Moje ostatnie wpisy

 

Socialbuying, czyli powód do radości dla marek

wtorek 17/07/2012
0

Po społecznościowym czytaniu, słuchaniu muzyki, oglądaniu filmów nadchodzi czas na społecznościowe kupowanie. Facebook zamierza wprowadzić w najbliższym czasie opcję, dzięki której możliwe będzie informowanie znajomych o tym, co ostatnio kupiliśmy ( więcej). Za socialbuying kciuki najbardziej powinny trzymać marki (które, notabene, coraz pewniej poruszają się w społecznościowej rzeczywistości).Za pomocą jednego kliknięcia możemy już podzielić się…

Cele marek w social media a oczekiwania internautów wobec nich

piątek 06/07/2012
0

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska przy współpracy z ARBO Interactive, Grupą IQS, OPI, SWPS i WP.pl opublikował ostatnio wyniki badania „A Ty komu ufasz?”, poświęconego zaufaniu i oczekiwaniom wobec marek w mediach społecznościowych. Co z punktu widzenia strategii działań marketingowych i budowy wizerunku w Internecie oznaczają deklarowane przez internautów oczekiwania wobec marek?Obecność w mediach…

Apetyt na wiedzę. Refleksje po Internet ASAP

wtorek 19/06/2012
2

Marketerzy chcą być na bieżąco z nowinkami i trendami dotyczącymi Internetu. Zwłaszcza z tymi, które mogą wykorzystać w codziennej pracy i działaniach dla swojej marki.Słuszność powyższego twierdzenia w pełni potwierdziła I edycja konferencji Internet ASAP, poświęconej działaniom e-marketingowym dla marek i firm, która przez kilkunastoma dniami miała miejsce w Krakowie (więcej: klik). Popyt na wiedzę…

Internet odporny na kryzys

środa 23/05/2012
2

„Kryzys” jest od dłuższego czasu hasłem odmienianym w mediach przez wszystkie przypadki. Ale branży interaktywnej – jako jednej z niewielu – kryzys nie doświadczył zbyt dotkliwie.Rynek reklamy internetowej cały czas dynamicznie rośnie w siłę, i choć w czasach niepewnych gospodarczo klienci dokładniej oglądają wydawane pieniądze, to w Internecie wciąż pozwalają sobie na większy rozmach i…

Po co marketerom udział w konferencjach?

poniedziałek 21/05/2012
1

Zanim skończysz czytać ten tekst, użytkownicy Facebooka opublikują na swoich tablicach 174 tysiące fotografii, na YouTube pojawi się 60 godzin nowego materiału wideo, a na całym świecie zostanie wysłanych ponad 200 milionów e-maili. Czy można za tym jakoś nadążyć?W sieci co sekundę pojawia się niezliczona ilość nowych treści. Nawet, gdyby spędzać w Internecie większość doby,…

Timeline dla firm i marek – za i przeciw

czwartek 08/03/2012
1

Wprowadzona w zeszłym tygodniu opcja Timeline dla marek i firm na Facebooku to szansa dla reklamodawców na jeszcze skuteczniejsze dotarcie z ofertą do swojej grupy docelowej i świadome budowanie swojego wizerunku w mediach społecznościowych.Oś czasu dla firm i marek to kolejny dowód na to, że Facebook dostrzega ogromny potencjał w ofercie skierowanej do podmiotów komercyjnych,…

5 porad dla marketerów jak zapewnić marce skuteczność w Internecie w 2012 (i nie tylko)

sobota 07/01/2012
13

U progu nowego roku różnego rodzaju podsumowań i prognoz uniknąć się absolutnie nie da. Tak już jest, że gdy coś się kończy a coś zaczyna, przychodzi czas na refleksję, ale też dobry moment na zastanowienie się, co się szykuje w najbliższej przyszłości i jak się do tego przygotować. Było już o trendach dla branży interaktywnej…

Subiektywna lista wyzwań dla branży interaktywnej na 2012

czwartek 05/01/2012
21

Jeśli przepowiednie okażą się prawdziwe, czeka nas w – dopiero co rozpoczętym – 2012 koniec świata. Póki co jednak mamy początek – roku, planowania budżetów marketingowych na najbliższe miesiące, walki z kryzysem lub opiniami o tym, że już dotarł do branży interaktywnej. Jakie trendy będą dominować w tych planach oraz z jakimi wyzwaniami i oczekiwaniami…

Sympatia dłużej niż na chwilę

poniedziałek 26/12/2011
0

Jeszcze niedawno zastanawiano się przede wszystkim nad tym, jak przyciągnąć jak największą liczbę sympatyków marki na jej fanpage na Facebooku czy konto w którymś z pozostałych serwisów społecznościowych. Uwagę marketerów coraz częściej jednak zaprząta zachowanie, polegające na nagłym przestaniu lubienia brandu, który dotychczas użytkownik darzył sympatią. Skąd ten odpływ pozytywnych uczuć wobec marki? Dlaczego ma…

Media społecznościowe wymagają poważnego traktowania

czwartek 13/10/2011
2

Media społecznościowe nie są substytutem rzeczywistości lecz jej przedłużeniem. W wymiarze biznesowym ma to ogromne znaczenie, bo wiąże się z możliwością osiągania realnych korzyści w świecie rzeczywistym – dzięki wykorzystaniu nowych możliwości, które social media oferują. Jak firma czy marka powinna działać w social media, by mieć z tego profit w tak zwanym realu? Postawić…