Moje ostatnie wpisy

 

By byc tym numer 1.

środa 08/08/2012
0

Znacie to ciagle uczucie aby byc lepszym od innych? Zrobic cos szybciej, bardziej, mocniej i skuteczniej? Pomimo moich ( za 20 dni ) tylko 21 lat biore udzial w tym wyscigu. Od zawsze slyszalam ze musze byc najlepsza w szkole. To mi do konca nie wychodzilo ale w zyciu prywatnym i biznesowym jak najbardziej. Zawsze mialam…

Lato ooooo lato wszedzie….a ja nie mam weny na pisanie.

poniedziałek 06/08/2012
0

Lubie ta pore dnia i ten miesiac. 6 Sierpienia godzina 18:05. Jestem po pracy, leze na hustawce w ogrodzie, pies lezy kolo mnie a ptaki spiewaja. Winogrona urosly bardzo duze jak na tak rozna pogode. Kosy je jedza a pszczoly wlatuja mi do szklanki z sokiem. Nie mam weny na pisanie. Totalny chillout. Co prawda…

Powrot.

czwartek 02/08/2012
1

Wiem ze nie wszyscy beda fanami tego wpisu. Wiem rowniez ze nie wszyscy jej sluchaja, ale to wlasnie ona wraca po kilku latach przerwy z nowym singlem. Gosia Andrzejewicz. Osoba ktorej kibicuje od momentu kiedy startowala w roznych konkursach. Jedni ja nienawidza drudzy kochaja. Wywoluje skrajne emocje. Byla ulubienica portali plotkarskich do czasu sprawy w sadzie.…

Rok 2012 rokiem nowych „projektantow”?

środa 01/08/2012
0

Na Polskim rynku mozemy zauwazyc nowa mode. Mode na prace o nazwie projektant. W ostatnim czasie  gwiazdy znane z tanca czy muzyki chca stac sie projaktantkami  mody. Natasza Urbanska znana z Buffo wraz ze swoja wspolniczka juz jesienia chce pokazac swoja pierwsza kolekcje. Maja Sablewska juz w pazdzierniku pokaze swoja pierwsza linie ubran dla sklepu…

Mlody i zdolny. Mateusz Szymkowiak.

niedziela 29/07/2012
0

Dzięki swojej pracy mam mozliwosc poznawania wielu ciekawych ludzi. Zazwyczaj  sa na poczatku swojej kariery a dzis blyszcza. Mateusza Szymkowiaka poznalam 6 lat temu w Tancu na lodzie. Byl wtedy poczatkujacym dziennikarzem dla telewizji Viva, a dzis? Wlasnie prowadzi koncert Lato Zet i Dwojki, pare dni temu Sunrise Fashion Festiwal a jeszcze ostatnio moglismy go…

Zaufanie.

sobota 28/07/2012
1

Czy istnieje cos takiego jak zaufanie kobiety do mezczyzny? Bedac w zwiazku z rocznym stazem czesto przylapuje sie na tym ze nie wierze. Nie wierze w slowa ani w czyny. Dla mnie wyjazd sluzbowy czy wyjazd rodzinny bezemnie wiaze sie tylko z jednym. Z kochanka. Chociaz nigdy mnie to podobno nie spotkalo jest coraz gorzej.…

Kanon piekna. Natalia Siwiec.

piątek 27/07/2012
1

Dzieki Euro w Polsce odkrylismy nowa gwiazde. Natalie Siwiec. Piekna brunetka o nieziemskim spojrzeniu. Jedni ja kochaja i chcieli by ja za zone, drudzy nasladuja a trzeci krytykuja. Nie wiem kogo jest wiecej ale jedno jest pewne, zazdrosc ludzka nie zna granic. Nie rozumiem tego negatywnego szumu wobec jej osoby.  " Siwiec jest cala napompowana"…

Od poczatku.

piątek 27/07/2012
0

Znacie to uczucie kiedy zaczynacie cos nowego? Ja znam i to bardzo dobrze. Dreszcz emocji i nie pewnosc jak odbiora Cie czytelnicy. Postaram sie aby ten blog byl prawdziwy. Pelen szczerych opini, wyznan i przemyslen. Nie na pokaz, nie pod publike, tylko dla siebie. Zapraszam serdecznie.