Moje ostatnie wpisy

 

Czy marketing musi być innowacyjny?

piątek 13/02/2015
0

Współczesny rynek lubi narzucać reżim innowacyjności. Wyścig w drodze po nowości z jednej strony napędza gospodarkę, z drugiej zaś chwilami przypomina bieg na oślep. Widać to w szeroko rozumianym marketingu. Pozorne innowacje coraz częściej starają się zastąpić solidną pracę nad strategią, planowaniem i realizacją działań marketingowych. Są fajne, lecz czy o to w biznesie chodzi?...

Prawie jak marketing

czwartek 29/01/2015
2

Mijają lata, a każdy kolejny rok upływa pod znakiem innego marketingu. Social Media Marketing, Content Marketing, Video Marketing. Każdy z nich ma być tym "jedynym", co stoi w sprzeczności do teorii mówiącej o wielowątkowości zjawiska jakim jest marketing. O trudności w znalezieniu "złotego środka". Po co jednak go szukać, skoro można stworzyć odpowiednie pozory? ...

Do czego służy marketing B2B?

czwartek 06/06/2013
5

Przez kilka lat pracowałem w dziale kreacji agencji interaktywnej. Robiliśmy różne projekty. Od stron internetowych po kampanie 360 stopni. Było fajnie. Dopiero postawienie się w roli marketera na rynku B2B, pokazało mi na czym tak naprawdę polega marketing. Jest inaczej. Marketing B2B to poważna sprawa. Powiem Wam dlaczego....