Virgin atakuje! Czy z „gracją” jak przy Virgin COLA?


piątek 30/11/2012

Przyznam, że reklama Virgin Coli jest mało smaczna, choć z pewnością wywołuje uśmiech i poprawia humor:

Tym razem „dziewicza” marka wchodzi na nasz rynek z usługami telefonii mobilnej pod marką Virgin Mobile. I jak tu zrobić kampanię reklamową nowej marki, gdzie grupą docelową są ludzie młodzi, aktywni, mobilni, pazerni osiągnięć, z aspiracjami, choć bez kasy? Trzeba zrobić coś co będzie dla nich wartościowe, ciekawe, inne niż wszystko inne, za darmoszkę i pozwoli otrzeć się o Wielki Świat, a przynajmniej da taką obietnicę. Nowy Opener? Nie, bo to nie wyróżni. Komórki za darmo? Nie, bo nie zrobi się marży. Lot balonem? Nie, bo zimno i ludzi za dużo się w koszu na raz nie zmieści. Zresztą podniebny szybownik Baumgartner zawłaszczył już i loty balonem i skoki zeń. Więc co?

Akademia Virgin! I przyznam, że pomysł Bransona (albo jego ludzi od kreatywności) jest bardzo, bardzo sensowny. Startuje zatem właśnie Virgin Academy, przeznaczona wyłącznie dla ludzi młodych, którzy marzą o jednym – zostaniu przedsiębiorcami! Naczelnym celem Akademii jest pomoc w realizacji życiowych pasji i marzeń. Oto jak piszą virginowi akademicy o owej inicjatywie:

Program Virgin Mobile Academy skierowany do kreatywnych, przedsiębiorczych i pozytywnie zakręconych młodych ludzi, którzy przede wszystkim mają marzenia, z których wywodzi się pomysł na projekt, działalność czy bizness i potrzebują funduszy na ich realizację. Szukamy pomysłów niestandardowych i niesztampowych. Zależy nam, aby pozytywnie wpływały na otoczenie i ludzi, pomogły innym, a przynajmniej uczyniły ich dzień łatwiejszym i przyjemniejszym.

Richard Branson (w Anglii Sir Richard Branson) uciął już dawno, trwające latami, dywagacje marketerów, czy jedna marka może obsłużyć wiele produktów. Ze swoją pasją, charyzmą i rewelacyjnie realizowanymi pomysłami, już dawno udowodnił, że może. W przypadku Akademii Virgin – na dodatek wnosi sporo wartości młodym ludziom. Virgin atakuje tym razem z gracją znacznie większą, niż w przypadku Virgin Cola! Brawo! Z przyjemnością podaję link do strony Virgin Akademii: http://www.virginacademy.pl


Moje najnowsze wpisy

 

A klienci to gdzie? Czyli przyszłość rynku finansowego w Polsce

sobota 11/02/2017

2 grudnia 2016 roku,  THINKTANK zorganizował podsumowującą debatę ekspercką mającą na celu ocenę przeszłości i spojrzenie w przyszłość rynku kapitałowego w Polsce. Z debaty płyną…


Lista najlepszych pracodawców wg Forbes i co ma do niej CX-Day?

wtorek 20/10/2015

6 października przypada Światowy Dzień CX (Customer Experience). Eksperci i konsultanci z obszaru CEM (Customer Experience Management) uczestniczyli w licznych, fascynujących fascynujących debatach, webinarach, sympozjach…


5 współczesnych pułapek myślenia biznesu i jak ich uniknąć?

sobota 30/05/2015

10 lat doświadczeń w prowadzeniu badań oczekiwań klientów metodyką CEM pozwala na odkrycie wielce interesujących pułapek myślenia biznesu na temat tego, za co klienci chcą…


Żegnaj CoffeeHeaven… Witaj Green Cafe Nero!

środa 11/02/2015

Uwielbiałem kawę w CoffeeHeaven. Zwłaszcza Mint Chocolate Frostito. Rocznie wypijałem ich ze sto. Niewątpliwie byłem lojalnym i wartościowym klientem dla CoffeeHeaven (teraz już COSTA Coffee).…


KLM, taktyka CLOSE-THE LOOP i noworoczne postanowienia

czwartek 01/01/2015

Co jest esencją produktu linii lotniczych? Bezpieczne przetransportowanie (czasem nawet kilkusetosobowej) grupy osób z miejsca na miejsce (bywa, że na odległość tysięcy kilometrów), przy pomocy…


SKANSKA - o firmie, która nie idzie na kompromisy z własnymi WARTOŚCIAMI

poniedziałek 22/12/2014

W 2000 roku Rosja szeroko otworzyła granice, zapraszając deweloperów z całego świata do realizacji potężnych projektów infrastrukturalnych. Marże jakie wówczas można było uzyskać były gigantyczne;…


Naprawdę piękna podróż LOT-u Dreamlinerem do ROMY

poniedziałek 01/12/2014

Nawet sztuczne zęby bolą od komunikacyjnego chłamu, jaki nas zewsząd zalewa. Współcześni marketerzy, zupełnie nie przyzwyczajeni do hiper-nadmiaru, w jakim żyjemy, najczęściej zupełnie nie radzą…


Jakie wnioski płyną dla biznesu z wyboru pierwszego z 7 nowych Cudów Polski?

środa 29/10/2014

Szanowny Panie Prezesie zwróć proszę uwagę. Klienci w swoich decyzjach i działaniach znacznie wyprzedzili twoją zdolność tworzenia dla nich wartości! Skąd ta konstatacja? Zacznijmy po…


Rozważania o ROI w Customer Experience Management

wtorek 21/10/2014

Wg badań przeprowadzonych w 2013 roku na zlecenie Oracle (1 600 CEO; 18 państw; obie Ameryki, Europa, Azja i Pacyfik): - 91% badanych top-menedżerów marzy,…


Mediq - 10 punktów styku i 5 porad dla każdego usługodawcy

poniedziałek 15/09/2014

- Tylko niech Pan nie dzwoni do żony po operacji, bo Pan wszystko wyśpiewa. - Usłyszałem te słowa od uśmiechających się do siebie znacząco pielęgniarek,…