Apetyt na wiedzę. Refleksje po Internet ASAP


wtorek 19/06/2012

Marketerzy chcą być na bieżąco z nowinkami i trendami dotyczącymi Internetu. Zwłaszcza z tymi, które mogą wykorzystać w codziennej pracy i działaniach dla swojej marki.

Słuszność powyższego twierdzenia w pełni potwierdziła I edycja konferencji Internet ASAP, poświęconej działaniom e-marketingowym dla marek i firm, która przez kilkunastoma dniami miała miejsce w Krakowie (więcej: klik). Popyt na wiedzę z zakresu e-marketingu i narzędzi promocji i sprzedaży w Internecie jest wśród marketerów ogromny. Z punktu widzenia agencji interaktywnej (Eura7 była organizatorem konferencji Internet ASAP) ogromnie to cieszy. Bardziej świadomy klient to wyzwanie, a także możliwość działania z większym rozmachem, proponowania odważnych i innowacyjnych narzędzi. Ponadto, takie spotkania są niezwykle ciekawym doświadczeniem i okazją do wymiany poglądów i cennych uwag.

Konieczność ciągłego aktualizowania przez marketerów i poszerzania wiedzy z zakresu marketingu w Internecie wynika w dużej mierze ze specyfiki tej tematyki, w której codziennie pojawia się mnóstwo nowych pomysłów, rozwiązań i inspiracji. Z drugiej strony, marketerów cechuje chęć samorealizacji, a ponieważ Internet jest dla większości z nich nie tylko narzędziem pracy ale i przedmiotem zainteresowania (także prywatnie), inicjatywy dotyczące tej dziedziny spotykają się z dużym zainteresowaniem z ich strony.

Konferencja Internet ASAP udowodniła, że o marketingu w Internecie można rozmawiać nie tylko w Warszawie. Że poza stolicą także dużo się w tym temacie dzieje, zarówno jak chodzi o pomysły, jak i perspektywy ich realizacji. Kraków świetnie wpisuje się w klimat tego typu spotkań, zapewniając niepowtarzalną atmosferę, a jednocześnie otwartość na nowości i nieszablonowość w myśleniu.

Póki co, jeszcze podsumowujemy I edycję Internet ASAP, ale myśląc o przyszłości już planujemy edycje kolejne. Chcielibyśmy, by idea Internet ASAP była kontynuowana i stała się cykliczną imprezą liczącą się w kalendarzu tego typu spotkań. Konferencji poświęconych zagadnieniom marketingu w Internecie jest coraz więcej, ale tym, co chcielibyśmy by wyróżniało markę Internet ASAP, jest wysoki poziom merytoryczny i użyteczność zdobytej wiedzy dla uczestników. Formuła konferencji bogatej w case studies i praktyczne informacje będzie miała ciąg dalszy na kolejnych konferencjach organizowanych przez Eura7.

Druga edycja Internet ASAP – już wiosną :) Do zobaczenia!


Moje najnowsze wpisy

 

Socialbuying, czyli powód do radości dla marek

wtorek 17/07/2012

Po społecznościowym czytaniu, słuchaniu muzyki, oglądaniu filmów nadchodzi czas na społecznościowe kupowanie. Facebook zamierza wprowadzić w najbliższym czasie opcję, dzięki której możliwe będzie informowanie znajomych…


Cele marek w social media a oczekiwania internautów wobec nich

piątek 06/07/2012

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska przy współpracy z ARBO Interactive, Grupą IQS, OPI, SWPS i WP.pl opublikował ostatnio wyniki badania „A Ty komu ufasz?”,…


Internet odporny na kryzys

środa 23/05/2012

„Kryzys” jest od dłuższego czasu hasłem odmienianym w mediach przez wszystkie przypadki. Ale branży interaktywnej – jako jednej z niewielu – kryzys nie doświadczył zbyt…


Po co marketerom udział w konferencjach?

poniedziałek 21/05/2012

Zanim skończysz czytać ten tekst, użytkownicy Facebooka opublikują na swoich tablicach 174 tysiące fotografii, na YouTube pojawi się 60 godzin nowego materiału wideo, a na…


Timeline dla firm i marek - za i przeciw

czwartek 08/03/2012

Wprowadzona w zeszłym tygodniu opcja Timeline dla marek i firm na Facebooku to szansa dla reklamodawców na jeszcze skuteczniejsze dotarcie z ofertą do swojej grupy…


5 porad dla marketerów jak zapewnić marce skuteczność w Internecie w 2012 (i nie tylko)

sobota 07/01/2012

U progu nowego roku różnego rodzaju podsumowań i prognoz uniknąć się absolutnie nie da. Tak już jest, że gdy coś się kończy a coś zaczyna,…


Subiektywna lista wyzwań dla branży interaktywnej na 2012

czwartek 05/01/2012

Jeśli przepowiednie okażą się prawdziwe, czeka nas w – dopiero co rozpoczętym – 2012 koniec świata. Póki co jednak mamy początek – roku, planowania budżetów…


Sympatia dłużej niż na chwilę

poniedziałek 26/12/2011

Jeszcze niedawno zastanawiano się przede wszystkim nad tym, jak przyciągnąć jak największą liczbę sympatyków marki na jej fanpage na Facebooku czy konto w którymś z…


Media społecznościowe wymagają poważnego traktowania

czwartek 13/10/2011

Media społecznościowe nie są substytutem rzeczywistości lecz jej przedłużeniem. W wymiarze biznesowym ma to ogromne znaczenie, bo wiąże się z możliwością osiągania realnych korzyści w…


Biznes w świecie wirtualnym, zysk w świecie realnym

poniedziałek 12/09/2011

Relacje biznesowe mają dzisiaj nie tylko wymiar czysto handlowy, ale w dużej mierze oparte są na komunikacji, interakcji i dialogu marki czy firmy z konsumentem.…