Moje ostatnie wpisy

 

Co o Tobie mówi czkający kot?

czwartek 20/12/2012
0

Artykuł w nieco zmienionej formie ukazał się pierwotnie w grudniowym wydaniu Marketingu w Praktyce. Serek pytający o mój ostatni posiłek przed śmiercią, portal o tematyce e-biznesowej informujący, że mamy właśnie piątek (z rozdziawionym kotem w tle), pub publikujący zdjęcie związanych dziewcząt, telefonia komórkowa prosząca o lajki dla długich nóg znalezionej w zasobach Internetu modelki… Czy…

Nie strzelaj na ślepo…

niedziela 21/10/2012
3

Określenie grupy docelowej naszego produktu to kluczowy moment konstruowania strategii działań w mediach społecznościowych. To od tego momentu będzie zależało jaką drogą powinna pójść komunikacja oraz jakie kanały powinniśmy wybrać. Trzeba też ciągle przypominać sobie, że ja i moi znajomi to nie jest grupa docelowa mojego produktu. Również nie należy zapominać, że określona przez nas…

Twoja marka w społecznościach

wtorek 16/10/2012
0

W ostatnim czasie media społecznościowe przeżywają swój złoty okres. Rzadko zdarza się, by osoba posiadająca dostęp do Internetu nie była członkiem społeczności. Marki wykorzystują te serwisy jako dodatkowy kanał komunikacji marketingowej już od kilku lat. Wydawałoby się, że po takim czasie rynek powinien już dojrzeć. Że nieprzemyślane działania partyzanckie powodowane wszechogarniającą modą powoli odchodzą ustępując…