Marketerzy chcą być na bieżąco z nowinkami i trendami dotyczącymi Internetu. Zwłaszcza z tymi, które mogą wykorzystać w codziennej pracy i działaniach dla swojej marki.
Słuszność powyższego twierdzenia w pełni potwierdziła I edycja konferencji Internet ASAP, poświęconej działaniom e-marketingowym dla marek i firm, która przez kilkunastoma dniami miała miejsce w Krakowie (więcej: klik). Popyt na wiedzę z zakresu e-marketingu i narzędzi promocji i sprzedaży w Internecie jest wśród marketerów ogromny. Z punktu widzenia agencji interaktywnej (Eura7 była organizatorem konferencji Internet ASAP) ogromnie to cieszy. Bardziej świadomy klient to wyzwanie, a także możliwość działania z większym rozmachem, proponowania odważnych i innowacyjnych narzędzi. Ponadto, takie spotkania są niezwykle ciekawym doświadczeniem i okazją do wymiany poglądów i cennych uwag.
Konieczność ciągłego aktualizowania przez marketerów i poszerzania wiedzy z zakresu marketingu w Internecie wynika w dużej mierze ze specyfiki tej tematyki, w której codziennie pojawia się mnóstwo nowych pomysłów, rozwiązań i inspiracji. Z drugiej strony, marketerów cechuje chęć samorealizacji, a ponieważ Internet jest dla większości z nich nie tylko narzędziem pracy ale i przedmiotem zainteresowania (także prywatnie), inicjatywy dotyczące tej dziedziny spotykają się z dużym zainteresowaniem z ich strony.
Konferencja Internet ASAP udowodniła, że o marketingu w Internecie można rozmawiać nie tylko w Warszawie. Że poza stolicą także dużo się w tym temacie dzieje, zarówno jak chodzi o pomysły, jak i perspektywy ich realizacji. Kraków świetnie wpisuje się w klimat tego typu spotkań, zapewniając niepowtarzalną atmosferę, a jednocześnie otwartość na nowości i nieszablonowość w myśleniu.
Póki co, jeszcze podsumowujemy I edycję Internet ASAP, ale myśląc o przyszłości już planujemy edycje kolejne. Chcielibyśmy, by idea Internet ASAP była kontynuowana i stała się cykliczną imprezą liczącą się w kalendarzu tego typu spotkań. Konferencji poświęconych zagadnieniom marketingu w Internecie jest coraz więcej, ale tym, co chcielibyśmy by wyróżniało markę Internet ASAP, jest wysoki poziom merytoryczny i użyteczność zdobytej wiedzy dla uczestników. Formuła konferencji bogatej w case studies i praktyczne informacje będzie miała ciąg dalszy na kolejnych konferencjach organizowanych przez Eura7.
Druga edycja Internet ASAP – już wiosną Do zobaczenia!
W Warszawie zarabia się pieniądze, a na konferencje lepiej uciec w Polskę.
Kraków od biedy obleci, ale osobiście wolałbym Kazimierz, Juratę czy Krynicę. Byle szybki net docierał. Ale nie jestem marketerem, wręcz przeciwnie można by powiedzieć.
Szkoda, że poprawnego posługiwania się językiem polskim internet jednak nie uczy. Skutek raczej anty-PR, no, ale ja osobiście za propagandą nigdy nie przepadałam,