoła pokera z Joanną Krupą" reklamująca serwis hazardowy Betsson.com http://youtu.be/5cFZcjORE_c 3. Specjaliści wizerunkowi dali popis wrażliwości i kompetencji…

Parodie szpagatu Van Damme’a robią w sieci furorę

piątek 29/11/2013

Film reklamowy Volvo wywołał w sieci niezłe zamieszanie i mnóstwo reakcji. Musi być naprawdę dobry, skoro wywołuje tyle świetnych parodii. Wyśledziłam kilka perełek. Zapraszam do oglądania. zdjęcia: allvoices.com http://youtu.be/NRdXOr-uYlU http://youtu.be/EMlpiey20b8 http://youtu.be/QYddAy0EOuk   i na koniec mój faworyt :-) Chuck nie mógł tego przegapić.   http://youtu.be/oyZg3BUZHFs

Czy żucie gumy sprawi, że będziesz lepszym kochankiem?

piątek 29/11/2013

Czy żucie gumy może sprawić, że będziemy szczęśliwsi? Pewenie nie, ale eksperyment przeprowadzony przez producenta gumy do żucia Beldent pokazuje, że żując gumę jesteśmy postrzegani za osoby lubiane i sympatyczne. W naukowo-artystycznym przedsięwzięciu brały udział identyczne pary bliźniąt. Jedyną różnicą było żucie gumy przez jednego z nich. Sprawdź, jak odpowiadały na pytania osoby biorące udział…

Toyota otwiera się na pozytywną energię

czwartek 28/11/2013

Innowacyjne rozwiązania w promocji ponurych struktur miejskich to ruch modny na całym świecie. Wydaje się, że w tej dziedzinie już wszystko było – graffiti, plakaty, standy. Ale... W Brixton – szarej i ze względu na niedawne zamieszki uważanej za niebezpieczną dzielnicy Londynu umieszczono szeregi kwiatowych kreacji wykonanych z... włóczki.   Tym razem w tej kwestii zaskoczyła Toyota,…

Van Damme reklamuje Volvo na youtube

środa 27/11/2013

Mistrzowie marketingu sieciowego mają się od kogo uczyć. Na jutubowe salony wkroczył film reklamowy samochodów ciężarowych Volvo. Jakim cudem w ciągu niecałych 2 tygodni ma ponad 53 mln odsłon? Nie wiem, ale przyczyniam się do kolejnych. http://youtu.be/M7FIvfx5J10 Ciekawe, że fascynacja moja (i nie tylko moja) wynika z zaskakującego połączenia (nie)zapomnianego bohatera filmów akcji z idealnie…

Polityczna historia pluszowego misia, czyli skąd się wziął Teddy?

poniedziałek 25/11/2013

  Dziś dzień pluszowego misia.  Zastanawialiście się kiedyś nad jego historią i skąd się wzięło jego pierwotne imię - Teddy? Co ciekawe, jego geneza jest stricte polityczna. W listopadzie 1902 roku prezydent Stanów Zjednoczonych Theodore Roosevelt wybrał się wraz z przyjaciółmi na polowanie nad Missisipi. Po wielogodzinnych poszukiwaniach natknęli się w końcu na dzikie zwierzę.…

Dlaczego Twój firmowy fanpage nie działa?

niedziela 24/11/2013

Social media to aktualnie jedna z najsilniejszych gałęzi marketingu. Dla każdego zwkyłego zjadacza Fecebooka prowadzenie fanpage'a wydawać się może bułką z masłem. Ale... Nawet największe agencje oraz specjaliści od wizerunku popełniają w tej dziedzinie błędy. Jakie? Poniżej 5 grzechów głównych w dziedzinie social media marketing.   1. Złe założenia celu, czyli po co nam 20.000…

Uwaga – manipulacja!!!

wtorek 19/11/2013

  Czy mieliście kiedyś wrażenie, że telewizja lub inne medium kłamie? Nie od dziś wiadomo, że media manipulują odbiorcami. Ciekawe, jak poszło(by) naszemu rodakowi w brytyjskim "Mam Talent"? http://youtu.be/qIM-w8ji9zQ Nawet jeśli od początku zdrowy rozsądek próbuje się przebić, że to przecież niemożliwa sytuacja, to zmysły nie dają za wygraną. Wszystko staje się jasne po obejrzeniu…

Kto i po co zagląda nam do głowy?

wtorek 19/11/2013

Elektroencefalografia, elektromiografia, rezonans magnetyczny, chronometria kognitywna?! Jeszcze do niedawna (o ile wogóle ktoś te nazwy rozpoznawał), badania te kojarzyły się wyłącznie z nauką. Dzisiaj odnajdują się w zupełnie nowej roli. Otóż są pierwszymi narzędziami tworzenia nowoczesnych kampanii marketingowych. To one w zaciszu laboratoium badają reakcje ludzkiego umysłu na komunikat reklamowy. Powinniśmy się bać? Dowiedzieć się,…