Marketing Automation Day 2012


środa 31/10/2012
5

W poniedziałek 29 października w Warszawie odbył a się całodniowa konferencja Marketing Automation Day 2012 poświęcona automatyzacji marketingu oraz e-mail marketing. Automatyzacja marketingu to narzędzia, które wreszcie umożliwiają marketerom targetowanie behawioralne na podstawie zainteresowania klienta zakupem konkretnego produktu.

O nowej szkole marketingu, kiedy to klient przychodzi do dostawcy, opowiadał Grzegorz Błażewicz z firmy Benhauer, a o tym jak stworzyć skuteczny e-mailing Paweł Sala z Freshmail.

Moje wystąpienie pt. „Jak napisać business case do wdrożenia automatyzacji marketingu” spotkało się z zainteresowaniem. Przedstawienie nowoczesnego marketingu nie od strony funkcjonalność lecz od strony zwrotu z inwestycji ROI cieszy się coraz większą popularnością.

Zachęcam do pobrania prezentacji, która znajduje się tu:
http://www.metamarketing.eu/marketing-automation-day

oraz do komentowania. Czy marketing oparty na ROI ma przyszłość w Polsce?

Grzegorz

 


Komentarze 5 Dodaj komentarz

 

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.


9 × jeden =

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Moje najnowsze wpisy

 

Sekretna broń Baracka Obamy - automatyzacja marketingu.

środa 07/11/2012
0

Zwycięscy mają w rękach nową broń. Guardian nazywa ją Święty Graal, Huffington Post mówi o niej genialna, zmienia zasady gry, a internetowi guru Baracka Obamy,…


ROI w social media marketing

środa 26/09/2012
79

Jeżeli twoja agencja mówi Ci, że w kampanii w mediach społecznościowych chodzi o  liczbę lajków na stronie facebookowej czy komunikację brandu, a twój szef nie…