Iwona Łapińska - komentarze do wpisów

 

Trofeum z człowieka - bycie pamiątką boli

movies
czwartek 10/10

movies... movies...

Trofeum z człowieka - bycie pamiątką boli

javsearch.mobi
wtorek 27/11

javsearch.mobi... javsearch.mobi...

Trofeum z człowieka - bycie pamiątką boli

facebook1
sobota 24/11

facebook1... facebook1...

Trofeum z człowieka - bycie pamiątką boli

facebook
sobota 24/11

facebook... facebook...

Trofeum z człowieka - bycie pamiątką boli

a2019-2020
sobota 24/11

a2019-2020... a2019-2020...

Trofeum z człowieka - bycie pamiątką boli

cleantalkorg2.ru
piątek 23/11

cleantalkorg2.ru... cleantalkorg2.ru...

Trofeum z człowieka - bycie pamiątką boli

2019
czwartek 15/11

2019... 2019...

WWF-Jewelry-1

www.dospad.net
poniedziałek 06/06

Yeah, the mo Re 3CX soft phones can try this, too as around the mobile software

WWF-Jewelry-1

psuglobalbrigades.Weebly.com
czwartek 05/11

Yeah no, I had a friend who also played without a keyboard (used arrow tips for camera and nothing otherwise) and he got gold in season 2 before I finally convinced him of using hotkeys.

DuckDuckGo - wyszukiwarka, która Cię nie śledzi

Zaklinacz kotow
sobota 05/07

Czasami koty chodza polami. Pewnie ze nie pisze na temat, ale kot w lecie dokarmiany to jest pomylka. Kot ma polowac na zdobycz a nie czekac na miesko z puszki. A te z marketow to porazka. Koty to judasze i prosiaki Mam stado pod opieka prawdziwe reptile,krew i piora to codziennosc. Czasem rece opadaja od…

DuckDuckGo - wyszukiwarka, która Cię nie śledzi

Iwona Łapińska
środa 02/07

Ungaro: Celne pytanie! Teraz pewnie wykorzystują to marketerzy, ale co będzie nie wiem. Żydów przed wojną też spisywali tylko w celach statystycznych...

DuckDuckGo - wyszukiwarka, która Cię nie śledzi

Ungaro
poniedziałek 30/06

Drodzy Państwo, nasza anonimowość już dawno zniknęła. Można sie oczywiście w pewien sposób bronić, ale tak naprawdę nie ma to większych szans powodzenia. Jeżeli uda się nam podczas wirtualnych zakupów zachować anonimowość, to już realne odwiedzanie galerii handlowych jest odnotowywane dzięki malutkiemu urządzeniu, które nosi każdy z nas przy sobie, czyli tel.komórkowego. Jeżeli jeszcze skorzystamy…

DuckDuckGo - wyszukiwarka, która Cię nie śledzi

Iwona Łapińska
niedziela 29/06

Oczywiście, że są inne wyszukiwarki. Wspomniałam nawet o Rosji i Chinach. DuckDuckGo po prostu generuje większy niż inne wyszukiwarki przyrost uzytkowników - dlatego artykuł o niej własnie... A co do udziału Google w projekcie to nie wierzę w taką teorię. Pozdrawiam. Iwona

DuckDuckGo - wyszukiwarka, która Cię nie śledzi

Bubel
sobota 28/06

Są juz inne wyszukiwarki od dawana jak np. ixquick.com. A nazwisko osobnika sugeruje ze bedzie to tylko zmylka i pulapka. Kto wie, czy za tym nie stoi sam google, ktory chcialby sprawdzic ilu chetnych bedzie na niby nie sledzaca wyszukiwarke. W necie nie ma juz niestety nic prawdziwego i uczciwego, trwa polowanie na kase i…

Zmiana regulaminu Eurowizji sposobem na polski kryzys gospodarczy?!

Iwona Łapińska
wtorek 27/05

A rosyjscy politycy prześcigają się z naszymi w osądach - zwycięstwo Conchity nazwali dowodem na "moralną degrengoladę (?!) Europy" Wow!!!

Trofeum z człowieka - bycie pamiątką boli

WWF Posters against killing animals for material goods | genesis branding
piątek 14/03

[...] Continue Reading Category: Talk [...]

Przeciek w sprawie rankingu Kominka – uczy i bawi. Nie wierz we wszystko, co czytasz w sieci

Adam Kadmon
wtorek 28/01

Jakże pokochałem od pierwszej chwili tę pięknie ogoloną twarz Lincolna , dumającego nad właśnie skrojoną DEKLARACJĄ BOSTOŃSKĄ.

Czy ciasteczka cookies jemy na własne ryzyko?

Iwona Łapińska
czwartek 09/01

Dziękuję za dokładną analizę tekstu :-) Jest mi niezmiernie miło, że mój artykuł jest wart tak dogłębnej analizy - miło miło. Jeżeli chodzi o informacje - to oczywiście, ze są zbierane, tyle że od wprowadzenia ustawy jesteśmy o tym informowani... To że zmienię preferencje wyświetlanych reklam, nie zmieni faktu, że na jakichś stronach byłam i…

Czy ciasteczka cookies jemy na własne ryzyko?

mts
wtorek 07/01

„Jak wiele infomacji zgromadzono o nas przed wprowadzeniem w życie ustawy unijnej? ” Sugeruje Pani, że dane nie są już zbierane. „Otóż od momentu napisania artykułu o chorobach psychicznych artystów prześladują mnie reklamy klinik psychiatrycznych w mojej okolicy. ” Zawsze może Pani zmienić preferencje wyświetlanych reklam, przypisanych do konta Google. „Niejednokrotnie uważamy, że dane jakie udostępniamy są…

Śmierć piernika w tosterze - reklama świąteczna poza schematem

Iwona Łapińska
niedziela 22/12

Dlatego właśnie szukam inspiracji poza Polską.. i pokazuję :-) Dzięki za komentarz i pozdrawiam.