Potencjał internetu w poszczególnych sektorach gospodarczych w Polsce. Konsument w sieci.
piątek 25/10/2013

154
Przemysł reklamowy zapędził się w ślepą uliczkę. Skutecznie nauczyliśmy klientów złych nawyków i nietrafnych oczekiwań przy ocenie efektywności kampanii reklamowych. Z jednej strony reklamodawcy w przeważającej większości wydają swoje budżety na media, po których nie spodziewają się bezpośredniego efektu – radio, prasa, telewizja; z drugiej strony zdecydowana większość inwestycji w internecie rozliczana jest w modelach…
RTB – największe wyzwanie
wtorek 28/08/2012

113
Świat komunikacji marketingowej jaki znamy od lat 30 czyli od powstania tego rynku odchodzi w przeszłość. W przeszłość odchodzi staromodna definicja grupy celowej.
Badania rynku przestają być aktualne. Fala rewolucji internetowej, która zmiotła niektóre gałęzie przemysłu a inne gruntownie przemodelowała tak jak linie lotnicze, ubezpieczenia, banki czy przemysł turystyczny, dotarła do marketingu i planowania mediów.…