Piotr Barełkowski - komentarze do wpisów

 

Model białoruski, czyli co zrobić z monopolem TVP?

OLEK
czwartek 10/08

ZBYSZEK ma racje, słyszałem od kolegi piarowca, ze prezes diluje nie za 1000 a 1500 nawet zeta

Model białoruski, czyli co zrobić z monopolem TVP?

ZBYSZEK
czwartek 10/08

Jako dziennikarz to moze nie mam doświadczenia, ale jako piarowiec moj drogi to napewno..a propos kupowania kiedys w siostrzanym polsacie sport mozna było miec transmisje za 15 000, nawet jesli to nie bylo super wydarzenie sportowe...jesli masz obiekcje pogadaj z szefostwem o tym....ale dziś juz niestety nie ma tak fajnie jest konkurencja i polsat sport…

Model białoruski, czyli co zrobić z monopolem TVP?

Krzysiek z Polsatu
czwartek 10/08

Chłopie, bredzisz, po prostu bredzisz, widać, że znasz się na TV jak nie przymierzając niejaka Waniek...

Model białoruski, czyli co zrobić z monopolem TVP?

pytek
czwartek 10/08

Pewnie, wszystko można zrobić, kupić newsa w TVN, CNN, z Wersalu ukraść kanapę, papieża nazwać ubekiem...tylko trzeba mieć dowody!

Model białoruski, czyli co zrobić z monopolem TVP?

ZBYSZEK
czwartek 10/08

W gospodarce rynkowej szanse powinny być równe a w mediach obiektywizm, dziś w Polsce mamy rzeczysiwstą demokracje medialną co zapewne cieszy piarowców, bo dla pana prezesa można w ramach dbania wizerunek"kupić" newsa w jedne czy to drugiej stacji np. w tv Biznes za 1000. Wiec chyba mamy lepiej niz w USA

Model białoruski, czyli co zrobić z monopolem TVP?

klos
środa 09/08

Teraz, jak pis jest u władzy to juz na pewno nic sie nie zmieni. Ida złe czasy dla prywatnych mediów bo tvp bedzie umacniana przez władzę!

Model białoruski, czyli co zrobić z monopolem TVP?

Janusz
środa 09/08

Święte słowa, i co z tego..?