Udział zagranicznej sprzedaży sklepów internetowych w Irlandii wynosi aż 33% całych obrotów. A jak wygląda sprzedaż zagraniczna w przypadku Polaków?
Jak wynika z raportu Gemius „E-commerce w Polsce” 34% internautów płaci poprzez urządzenia mobilne. W Polsce płatności mobilne również są coraz popularniejsze. Już 37% polskich internautów płaci smartfonem, a 24% z tabletów. Szybkie płatności online podczas zakupów wybiera 60% konsumentów. Dlatego też operatorzy płatności jak Dotpay oferują możliwość wygodnego dokonywania płatności z poziomu urządzeń mobilnych, ale także funkcjonalności podnoszących konwersję.
Sam fakt dostosowania strony sprzedażowej do urządzeń mobilnych już nie wystarcza. Należy zwrócić uwagę na dedykowane narzędzia deweloperskie umożliwiające integracje płatności online z aplikacjami. Dla klientów szczególnie ważne jest skrócenie ścieżki płatności.
Czy Twój sklep jest otwarty na rynek zagraniczny?
Przy wyborze operatora płatności warto zwrócić na skróconą ścieżkę płatności, płatności mobilne, ale także możliwość zapłaty w walucie danego kraju oraz geolokalizację. Otwarcie na rynek zagraniczny to przyszłość każdego sklepu zagranicznego. Warunkiem koniecznym podboju rynku zagranicznego jest wdrożenie odpowiedniej strategii dotarcia z produktem do klienta. Brak zaufania do marki, koszty dostaw, bariera językowa to prawdopodobnie główne powody obaw przed sprzedażą zagraniczną.
Jednak 23% wszystkich polskich sklepów internetowych rozważa możliwość sprzedaży za granicę w przyszłości. Na pewno ułatwieniem stają się rozwiązania wspierające ekspansję międzynarodową e-sklepów, jak Dynamic Currency Conversion. Dzięki niemu klienci e-sklepów mogą dokonywać płatności w walucie karty. Nawet jeśli e-sklep prowadzi sprzedaż tylko w złotówkach, to Kupujący zza granicy już w momencie zatwierdzania transakcji, zna kwotę obciążenia jego karty. Dodatkowo w usłudze eDCC istnieje możliwość zwrotu części prowizji dla e-sklepu.
Zmiany i jeszcze raz zmiany
W ciągu najbliższych 12 miesięcy 95% sklepów internetowych przewiduje inwestycję w technologię, które mają pomóc w zwiększeniu zysków. Na liście zmian przede wszystkim znajdują się rozwiązania poprawiające funkcjonalność strony sklepu, wdrożenie metod płatności internetowych, płatności odroczone narzędzia wspierające promocje i marketing.
Taką innowacją może być udostępnienie klientom aplikacji mobilnej, ale także otworzenie nowego kanału sprzedaży – sprzedaży zagranicznej. Wraz z odpowiednią strategią marketingową takie rozwiązania mogą przynieść spore zyski. Dzięki ofercie płacenia w walucie karty sprzedaż zagraniczna staje się opcją na wyciągnięcie ręki.
cialis without prescription online
http://www.mayavanrosendaal.com cialis without a doctor’s prescription cialis without a doctor’s prescription cialis without prescription
cialis soft tabs 20mg canadian
buy cialis daily use online
what is the drug cialis used for
expiration du brevet de cialis
cialis online america
non prescription pills like cialis
cialis online boots
average monthly cost of cialis
https://stowe365.com/#Buy-Cialis
cialis costcobuying cialis stateside Buy cheap cialis
expiration date on cialis pillacquisto cialis generico [url="http://kaivanrosendaal.com"]cialis cheap[/url]
buy real viagraviagra side effects buy Viagra cheap
cialis vs viagra vs levitraviagra online pharmacy[url=http://stemchat.com]Viagra 100Mg[/url]
cialis jelly onlinecialis from canada pharmacy Cialis 10 mg http://xcialis20mg.com
synthesis of tadalafil (cialis) from l-tryptophancheapest genuine cialis Buy Cialis 60mg xcialis20mg.com
cheap cialis 20mg onlinegeneric cialis soft tabs 20mg Buy Cialis 40mg http://xcialis20mg.com
cialis 200 mg pills cialis 20mg price comparison
cialis 20mg professional generic cialis 20mg [url=http://bglawpllc.com/#cheap]cialis 40mg[/url] cialis 20 mg side effects
http://bglawpllc.com/#cheap
putas arganda del rey chico busca chica para relacion seria [url=http://kaivanrosendaal.com/]gay madrid chat[/url] putas montgat
mujer sola busca compaГ±ia putas en talavera de la reina chatea gay hombre rico busca mujer espaГ±a