FRUGO odchamia swoich konsumentów… LOL!


czwartek 13/06/2013

- Idę się odchamić! – obwieścił mi znajomy jakiś czas temu, czym zadziwił mnie gruntownie, bo nigdy go za chama nie miałem…

Przyznam, że szlag mnie uroczysty trafiał, gdy rozpanoszyła się jakiś czas temu debilna (z poszanowaniem chorych na niepełnosprawność umysłową lekkiego stopnia) moda na „odchamianie” poprzez wyjście do kina, teatru, czy choćby przeczytanie książki. Czyżby ludzie nie wiedzieli co to jest presupozycja, czyli ukryte znaczenie? Całe szczęście ów dziwaczny neologizm zanika!

Za odchamianie zabrała się jednak – o zgrozo, reaktywowana marka FRUGO. Rozumiem intencję, kultury wokół zbyt mało, a chamstwa ci u nas więcej niż dostatek. Akcja „owoc kultury” to jak najbardziej trafiony pomysł. Jej realizacja natomiast, to zdecydowane przegięcie (celowo pomijam czego…).

 

Ja bardzo uprzejmie przepraszam, ale za taki „owoc kultury” zdecydowanie dziękuję! Jeśli już ktoś chce promować się na kulturę, to niech oferuje prawdziwe jej owoce, a nie jakiś wyrób owoco-, czekolado- (jak za PRL-u), czy kulturo- podobny. Frugo swoją reklamą promuje raczej chamstwo i wulgaryzm w wersji soft, niż kulturę. I nie jest to ani fajne, ani zajefajne, niezależnie od tego jak kolorowe soki, czy rybki do butelki Frugo wpuścimy:

 

OK, rozumiem, silna marka nie powinna starać się dotrzeć do wszystkich, lecz wybiera grupę docelową klientów i im oferuje cenioną przez nich WARTOŚĆ. Najwyraźniej ja się w tym targecie nie mieszczę, choć napicia się Frugo nie odmówię. Nie zmienia to jednak postaci rzeczy, że jakkolwiek lubię góralską muzykę, to jednak chamstwa – czy to w wersji soft, czy hard – po prostu nie znoszę.

 


Moje najnowsze wpisy

 

A klienci to gdzie? Czyli przyszłość rynku finansowego w Polsce

sobota 11/02/2017

2 grudnia 2016 roku,  THINKTANK zorganizował podsumowującą debatę ekspercką mającą na celu ocenę przeszłości i spojrzenie w przyszłość rynku kapitałowego w Polsce. Z debaty płyną…


Lista najlepszych pracodawców wg Forbes i co ma do niej CX-Day?

wtorek 20/10/2015

6 października przypada Światowy Dzień CX (Customer Experience). Eksperci i konsultanci z obszaru CEM (Customer Experience Management) uczestniczyli w licznych, fascynujących fascynujących debatach, webinarach, sympozjach…


5 współczesnych pułapek myślenia biznesu i jak ich uniknąć?

sobota 30/05/2015

10 lat doświadczeń w prowadzeniu badań oczekiwań klientów metodyką CEM pozwala na odkrycie wielce interesujących pułapek myślenia biznesu na temat tego, za co klienci chcą…


Żegnaj CoffeeHeaven… Witaj Green Cafe Nero!

środa 11/02/2015

Uwielbiałem kawę w CoffeeHeaven. Zwłaszcza Mint Chocolate Frostito. Rocznie wypijałem ich ze sto. Niewątpliwie byłem lojalnym i wartościowym klientem dla CoffeeHeaven (teraz już COSTA Coffee).…


KLM, taktyka CLOSE-THE LOOP i noworoczne postanowienia

czwartek 01/01/2015

Co jest esencją produktu linii lotniczych? Bezpieczne przetransportowanie (czasem nawet kilkusetosobowej) grupy osób z miejsca na miejsce (bywa, że na odległość tysięcy kilometrów), przy pomocy…


SKANSKA - o firmie, która nie idzie na kompromisy z własnymi WARTOŚCIAMI

poniedziałek 22/12/2014

W 2000 roku Rosja szeroko otworzyła granice, zapraszając deweloperów z całego świata do realizacji potężnych projektów infrastrukturalnych. Marże jakie wówczas można było uzyskać były gigantyczne;…


Naprawdę piękna podróż LOT-u Dreamlinerem do ROMY

poniedziałek 01/12/2014

Nawet sztuczne zęby bolą od komunikacyjnego chłamu, jaki nas zewsząd zalewa. Współcześni marketerzy, zupełnie nie przyzwyczajeni do hiper-nadmiaru, w jakim żyjemy, najczęściej zupełnie nie radzą…


Jakie wnioski płyną dla biznesu z wyboru pierwszego z 7 nowych Cudów Polski?

środa 29/10/2014

Szanowny Panie Prezesie zwróć proszę uwagę. Klienci w swoich decyzjach i działaniach znacznie wyprzedzili twoją zdolność tworzenia dla nich wartości! Skąd ta konstatacja? Zacznijmy po…


Rozważania o ROI w Customer Experience Management

wtorek 21/10/2014

Wg badań przeprowadzonych w 2013 roku na zlecenie Oracle (1 600 CEO; 18 państw; obie Ameryki, Europa, Azja i Pacyfik): - 91% badanych top-menedżerów marzy,…


Mediq - 10 punktów styku i 5 porad dla każdego usługodawcy

poniedziałek 15/09/2014

- Tylko niech Pan nie dzwoni do żony po operacji, bo Pan wszystko wyśpiewa. - Usłyszałem te słowa od uśmiechających się do siebie znacząco pielęgniarek,…