Moje ostatnie wpisy

 

RTB w praktyce: case study marki Best Western

wtorek 18/12/2012
1

O programistycznym marketingu, audience marketingu, inteligentnym marketingu od pewnego czasu dużo mówi się oraz dużo się słyszy. Według danych IDC globalna wartość Real Time Bidding (RTB) w obszarze marketingu odsłonowego wyniosła 3 miliardy dolarów 2012 roku. W 2013 roku ta wartość ma powiększyć się o kolejne 2 miliardy dolarów. Według najnowszego dokumentu Rubicon Project “Real…

Bycie unikalnym medium w marketingowej cenie

wtorek 04/12/2012
0

Od dłuższego czasu można natknąć się w sieci na stwierdzenie, że "content is the king". Treść jest czymś, co stanowi o sukcesie w internecie. Biorąc jednak pod uwagę wyłącznie działania sprzedażowo-promocyjne, to owe sformułowanie powinno przybrać kształt następującej tezy: “premium content is the king for marketers”. Takie wnioski można wysnuć po analizie raportu “Branding on…

10 najczęstszych błędów w AdWords

środa 21/11/2012
0

Kampanie reklamowe z wykorzystaniem płatnych linków w wyszukiwarce Google'a są skomplikowanym procesem. Z jednej strony z uwagi na szereg wielu zmiennych oraz zależności. Z drugiej zaś z powodu rozwoju systemu AdWords, w ramach którego dosyć często są wprowadzane nowe rozwiązania zwiększających efektywność reklam u tego amerykańskiego giganta. Dlatego też nieumiejętne korzystanie z jego możliwości może…

Jakie wyzwania stoją przed RTB?

wtorek 06/11/2012
1

O jakościowym i jednostkowym podejściu do działań marketingowych w sieci mówi się coraz więcej. Takie sformułowania jak audience marketing czy real time bidding stają się dla branży reklamowej nową bonanzą - pomyślnością. W istocie za tymi narzędziami kryją się konkretne rozwiązania. Ale jak to bywa z nowymi metodami, są nastawione na wiele prób, z którymi…

Jak dbać o Quality Score

środa 24/10/2012
3

Jest uważany za najważniejszy element w realizacji kampanii AdWords. To od niego zależy, ile kosztują dane słowa kluczowe oraz jak wysoko pojawi się reklama w wyszukiwarce. Dlatego też bez posiadania wiedzy temat funkcjonowania Quality Score trudno w ogóle myśleć o efektywnych działaniach w obszarze SEM. Kiedy w 2006 roku Google wprowadzał ten mechanizm do ram…

Jak wykorzystać big data w reklamie odsłonowej

poniedziałek 08/10/2012
2

8 na 10 ludzi na świecie ogląda materiały online. Na Facebooku codziennie pojawia się 3,2 miliarda komentarzy oraz "lajków". W USA media społecznościowe (w tym blogi) docierają do 80% internautów. Przewiduje się, że w 2015 roku w sieci w przeciągu sekundy będzie pojawiało się tyle materiałów wideo, że ich oglądnięcie musiałoby zająć człowiekowi 5 lat.…

Chcesz dotrzeć do studenta? Zainwestuj w Google’a

poniedziałek 24/09/2012
0

Już za moment rozpocznie się nowy rok akademicki. Tysiące młodych ludzi zainicjuje albo też będzie kontynuować swoje uczelniane życie na uniwersytetach, akademiach czy też politechnikach rozsianych po Polsce i świecie. Czas przed inauguracją roku akademickiego to także wzmożony okres działalności dla firm, dla których studenci to doskonała grupa docelowa. ...