Jak zostać bohaterem reklamy i zobaczyć swoją twarz na Time Square w Nowym Jorku?
Nowy Jork – Time Square. Tysiące reklam i neonów, które sprawiają, że w nocy latarnie miejskie nie są potrzebne. Jeszcze więcej turystów i mieszkańców przedziera się biegiem w stronę najbliższej stacji metra. Jak w takim zamęcie sprawić, żeby konsumenci zatrzymali spojrzenie na konkretnej reklamie? Nagość i sex? Tu wszędzie jej pełno. Schemat dziecięcości – działa, ale…
Lotnicza szkoła przetrwania, czyli walka o konsumenta w przestworzach
Jeszcze nie tak dawno w Polsce loty samolotem postrzegane były jako dość drogi środek lokomocji. Obecnie samolot to jeden z powszechnych i dostępnych sposobów przemieszczania się – dla każdego. Dzięki zróżnicowaniu cenowemu biletów, sporej ilości portów lotniczych, latanie jest bardzo popularne. Za popularnością, dostępnością i powszechnością idzie oczywiście konkurencja, a za nią potrzeba wyróżnienia się…
Back to the childchood, czyli sentyment do czasów dorastania w kontekście zachowań konsumenckich
Dużo w ostatnim roku mówiło się o trendzie konsumenckim „retronowocześni”. Zgodnie z opiniami marketerów jest to trend, który polega na powracaniu do lat wcześniejszych i kultywowaniu szeroko pojętego stylu retro w nowoczesnym wydaniu. Dzięki retro stylizacjom sprzęty użytkowe typu radio, ekspres do kawy, odkurzacz, rower czy skuter miejski nabierają charakteru – a za tym idzie wzrost…