Mariusz Najwer - komentarze do wpisów

 

List otwarty do zarządu NETIA SA

Kuba
sobota 08/07

Przedstawiciel firmy Netia okleił klatki schodowe w blokach przy ul. Krzemienieckiej w Łodzi swoimi pomarańczowymi nalepkami z numerem telefonu 575 043 300, dewastując w ten sposób świeże malowanie. Zamierzam zgłosić tę sprawę na policji.

"Wiadomości" mają swojego Strasburgera. To Adam Feder

andre
niedziela 03/01

Mariusz Najwer ???? Ma jakieś uprawnienia, kompetencje do oceny innych? Pan Feder (a właściwie jego felietony- bo tu o nioch mowa) może się podobać lub nie, ale po co zaraz się o tym rozpisywać i robić z siebie "sędziego" (raczej sfrustrowanego jurora :-) Więcej tolerancji dla "inności innych"

"Wiadomości" mają swojego Strasburgera. To Adam Feder

Nic09876
sobota 18/07

Cóż mam napisać? Kawał gnoja? Bezczelny komuch? Nie... Dla nieggo nie ma negatywnego określenia, które... mogłoby oddac jego bezczelność/

List otwarty do zarządu NETIA SA

Andrzej
czwartek 21/05

Ja z kolei miałem w firmie niesprany telefon , natomiast internet był sprawny. Netia walczyła z awarią 8-mcy bez skutku. W końcu udało mi się wywalczyć zgodę na rozwiązanie umowy na usługę telefoniczna przed terminem bez żadnych skutków. Gdy przeszedłem do innego operatora Netia zaczęła naliczać mi opłatę za tzw. gotowość łącza. Jednym słowem płacę…

"Wiadomości" mają swojego Strasburgera. To Adam Feder

Zbig
wtorek 17/03

A ja uważam,że Pan Feder jest idealną odtrutką na kłamstwa i manipulacje TVN.Dowcipasy Sianeckiego czy Mazura w ogóle mnie nie śmieszą a czasem są żenujące gdy pod płaszczykiem humoru znajduje się jeszcze jedna forma zakamuflowanej walki politycznej lub nadawanie znaczenia błahostkom.Pan Feder ma swój styl.On nie wzoruje się na TVN,jeśli już to raczej na humorze…

"Wiadomości" mają swojego Strasburgera. To Adam Feder

Salikk
sobota 21/02

Felietony Adam Federa coraz częściej przypominają mi propagandową kronikę filmowa rodem z PRL- u

List otwarty do zarządu NETIA SA

Cielo
środa 18/02

Jednego nie rozumiem: można podpisać krótką 9 miesięczną umowę i nie mieć problemu z przenoszeniem. Jeśli ktoś złakomił się na tańszą o 10 zł umowę 2-letnią z miesiącami złotówkowymi, to logiczne jest, że powinien w niej wytrwać, bo taka była umowa. Dłużej i taniej albo krócej i drożej. Tak jest w każdej firmie.

List otwarty do zarządu NETIA SA

Wacek
wtorek 17/02

Info linia Netii to jakaś porażka...i tak od 10 lat odkąd jestem ich klientem. Piszesz do nich emaila, punktujesz dokładnie o co chodzi a oni ..."Dziękujemy za kontakt" i bełkot nie na temat.

List otwarty do zarządu NETIA SA

Aleksander Krupinski
wtorek 17/02

Niestety te wydarzenia z Netią są nagminne i każdy kto ma telefon/internet od Netii spotka się z tym, prędzej czy później, tak ja my się spotkaliśmy. Piorun strzelił nieopodal i spalił się modem ISDN. 5 minut pracy dla technika - wymienić spalony modem. Przez 6 (sześć) tygodni nasza firma była bez telefonu głównego, na szczęście…

List otwarty do zarządu NETIA SA

Mariusz Najwer
wtorek 17/02

Jako konsument miałam równie niemiłe przejścia z firmą Netia. Z powodu przeprowadzki przenosiłam internet w nową lokalizację, oczywiście po uprzednim upewnieniu się na infolinii, że jest to możliwe. Po wizycie techników okazało się jednak, że usługi przenieść nie można. Nie przeszkodziło to jednak Netii w wysłaniu mi faktur i naliczaniu opłat. Wg. Netii nie było…

List otwarty do zarządu NETIA SA

Mariusz Najwer
wtorek 17/02

@kacper Netia nie może pociągnąć nie swojego kabla do mieszkania. Tym musi się zająć Orange, bo to ich infrastruktura. A widzisz. To już nie pierwszy raz jak technicy się przez wieki nie pojawiają. Normalny użytkownik sieci nie wie o takich rzeczach. Ale w sumie, czy kogoś to powinno interesować, że to Orange? Każdy płaci, każdy…

List otwarty do zarządu NETIA SA

anon
wtorek 17/02

@kacper Netia nie może pociągnąć nie swojego kabla do mieszkania. Tym musi się zająć Orange, bo to ich infrastruktura.

