Lato ooooo lato wszedzie….a ja nie mam weny na pisanie.


poniedziałek 06/08/2012
0

Lubie ta pore dnia i ten miesiac. 6 Sierpienia godzina 18:05. Jestem po pracy, leze na hustawce w ogrodzie, pies lezy kolo mnie a ptaki spiewaja. Winogrona urosly bardzo duze jak na tak rozna pogode. Kosy je jedza a pszczoly wlatuja mi do szklanki z sokiem. Nie mam weny na pisanie. Totalny chillout. Co prawda przeczytalam blogi kolezanek i fashionistek, ogladnelam wszystkie pudelki plotki kozaczki i lansiki ale mi sie pisac na zaden temat nie chce. I nie bede.   I to jest piekne. :) )


Komentarze Dodaj komentarz

 

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.


+ 6 = siedem

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Moje najnowsze wpisy

 

By byc tym numer 1.

środa 08/08/2012
0

Znacie to ciagle uczucie aby byc lepszym od innych? Zrobic cos szybciej, bardziej, mocniej i skuteczniej? Pomimo moich ( za 20 dni ) tylko 21…


Powrot.

czwartek 02/08/2012
1

Wiem ze nie wszyscy beda fanami tego wpisu. Wiem rowniez ze nie wszyscy jej sluchaja, ale to wlasnie ona wraca po kilku latach przerwy z…


Rok 2012 rokiem nowych "projektantow"?

środa 01/08/2012
0

Na Polskim rynku mozemy zauwazyc nowa mode. Mode na prace o nazwie projektant. W ostatnim czasie  gwiazdy znane z tanca czy muzyki chca stac sie…


Mlody i zdolny. Mateusz Szymkowiak.

niedziela 29/07/2012
0

Dzięki swojej pracy mam mozliwosc poznawania wielu ciekawych ludzi. Zazwyczaj  sa na poczatku swojej kariery a dzis blyszcza. Mateusza Szymkowiaka poznalam 6 lat temu w…


Zaufanie.

sobota 28/07/2012
1

Czy istnieje cos takiego jak zaufanie kobiety do mezczyzny? Bedac w zwiazku z rocznym stazem czesto przylapuje sie na tym ze nie wierze. Nie wierze…


Kanon piekna. Natalia Siwiec.

piątek 27/07/2012
1

Dzieki Euro w Polsce odkrylismy nowa gwiazde. Natalie Siwiec. Piekna brunetka o nieziemskim spojrzeniu. Jedni ja kochaja i chcieli by ja za zone, drudzy nasladuja…


Od poczatku.

piątek 27/07/2012
0

Znacie to uczucie kiedy zaczynacie cos nowego? Ja znam i to bardzo dobrze. Dreszcz emocji i nie pewnosc jak odbiora Cie czytelnicy. Postaram sie aby…