Marek Kacprzak - komentarze do wpisów

 

Związkowcy krzyczą, pikietują i dzielą

Marekk
poniedziałek 16/09

Moi przedmówcy zarzucają autorowi, że prezentuje uproszczoną wizję świata, w dodatku na zlecenie. Oczywiście można byłoby uwzględnić wszystkie niuanse i napisać w kilka lat wielotomowe dzieło, które wówczas aktualne już nie będzie. Można też napisać krótko i w prosty sposób przedstawić swój punkt widzenia. Tak robią dziennikarze, tak również zrobili komentujący powyżej. Kto ma więc…

Związkowcy krzyczą, pikietują i dzielą

Maria Magdalena
niedziela 15/09

Z tekstu wylania sie bardzo uproszczony, jednowymiarowy obraz swiata, czyli co mamy? Manipulacje faktami. Oczywiscie nie chodzi, by nastala powtorka z rozrywki i wszyscy mieli rowno, chodzi oczywiscie o to, by nie bylo wyzysku, a ten nie panuje w nowoczesnym, cywilizowanym panstwie. Rownie dobrze moglby Pan napisac, ze w Sierra Leone panuja wspaniale warunki pracy,…

Związkowcy krzyczą, pikietują i dzielą

Maria Magdalena
niedziela 15/09

Z tekstu wylania sie bardzo uproszczony, jednowymiarowy obraz swiata. Oczywiscie mowienie, ze leniom bez pracy chodzi o to, by wszyscy mieli rowno to manipulacja albo jakis slaby zart. Chodzi oczywiscie o to, by nie bylo wyzysku, a ten nie panuje w nowoczesnym, cywilizowanym panstwie. Rownie dobrze moglby Pan napisac, ze w Sierra Leone sa wspaniale…

Związkowcy krzyczą, pikietują i dzielą

Pracownik
czwartek 12/09

A ja myślę , że pracownik MUSI wykonywać polecenia chlebodawcy , w mediach szczególnie ;) Co nie panie Marku :D

Związkowcy krzyczą, pikietują i dzielą

Stach Głąbiński
czwartek 12/09

Sądzę, że Autor ma sporo racji

Przymusowe milczenie, może dużo przekazać.

Milczenie mediów
środa 10/07

Przymusowe milczenie, może dużo przekazać.... w tym temacie , bardzo wiele do powiedzenia mają ...dziennikarze ! Przemilczeć sprawy ważne/istotne ,nagłaśniać niszowe duperele !

Humaniści są potrzebni - rzecz o nowej książce Z. Baumana

vesten
poniedziałek 20/05

No ladnie , jeszcze zacznijmy cytowac propagande hitlerowska Gebbelas i sie nia zachwycac.Moze tak na poczatek Main Kampf?.Jestem ciekawy kto jeszcze z bandytow SB/UB bedzie uwazany za czlowieka godnego podziwu jak ten PRL-owski bandyta, Bauman .?Ten czlowiek powinien byc skazany na dlugie lata wiezienia , aby pamietal jak mordowal tych "bandytow",jak to nazwal Bauman, polskiego…

Stop pobostońskiemu szaleństwu

Informacyjna mamałyga
czwartek 18/04

W bostonie stało się to co się stało , OK. Jednak to co po raz , kolejny , odwaliły rodzime kanały telewizyjne tz. informacyjne , to nic innego jak KRETYNIZM ! O tym co miało miejsce w Bostonie , oczywiście informowały wszystkie media na całym świecie , jednak tylko amerykańskie i ...nasze "kanały informacyjne" jechały…

Stop pobostońskiemu szaleństwu

Adam Kadmon
środa 17/04

Zamiast budować kordony, sypać szańce, wzmacniać własne siły prewencji, zamiast ograniczać prawa ludzkie , obywatelskie i wszelkie równie potrzebne, nie lepiej otoczyć szczelnym kordonem kraje uznane publicznie za zbójeckie ? Można to zrobić, można tak skonstruować wszelki nadzór, w tym elektroniczny, tak monitorować handel bronią i akcesoriami, żeby niemal każde potencjalne zagrożenia zminimalizować. Do tej…

Pokazywać, czy nie pokazywać? Oto jest pytanie!

