Artur Roguski - komentarze do wpisów

 

Media społecznościowe w służbie NGO

andrzej budzyk
niedziela 30/12

Artur Roguski :) MANIPULOWANIE EMOCJAMI... W realu postrzegamy jako NIETYCZNE... Nie rozumiem dlaczego w internecie - w sieci SZKODLIWOŚĆ ma być mniejsza?..."[...] Należy pamiętać, że mamy zaledwie kilka sekund zanim emocje opadną, na to, aby skierować osobę do strony gdzie za pomocą kilku kliknięć dokona akcji dającej nam, jako organizacji NGO, realny benefit.". :( ALE,…

Kiedy Polska zacznie ćwierkać?

Artur Roguski
czwartek 11/10

Dokładnie o to mi chodzi! Twitter to moda, którą ktoś musi zapoczątkować aby miała wystarczający zasięg do przeprowadzania kampanii reklamowych.

Kiedy Polska zacznie ćwierkać?

Zalewski
czwartek 11/10

Taki Kuba Wojewódzki, czyli osoba, która na facebooku ma najwięcej fanów, na twitterze ma 877 obserwujących i zero tweetów. Potencjał jest. Pole do zagospodarowania też. Tylko chętnych brak.

Kiedy Polska zacznie ćwierkać?

BeeJay
wtorek 09/10

Ale w Stanach ćwierkają wszyscy: politycy, celebryci, gwiazdy sportu i porno, pewnie też zwykli obywatele. A jak widzę w portalach informacyjnych u nas ćwierkają głównie dziennikarze, specjaliści od wizerunku i marketingu, dyżurni politycy. Dla większości widać to strata czasu. Trochę się nie dziwę. Dla mnie dwa konta na FB i G+ to już nadmierne obciążenie…

Kiedy Polska zacznie ćwierkać?

mat
sobota 06/10

Ciekawy tekst, szkoda, że 'tweet button' nawet tutaj jest niedostępny.

Kiedy Polska zacznie ćwierkać?

andrzej budzyk
piątek 05/10

Adam Raguski! ZA MAŁO CZYTAMY..."Ćwierkanie" musi być OBOK, a nie ZAMIAST... -"Niesforne Dziecię Gutenberga".

Facebook nie będzie już taki jak kiedyś.

crowley
sobota 22/09

tytuł niezwykle odkrywczy

Facebook nie będzie już taki jak kiedyś.

ja
sobota 22/09

każdy serwis czeka to samo. to cena komercjalizacji i popularności.

Facebook nie będzie już taki jak kiedyś.

brzozowski
sobota 22/09

Jak się spojrzy na strony znanych i nieznanych brandów, które testowały usługę a teraz mogą ją wykupić, to ofert prawie nie ma. Nie liczyłbym na dużą popularność. Kiedyś szumnie zapowiadano f-commerce ;)

Facebook nie będzie już taki jak kiedyś.

łupiński
sobota 22/09

wszystko zostanie tak jak do tej pory, normalna aplikacja rozdająca kupony. tylko, że za bardzo dostępna (wcześniejsze ustalenia wyglądały tak, że ma być dostępna tylko dla firm, z potwierdzonym adresem).

Historie siłą napędową Facebooka

„Historie siłą napędową Facebooka” | FUN.PL - Agencja Social Media
czwartek 20/09

[...] Artur Roguski z FUN.PL pisze na temat siły komunikacji c2c na Facebooku. Zapraszamy do lektury: „Historie siłą napędową Facebooka” [...]