Moje ostatnie wpisy

 

Badania etnograficzne są bardziej autentyczne niż tradycyjne badania jakościowe

środa 10/10/2012

Ludzie są takimi jakimi są i lepsi nie będą. Mogą mieć natomiast lepsze wyobrażenie na swój temat lub na temat tego co my uważamy za lepsze. Jeżeli więc „ulokujemy” ich w sprzyjających warunkach kiedy oni definiują siebie jako badanych - to ich ego i ich ambicja żeby być kimś kim nie są i zaspokoić naszą…

Czy Twój marketing eksploruje konsumenckie mikroświaty?

wtorek 11/09/2012

Dystans między tym co się dzieje nawet między najbardziej oddalonymi częściami świata zmniejszył się, zwykle wszędzie stało się dostępne na wyciągnięcie ręki, czyli kilka kliknięć. Spodobało się to nam z miejsca, a właściwie zadurzyliśmy się w globalizacji. Zafascynowała nas ta wszechdostępność na tyle, że wypieramy mniej wygodną wiadomość - równie intensywnie rozwija się zjawisko, w…