Moje ostatnie wpisy

 

DuckDuckGo – wyszukiwarka, która Cię nie śledzi

czwartek 26/06/2014

Pierwsza wyszukiwarka, która Cię nie śledzi! To główne założenie konkurencyjnej dla Google wyszukiwarki DuckDuckGo, która nie skanuje Twoich maili, nie śledzi poszukiwań, a w dodatku nie proponuje wszędobylskich i nierzadko męczących reklam. Marketerom nie nada się niestety to narzędzie... Jednakże dla internauty może okazać się ciekawą alternatywą dla poszukiwań w sieci. Potrzeba matką wynalazku W…

The social wine – wino stworzone przez społeczeństwo

wtorek 24/06/2014

Najlepsze pomysły reklamowe to takie, które przy zaangażowaniu minimalnych środków przynoszą wielkie korzyści. Wzrost sprzedaży jest tu głównym kryterium, ale i wizerunek marki nie pozostaje bez znaczenia. Przemysł winiarski kojarzony jest zazwyczaj z pretensjonalnalnym i snobistycznym biznesem. Producent wina Entoria postanowił zakwestionować ten stereotyp i razem z angielską siecią Tesco postanowili wspólnie wypromować i sprzedawać…

Polskie kamapnie wygrywają na festiwalu w Cannes

czwartek 19/06/2014

Nieczęsto się zdarza, żeby polskie projekty doceniono na lazurowym wybrzeżu, zatem z tym większą dumą przyjmuję informacje o naszych rodzimych zwycięzcach na festiwalu reklamowym w Cannes. Przygotowana przez Oglivy & Mather Poland kampania na rzecz języka polskiego zdobyła srebrnego lwa w kategorii public relations. Jury doceniło przede wszystkim prostotę i ogromne zaangażowanie mediów, które na rzecz…

Pogodowa rewolucja na Twitterze

sobota 14/06/2014

 W co się ubrać na wieczorne wyjście, jakiego faktora przeciwsłonecznego użyć na niedzielne plażowanie czy to, gdzie spędzimy urlop to typowe dylematy codziennego życia. Dlaczego więc nie wykorzystać pogody do targetowania reklam? Marketerzy prześcigają się w zaskakujących rozwiązaniach, których celem jest dotarcie do najbardziej sprecyzowanej grupy odbiorców, a tu proszę.... Chyba znaleźliśmy złoty sposób! The Weather…

Nowa linia produktów Facebooke’a – reklamy dla dyktatorów

wtorek 10/06/2014

Głodzenie własnego narodu, bomby zrzucane na szkoły i miasta, pociski artyleryjskie mierzone w ludność cywilną to zasady władzy, które zasługują na promocję w internecie. A jak w internecie to oczywiście na Facebooku, gdzie indziej... Tutaj reklamy są dostępne dla każdego. Zapłata jest głównym kryterium doboru i akceptacji. Akt oskarżenia o zbrodnie wojenne nie ma tu…

Zapomnij o mnie Google

sobota 31/05/2014

W obliczu zeszłorocznych rewelacji o globalnym nadzorze prowadzonym przez Stany Zjednoczone możliwość wymazania się z Google z pewnością ucieszyła wielu. Zapewne równie wielu spędza sen z powiek.. Prawo do bycia zapomnianym Internet potrafi uprzykrzyć życie - pisałam o tym tu, a google to przecież internetu ogromny kawał. Granica pomiędzy prywatnością a wolnym dostępem do informacji jest gorącym…

Życie wieczne w zasięgu ręki

wtorek 27/05/2014

Dzięki naszej nowoczesnej technologii zamrozimy Cię łatwiej niż było to kiedykolwiek możliwe. Chcesz żyć wiecznie? Dawaj! Wystarczy, że weźmiesz udział w konkursie, a zdobędziesz niepowatrzalną szansę na kriogeniczne zamrożenie.... Kusi? A jakże!   Nawet, jeśli nie zachęcony szansą na nieśmiertelność, to napewno z ciekawości wejdziesz na stronę ŻYJ WIECZNIE. Wszak nie codziennie ktoś proponuje taką nagrodę. Idea…

Zmiana regulaminu Eurowizji sposobem na polski kryzys gospodarczy?!

czwartek 15/05/2014

Czy zmiana regulaminu Eurowizji może pomóc w zażegnaniu kryzysu w polskich stoczniach i cukrowniach? Otóż według rzecznika Solidarnej Polski - Patryka Jakiego jak najbardziej. „SP dziś nietypowo – zaproponujemy zmianę regulaminu Eurowizji. Europa zabiera nam stocznie i cukrownie, a w zamian daje brodate dziwactwa” - napisał Jaki na Twitterze. Nie wierzę, że mamy tak elokwentnych polityków.…

Eksperyment społeczny – A Ty pomógłbyś marznącemu dziecku?

poniedziałek 05/05/2014

Tego rodzaju eksperymenty były wykonywane już wcześniej, ale liczba odsłon na Youtube wskazuje, że ta tematyka nam się nie nudzi. Ale czy daje do myślenia na tyle, żeby w takich sytuacjach pomagać? Człowieczeństwo - to brzmi dumnie! Tym razem celem eksperymentu było podniesienie świadomości sytuacji dzieci w Syrii oraz pozyskanie środków na zimową kampanię dla…

Przeciek w sprawie rankingu Kominka – uczy i bawi. Nie wierz we wszystko, co czytasz w sieci

wtorek 28/01/2014

Uwielbiam czytać blogi, facebookowe wpisy, a w szczególności komentarze pod nimi, które zarówno mnie śmieszą, jak uczą. Zainspirowana rzekomym przeciekiem na temat rankingu kominka poczyniam ten wpis. Ku mojemu ogromnemu zaskoczeniu wiele osób wkręciło się w temat. Czy forma sensacyjnej informacji na miarę Faktu potrafi zdziałać aż takie cuda? Okazuje się, że tak. Niektórzy pokusili się nawet…