- Hurra! To koniec i Plusa i Playa! – krzyknęło Serce do Rozumu!


sobota 09/02/2013
2

- Jak to? – pyta Rozum.

- Patrz co Chuck Norris robi po obejrzeniu najnowszej reklamy Plusa:

- Ale jaja! A co z Play’em? – pyta Rozum.

- No pomyśl, Wojewódzki od dawna jest twarzą Play tak?

- Tak, no i… – Rozum zdobył się na zadanie pytanie niedokończonego.

- Jest kilka powodów, dla których Play będzie miał problemy w związku z nim:

Po pierwsze, Wojewódzki zamknął w styczniu swój fanpage twierdząc, że za dużo na niego plują i za mało jest merytorycznych wypowiedzi. Tymczasem Sotrender Research Team po przeanalizowaniu wypowiedzi na jego fanpage’u stwierdził, że wypowiedzi negatywnych jest tyle samo co pozytywnych – widać, że Kuba coś kręci.

Po drugie, Prof. Godzic wyjaśnia dlaczego pisze książkę właśnie o Wojewódzkim: „Wojewódzki jak dwudzielna szafa. Otworzysz jedno skrzydło: a tam fekalia, rechot i obsceniczne tematy. Otworzysz drugą połowę, a tam: może nie raj, ale zawsze jakiś landszafcik skrzący się dowcipem”. Pojmujesz Rozum? Fekalia, rechot i obsceniczne tematy.

Po trzecie, Ukrainki z Femen podobno szykują już jakąś akcję przeciwko Kubie. Chwytasz Rozum, Wojewódzki się kończy, a Play go na sztandary!

- Serce, a widziałeś ostatnią reklamę Play z Wojewódzkim?

- No nie…

- To przyjrzyj się i powiedz co widzisz:

- No i o co Ci chodzi Rozum? Wojewódzki chodzi, robi głupie miny, szkoda tylko, że się nie odezwał, bo jego głos też już ludzi drażni. Jego gwiazda blednie, to i Play wraz z nim!

- Tak, a co było w ostatniej scenie? – pyta Rozum.

- O kurcze – Serce zaskoczył – obrywa damską torebką i to taką fest… Znaczy się Play przez to mówi: laski, Wojewódzkiego trzeba torebkami w łeb! Straszne! Oni tam w tym Playu genialnie wyczuli trend… Krwawię… Pękam… – jęczy Serce.

- Serce, nie załamuj się – pociesza Rozum – popatrz, za to nasz fanpage jest teraz najpopularniejszy:

- No i co z tego. Sam fanpage nie sprzedaje. A na dodatek pod tą reklamą Spioszek1985 napisał: „Play = TAK, Kuba = NIE!”

Serce i Rozum mogą oczywiście długo debatować nad tym czy Agnieszka Dygant, Magdalena Różczka, Kuba Wojewódzki, czy Stuhr-Junior przynoszą marce Play pożytek czy też nie. Od lat znawcy wypowiadają się o wpływie Celebrytów na zainteresowanie marką. Nie zmienia to jednak postaci rzeczy, że w 2012 roku nastąpił spadek budżetów reklamowych o 12%, 40% marketerów w ogóle nie potrafi uzasadnić sensowności inwestycji w reklamę, a 80% klientów, gotowych płacić jest więcej za pozytywne doświadczenia (badania Oracle za rok 2012). Ekonomia marketingu znajduje się w odwrocie. Wystarczy spojrzeć choćby na ton dyskusji na YT, pod zamieszczoną wyżej reklamą Play z KW w roli głównej: ludzie dzielą się tam swoimi doświadczeniami z Play. Dyskusje o samej reklamie, to zupełnie poboczny wątek. To kolejne, ewidentne dowody zbliżania się zupełnie nowej ekonomii – ekonomii doświadczeń klientów.


Komentarze 2 Dodaj komentarz

 

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.


7 − = trzy

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Moje najnowsze wpisy

 

A klienci to gdzie? Czyli przyszłość rynku finansowego w Polsce

sobota 11/02/2017
0

2 grudnia 2016 roku,  THINKTANK zorganizował podsumowującą debatę ekspercką mającą na celu ocenę przeszłości i spojrzenie w przyszłość rynku kapitałowego w Polsce. Z debaty płyną…


Lista najlepszych pracodawców wg Forbes i co ma do niej CX-Day?

wtorek 20/10/2015
0

6 października przypada Światowy Dzień CX (Customer Experience). Eksperci i konsultanci z obszaru CEM (Customer Experience Management) uczestniczyli w licznych, fascynujących fascynujących debatach, webinarach, sympozjach…


5 współczesnych pułapek myślenia biznesu i jak ich uniknąć?

sobota 30/05/2015
0

10 lat doświadczeń w prowadzeniu badań oczekiwań klientów metodyką CEM pozwala na odkrycie wielce interesujących pułapek myślenia biznesu na temat tego, za co klienci chcą…


Żegnaj CoffeeHeaven… Witaj Green Cafe Nero!

środa 11/02/2015
20

Uwielbiałem kawę w CoffeeHeaven. Zwłaszcza Mint Chocolate Frostito. Rocznie wypijałem ich ze sto. Niewątpliwie byłem lojalnym i wartościowym klientem dla CoffeeHeaven (teraz już COSTA Coffee).…


KLM, taktyka CLOSE-THE LOOP i noworoczne postanowienia

czwartek 01/01/2015
2

Co jest esencją produktu linii lotniczych? Bezpieczne przetransportowanie (czasem nawet kilkusetosobowej) grupy osób z miejsca na miejsce (bywa, że na odległość tysięcy kilometrów), przy pomocy…


SKANSKA - o firmie, która nie idzie na kompromisy z własnymi WARTOŚCIAMI

poniedziałek 22/12/2014
2

W 2000 roku Rosja szeroko otworzyła granice, zapraszając deweloperów z całego świata do realizacji potężnych projektów infrastrukturalnych. Marże jakie wówczas można było uzyskać były gigantyczne;…


Naprawdę piękna podróż LOT-u Dreamlinerem do ROMY

poniedziałek 01/12/2014
0

Nawet sztuczne zęby bolą od komunikacyjnego chłamu, jaki nas zewsząd zalewa. Współcześni marketerzy, zupełnie nie przyzwyczajeni do hiper-nadmiaru, w jakim żyjemy, najczęściej zupełnie nie radzą…


Jakie wnioski płyną dla biznesu z wyboru pierwszego z 7 nowych Cudów Polski?

środa 29/10/2014
2

Szanowny Panie Prezesie zwróć proszę uwagę. Klienci w swoich decyzjach i działaniach znacznie wyprzedzili twoją zdolność tworzenia dla nich wartości! Skąd ta konstatacja? Zacznijmy po…


Rozważania o ROI w Customer Experience Management

wtorek 21/10/2014
7

Wg badań przeprowadzonych w 2013 roku na zlecenie Oracle (1 600 CEO; 18 państw; obie Ameryki, Europa, Azja i Pacyfik): - 91% badanych top-menedżerów marzy,…


Mediq - 10 punktów styku i 5 porad dla każdego usługodawcy

poniedziałek 15/09/2014
13

- Tylko niech Pan nie dzwoni do żony po operacji, bo Pan wszystko wyśpiewa. - Usłyszałem te słowa od uśmiechających się do siebie znacząco pielęgniarek,…