Jak zostać bohaterem reklamy i zobaczyć swoją twarz na Time Square w Nowym Jorku?


środa 26/06/2013
3

Nowy Jork – Time Square. Tysiące reklam i neonów, które sprawiają, że w nocy latarnie miejskie nie są potrzebne. Jeszcze więcej turystów i mieszkańców przedziera się biegiem w stronę najbliższej stacji metra. Jak w takim zamęcie sprawić, żeby konsumenci zatrzymali spojrzenie na konkretnej reklamie? Nagość i sex? Tu wszędzie jej pełno. Schemat dziecięcości – działa, ale nie sprzedaje wszystkich produktów, zwłaszcza kiedy się jest marką z branży motoryzacyjnej.

Life show

Z takim problemem poradził sobie doskonale Hyundai wykorzystując niezmiernie ważną zasadę dzisiejszej reklamy – zaangażowanie. Interaktywny format reklamy samochodu odwrócił uwagę setek turystów od podziwiana uroków Nowego Jorku. Hyundai life show gości na czołowym billboardzie na Time Square już od grudnia i co najważniejsze nadal przyciąga tłumy.

Niby zwykła reklama, ale kiedy konsument sam staje się jej głównym bohaterem nabiera znaczenia i pozostaje w pamięci na długo.

Spot prezentuje nowy model samochodu, wykorzystując kamery umieszczone naprzeciw głównego tarasu obserwacyjnego dla turystów, sprawia, że stojąc naprzeciw możesz obserwować siebie przemierzającego Hyundai’em główne ulice Nowego Jorku. W ostatnim czasie reklamę zmodyfikowano o elementy  popularnego tańca Gangam Style, a także o najpopularniejsze miejsca miasta,

na tle których można podziwiać własną twarz.

W podobnym kierunku

Taki format reklamy wydaje się być obiecujący i rozwojowy. W Polsce przykładem marki podążającej w podobnym kierunku był Żywiec, wykorzystujący  interaktywny stand, który zachęcał do udziału w konkursie „Żywioł Riders”.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=HtB82-2HMck

Pozostaje czekać, aż kolejne marki zaczną wprowadzać w życie zasadę zaangażowania, dosłownie przekładając ją na kolejne efektywne kampanie. W końcu w dzisiejszych czasach, żeby wygrać walkę o uwagę konsumenta, trzeba się mocno napracować.


Komentarze 3 Dodaj komentarz

 
  1. Świetna reklama, ale prekursorem w reklamach na Times Square(chyba) była sieć Forever 21, już 3 lata temu…

       Odpowiedz
    0
    0
  2. Serdecznie witam
    Z wyrazami szacunku
    Pozdrawiam
    sławek

    www neooen bloog pl

    Opis Interview…
    Galeria, dziewięć albumów, 161 zdjęć.
    Spis galerii, nazw albumów znajduje się po prawej stronie na górze pod kalendarzem miesiąca
    zielonej strony w t ł a kolorze

    Pozdrawiam raz jeszcze
    życząc wszystkiego dobrego

    Powodzenia w konkursie, przede wszystkim w sms’owym głosowaniu…
    http://www.neooen.bloog.pl

       Odpowiedz
    0
    0

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.


+ 2 = trzy

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Moje najnowsze wpisy

 

Lotnicza szkoła przetrwania, czyli walka o konsumenta w przestworzach

środa 20/03/2013
2

Jeszcze nie tak dawno w Polsce loty samolotem postrzegane były jako dość drogi środek lokomocji. Obecnie samolot to jeden z powszechnych i dostępnych sposobów przemieszczania…


Back to the childchood, czyli sentyment do czasów dorastania w kontekście zachowań konsumenckich

piątek 01/03/2013
0

Dużo w ostatnim roku mówiło się o trendzie konsumenckim „retronowocześni”. Zgodnie z opiniami marketerów jest to trend, który polega na powracaniu do lat wcześniejszych i kultywowaniu…