Potencjał internetu w poszczególnych sektorach gospodarczych w Polsce. Konsument w sieci.


piątek 25/10/2013
88

Przemysł reklamowy zapędził się w ślepą uliczkę. Skutecznie nauczyliśmy klientów złych nawyków i nietrafnych oczekiwań przy ocenie efektywności kampanii reklamowych. Z jednej strony reklamodawcy w przeważającej większości wydają swoje budżety na media, po których nie spodziewają się bezpośredniego efektu – radio, prasa, telewizja; z drugiej strony zdecydowana większość inwestycji w internecie rozliczana jest w modelach post click. Reklamodawcy ograniczają swoje cele do efektywności przypisując całość efektu ostatniemu kontaktowi. Czy słusznie? Czy budowanie chińskich murów pomiędzy onlinem a offlinem jest zasadne? Jak wyjaśnić nieporozumienia i mity narastające pomiędzy tymi światami?


Komentarze 88 Dodaj komentarz

 
  1. Pingback: buy albuterol

  2. Pingback: buy ciprofloxacin

  3. Pingback: generic viagra online fast shipping

  4. Pingback: buy tylenol online usa

  5. Pingback: mymvrc.org

  6. Anyone who has in any case seen a premature young man will not be proficient to neglect doing it. Pigmy fingers, fell thinner than chain records: further life is enclosed in an infinitely breakable shell. All the ambition of loved ones is on the skill of doctors who intent alleviate the pet live on and develop. You can meditate on how exacting it is for both the issue’s relatives and the doctors http://kamagramale.com kamagra oral jelly when there are methods of treating a baby in the sphere, but in this fatherland and in this city they are not available. Release’s help the smallest ones pocket top-class medical safe keeping!

       Odpowiedz
    0
    0
  7. what is cialis drug used for [url=http://www.fantasy-haven.com/cgi-bin/autorank/out.cgi?id=swbrit&url=http://cialisle.com]tadalafil tablets 20 mg india[/url] cialis warszawa odbior osobisty fantasy-haven.com where can i buy cialis in dublin

       Odpowiedz
    0
    0

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.


× dziewięć = 27

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Moje najnowsze wpisy

 

RTB - największe wyzwanie

wtorek 28/08/2012
52

Świat komunikacji marketingowej jaki znamy od lat 30 czyli od powstania tego rynku odchodzi w przeszłość. W przeszłość odchodzi  staromodna definicja grupy celowej. Badania rynku…