Magnolia
środa 20/02

Najłatwiej jest pokazywać coś nośnego i prymitywnego i właściwie przyzwyczajać widza do tego,że nie musi myśleć lub coraz mniej myśleć / bo myślenie "zabija?"i lepiej się panuje nad tępym, głupim narodem aniżeli myślącym i rozwijającym się!!/, widz może żyć życiem innych zamiast swoim i tylko o to w tym wszystkim chodzi. Mamy demokrację, ale bardzo…

Pokazywać, czy nie pokazywać? Oto jest pytanie!

Adam Kadmon
poniedziałek 18/02

Tu warto przypomnieć, że hasło ( z tytułu) WSZYSTKO NA SPRZEDAŻ , nie narodziło się w tych dniach. Pozdrowienia.

Minister Mucha rządzi i dzieli

Manipulacja !
piątek 01/02

Panie Szanowny , lepiej nich się Pan skupi na formie przekazów PolsatNews ! Otóż dziś w programie prowadzonym przez Stroińskiego , ów Rafałek opowiada o wypuszczeniu Starucha , ale podkład filmowy to ....z Bydgoskiej zadymy i ...zbliżenie kamery na kopiącego kamerzystkę jakiegoś obwiesia ! Co to ujęcie miało wspólne ze Staruchem ? Ano NIC! Ot…

Minister Mucha rządzi i dzieli

recenzentka
czwartek 31/01

Cała Polska widziała, jak "ministra" Mucha otwierała w Katowicach lodowisko AWF mówiąc, że będzie ogólnodostępne, itp, itd, bo wszystkie media stawiły się obowiązkowo na hasło, że przyjeżdża. Wkrótce już mniej publicznie okazało się, że lodowisko, wybudowane kosztem kilku milionów (z udziałem pieniędzy z ministerstwa właśnie), jest zamknięte na głucho przed mieszkańcami bez żadnej informacji. Kiedy…

Minister Mucha rządzi i dzieli

andrzej budzyk
czwartek 31/01

Marek Kacprzak :) PADŁ... Ostatni "bastion komunizmu"... Za PRL -u pracujących w firmach sportowców postrzegaliśmy niezbyt dobrze, ale to co dziś?... To, moim zdaniem, byty nie do porównania. - Niesforne Dziecię Gutenberga.

Humaniści są potrzebni - rzecz o nowej książce Z. Baumana

andrzej budzyk
wtorek 15/01

MAREK KASPRZAK... Dobry wieczór :) Proszę zerknąć do mnie * http://blog.wirtualnemedia.pl/andrzej-budzyk/post/na-noc-gnoma-jeszcze-z-prl-u :) Do 1967/68 Zbigniew Bauman miał "OKRES POLSKI"... Ja "OKRES PRZEDMATURALNY" :) Pozdrawiam - Niesforne Dziecię Gutenberga.

Fotoradar robi zdjęcia i dzieli

Gamma
piątek 11/01

Marku, właśnie o to chodzi, że to nie jest "łamanie prawa" tylko narażanie na ryzyko utraty zdrowia i życia innych ludzi. Tobie nic do tej pory się nie stało, zabuliłeś kilka mandatów i na tym kończy się postrzeganie problemu. Patrzmy na to szerzej, skoro nie poruszamy się po drogach sami. Statystyki mówią same za siebie.…

Fotoradar robi zdjęcia i dzieli

Zbigniew Brzeziński
piątek 11/01

"Tylko człowiek bez prawa jazdy chce zwiększyć bezpieczeństwo stawiając więcej radarów!" Powiedział Donald Tusk w 2007 roku komentując politykę Jarosława Kaczyńskiego. Konkluzja: Kto nam podmienił Donalda?

Fotoradar robi zdjęcia i dzieli

magic
piątek 11/01

Tak Zgadzam Się Ale...! Zanim Postawią Radary Niech Zmienią Oznakowanie Na Sensensowne!Jak Na Razie To Ograniczenia Są Ustawione Tylko W Jednym Celu.Aby Nas Kierowców Doić!

Nie w ilości siła

Weronika Żórawska
poniedziałek 07/01

w samo sedno Panie Marku

Te przeklęte przymiotniki

Marcinek
wtorek 11/12

Marek! Naprawdę ogarnij się... Bo to co piszesz to zwykła hipokryzja. Jak nie wiesz dlaczego jest jak jest to zaczep jakiegoś reportera na korytarzu w firmie, który jeździ na zdjęcia i zapytaj o co chodzi, Ci wytłumaczy. Bo sorry ale ty tylko czytasz, nie walczysz o informacje, nie docierasz do newsów, nie musisz rozstrzygać. Stawiasz…