IKEA na początek wakacji – posłuchaj reklam i pośmiej się do łez!


poniedziałek 30/06/2014

Dziękujemy Ci IKEO! W ostatni weekend mieliśmy w domu spotkanie rodzinne. Koniec roku szkolnego, dzieciaki osiągnęły niezłe wyniki i zaraz „wyjeżdżają na wakacje wszyscy nasi podopieczni”, więc jest okazja poimprezować. Zebrało się nas ze dwadzieścia osób. Jednym z gwoździ programu był zbiorowy śmiech do łez. Cóż nam stworzyło okazję? Ktoś puścił znalezione w necie śpiewające reklamy IKEI!!! Czytelniku, zapraszam do poprawienia sobie humoru i dołączenia do zbiorowego śmiechu (żeby nie powiedzieć wyśmiewania). Oto śpiewa szafa BRUSALI – „jak będzie źle, dotknij mnie…”, czyli „pokochaj szafę swą”:

Nie wierzyliśmy własnym uszom – śmiać się czy płakać? Posłuchaliśmy jeszcze raz. Pozostał już wyłącznie śmiech! :-)

Szybko rzuciliśmy się do kolejnych reklam by odkryć, że dzięki stolikowi SELJE „porządek ma w sypialni każda pani…”:

Geniusz porządku bijący na głowę Panią Rozenek to jednak nic w porównaniu z komodą BRUSALI (wcześniej była szafa o tej samej nazwie). Animowany gościu obściskuje komodę BRUSALI wypuszczając przy tym w powietrze dymki z serduszkami, podczas gdy  piosenka o wesołej melodii przekonuje, że najlepszym lekarstwem na zły humor to właśnie zbliżenie się do komody BRUSALI: „BRUSALI, BRUSALI, tyś tą jedyną…, przy tobie smutki na pewno zginą…, tyś ukojeniem, bałagan już nigdy nie będzie cierpieniem…”:

Przy filmiku o komodzie MALM, która wymieniła powody, dla których warto ją „pokochać jak mężczyznę” (sic!!!), wiliśmy się wszyscy na podłodze ze śmiechu, wliczając w to starsze osoby – w tym moją szanowną, ponad 80-letnią Mamę, która na co dzień porusza się o kulach!!! „Oto ja, twoja super komoda…, kojąca nerwy twe…, oto ja, po prostu przechowująca…, o-o, pokochaj jak mężczyznę mnie!”

Kiedyś mówiło się: „dziękujemy Ci SC Johnson”. Odchodzę od tego! Dziękuję Ci IKEO! Zadbałaś o moje zdrowie, zmuszając mnie do śmiechu aż do łez przez dobre pół godziny. Wszyscy dostaliśmy od Ciebie przynajmniej ze dwa dodatkowe dni życia jak nic! Oby więcej tego typu reklam wypuszczano w wakacje, a na pewno sezon ogórkowy minie nam niezauważony, skracając jednocześnie kolejki w służbie zdrowia, bo jak wiadomo, śmiech to zdrowie! Dlatego śmiechem również proponuję reagować przy składaniu szafek, komód, czy innych stołków Made in IKEA! :-)

 


Moje najnowsze wpisy

 

A klienci to gdzie? Czyli przyszłość rynku finansowego w Polsce

sobota 11/02/2017

2 grudnia 2016 roku,  THINKTANK zorganizował podsumowującą debatę ekspercką mającą na celu ocenę przeszłości i spojrzenie w przyszłość rynku kapitałowego w Polsce. Z debaty płyną…


Lista najlepszych pracodawców wg Forbes i co ma do niej CX-Day?

wtorek 20/10/2015

6 października przypada Światowy Dzień CX (Customer Experience). Eksperci i konsultanci z obszaru CEM (Customer Experience Management) uczestniczyli w licznych, fascynujących fascynujących debatach, webinarach, sympozjach…


5 współczesnych pułapek myślenia biznesu i jak ich uniknąć?

sobota 30/05/2015

10 lat doświadczeń w prowadzeniu badań oczekiwań klientów metodyką CEM pozwala na odkrycie wielce interesujących pułapek myślenia biznesu na temat tego, za co klienci chcą…


Żegnaj CoffeeHeaven… Witaj Green Cafe Nero!

środa 11/02/2015

Uwielbiałem kawę w CoffeeHeaven. Zwłaszcza Mint Chocolate Frostito. Rocznie wypijałem ich ze sto. Niewątpliwie byłem lojalnym i wartościowym klientem dla CoffeeHeaven (teraz już COSTA Coffee).…


KLM, taktyka CLOSE-THE LOOP i noworoczne postanowienia

czwartek 01/01/2015

Co jest esencją produktu linii lotniczych? Bezpieczne przetransportowanie (czasem nawet kilkusetosobowej) grupy osób z miejsca na miejsce (bywa, że na odległość tysięcy kilometrów), przy pomocy…


SKANSKA - o firmie, która nie idzie na kompromisy z własnymi WARTOŚCIAMI

poniedziałek 22/12/2014

W 2000 roku Rosja szeroko otworzyła granice, zapraszając deweloperów z całego świata do realizacji potężnych projektów infrastrukturalnych. Marże jakie wówczas można było uzyskać były gigantyczne;…


Naprawdę piękna podróż LOT-u Dreamlinerem do ROMY

poniedziałek 01/12/2014

Nawet sztuczne zęby bolą od komunikacyjnego chłamu, jaki nas zewsząd zalewa. Współcześni marketerzy, zupełnie nie przyzwyczajeni do hiper-nadmiaru, w jakim żyjemy, najczęściej zupełnie nie radzą…


Jakie wnioski płyną dla biznesu z wyboru pierwszego z 7 nowych Cudów Polski?

środa 29/10/2014

Szanowny Panie Prezesie zwróć proszę uwagę. Klienci w swoich decyzjach i działaniach znacznie wyprzedzili twoją zdolność tworzenia dla nich wartości! Skąd ta konstatacja? Zacznijmy po…


Rozważania o ROI w Customer Experience Management

wtorek 21/10/2014

Wg badań przeprowadzonych w 2013 roku na zlecenie Oracle (1 600 CEO; 18 państw; obie Ameryki, Europa, Azja i Pacyfik): - 91% badanych top-menedżerów marzy,…


Mediq - 10 punktów styku i 5 porad dla każdego usługodawcy

poniedziałek 15/09/2014

- Tylko niech Pan nie dzwoni do żony po operacji, bo Pan wszystko wyśpiewa. - Usłyszałem te słowa od uśmiechających się do siebie znacząco pielęgniarek,…