List otwarty do zarządu NETIA SA

Mariusz Najwer
wtorek 17/02

Netia ogłosiła promocję na szybki internet. Telefon na infolinię z pytaniem, czy wspomniana usługa jest dostępna pod wskazanym adresem. Odpowiedź – jest dostępna. W takim razie zamawiamy. Najpierw kurierem dostarczany jest sprzęt. Po tygodniu zjawia się technik i stwierdza, że nie ma warunków. Później telefon z infolinii, że mogą podłączyć internet przez dzierżawione łącze od…

List otwarty do zarządu NETIA SA

Mariusz Najwer
wtorek 17/02

Hej. Moja przygoda z NETIĄ skończyła się zanim się zaczęła. Pojechałem do punktu obsługi klienta aby zamówić usługę internetu i telewizji. Wszystko ok, pani w punkcie zapewniła że w ciągu 2 może 3 tygodni, podejdzie technik I podłączy kabelek etc. Po miesiącu czekania zadzwoniłem do Pani z pkt. że na technika się nie doczekałem,Pani mocno…

List otwarty do zarządu NETIA SA

Mariusz Najwer
wtorek 17/02

Netia to chyba najleniwsza firma na świecie! Kiedyś nosiłem się z zamiarem podłączenia internetu od Netii. W moim bloku nie ma kabli Netii (o ile w ogóle mają gdziekolwiek jakieś swoje kable) ale są łącza TP/Orange. Nadmienię, że mieszkam w bloku i nigdy nie korzystałem z usług Orange więc nie mam zakończonego gniazdka, ale budynek…

List otwarty do zarządu NETIA SA

Szymon
wtorek 17/02

Łącza z Orange są dzierżawione, więc sytuacja ani trochę dziwna. Wyobrażasz sobie być prezesem firmy X, która jest operatorem międzynarodowym, dzwoni do Ciebie firma Y i mówi "Hej, Janek chce u NAS internet, więc podłączcie mu tam gniazdko i doprowadźcie kabel, my będziemy zgarniać hajsiwo za to, Wam psie pieniądze za dzierżawę, ok? Opłacicie swoich…

List otwarty do zarządu NETIA SA

kacper
wtorek 17/02

Netia to chyba najleniwsza firma na świecie! Kiedyś nosiłem się z zamiarem podłączenia internetu od Netii. W moim bloku nie ma kabli Netii (o ile w ogóle mają gdziekolwiek jakieś swoje kable) ale są łącza TP/Orange. Nadmienię, że mieszkam w bloku i nigdy nie korzystałem z usług Orange więc nie mam zakończonego gniazdka, ale budynek…

List otwarty do zarządu NETIA SA

Glewik
wtorek 17/02

Hej. Moja przygoda z NETIĄ skończyła się zanim się zaczęła. Pojechałem do punktu obsługi klienta aby zamówić usługę internetu i telewizji. Wszystko ok, pani w punkcie zapewniła że w ciągu 2 może 3 tygodni, podejdzie technik I podłączy kabelek etc. Po miesiącu czekania zadzwoniłem do Pani z pkt. że na technika się nie doczekałem, Pani…

List otwarty do zarządu NETIA SA

Lord
wtorek 17/02

A do mnie technicy przyszli następnego dnia po telefonie, gdy zgłosiłem chęć przeniesienia umowy. A potem miałem telefon z obsługi klienta - czy jestem zadowolony, a po jakiś 2 miesiącach dostałem promocyjną ofertę dla stałych klientów i mi koszty spadły o jakieś 30%.

List otwarty do zarządu NETIA SA

lukasz
poniedziałek 16/02

Ja natomiast mam inny przypadek jak Netia dba o to aby klient był zadowolony. Byłem z nimi 1,5 roku a umowa na 2 lata. Tak się składa że musiałem się wyprowadzić do kolegi. Napisałem do nich ładnego maila , że możemy się rozstać szybciej w zgodzie. Że fajnie by było gdybyście zadbali o to aby…