Wydoić żyrafę !!


środa 13/11/2013

Przetaczające się od wczoraj komentatorskie tsunami wymywa z naszych głów ogólnonarodową frustrację. Wpisy na blogach, memy, dyskusje w stacjach telewizyjnych i radiowych jadą równo po wszystkich i najlepiej po bandzie. Obśmiewani są debilni narodowcy, kibole, pisowcy, rząd, władze miasta i … Rosjanie. Dostało się też biednej tęczy – przepięknemu kolorowemu tworowi przyrody. Zwiastun ciszy i spokoju został zniszczony przez nieokiełznany żywioł a facebook podzielił się na jej zwolenników i przeciwników.  Po prostu Kapturek zeżarł wilka i szlag bajkę trafił.

A może tak podejść do sprawy z zupełnie innej strony? Znajdźmy w tych smutnych wydarzeniach coś bardziej radosnego i zabawnego. Oto propozycja przedstawiona przez Reklamotywy62.

Prezentowana koncepcja  jest obiecująca w swej świeżości, ale też prowokuje zasadnicze pytanie: czy marki powinny się włączać w takie narodowe dramaty i wykorzystywać socialmediowe zamieszanie? Sprawa z dachem na Stadionie Narodowym i wodnymi bohaterami pokazała, że to krok słuszny. Fakt, że wydarzenia te mają zupełnie odmienny charakter, ale wstyd za organizację, nieudolność i zachowanie rodaków jest podobny. Rozważania działań tego rodzaju to grubszy temat nadający się na osobny artykuł, nie mniej jednak będzie to tylko teoretyczna dywagacja. Czy znajdzie się ktoś odważny, aby wykorzystać kontrowersyjne wydarzenia w praktyce?

Idąc za wskazaniem Relamotywy62, marka Skiittles już dziś powinna stawiać w Warszawie tęcze ze swoich cukierków i zapraszać warszawiaków do jej skubania, a przynajmniej wysłać w miasto hostessy ubrane w tęczowe stroje rozdające cukierki. Działanie to doskonale wpisałoby się w koncepcję zaproponowaną przez markę. Przecież patrząc na to, co się wydarzyło 11.11.2013 w Warszawie, nie pozostaje nic innego, jak zapalić dobrego skręta, najeść się Skiittlesów i wydoić żyrafę.


 


Moje najnowsze wpisy

 

Piłeś nie kręć reklam ! Nie piłeś wypij !

wtorek 14/04/2015

Rok 2015 został okrzyknięty przez specjalistów, rokiem video w internecie. Potężny strumień budżetów płynie wartko na całym świecie do YT i innych serwisów video. Oczywiście…


Fałszujący budowlaniec

piątek 27/02/2015

Właśnie pojawiła się kolejna hitowa i zaskakująca swą banalnością produkcja reklamowa. Dla mnie osobiście, to bardzo bolesne odkrycie. Myślałem, że  "Ona tańczy dla mnie" zniknęła…


10 marketingowych zmyłek dla mózgu

czwartek 26/02/2015

Wiele docierających do nas treści marketingowych, konstruowanych jest w ten sposób, aby pobudzały nasze umysły do reakcji poza naszą świadomością. Naukowcy cały czas rozwijają badania…


Na tydzień olać media i marketing!

niedziela 22/02/2015

Przez ostatni tydzień byłem w Bieszczadach. Bez dostępu do telewizora, radia i dających mi jeść reklam. I wiecie co? To było cudowne. Oderwać się od…


Pięknie K...wa Pięknie

piątek 13/02/2015

Skrót PKP dorobił się w przeciągu lat, wielu rożnych przedziwnych skrótów. Jak wiadomo, ten prawdziwy, podstawowy, to  "Polskie Koleje Państwowe", ale za to repertuar jego…


PORĄBANY KOD DESMOXANU

czwartek 29/01/2015

Od dłuższego czasu wśród marketingowców trwa zażarta dyskusja na temat potencjału QR kodów. Z jednej strony wieszane są na nich psy, a z drugiej stawiane…


Rozwodowy rebranding w POLOmarketcie

czwartek 22/01/2015

Od początku stycznia rozpoczął się proces zmian w sieci POLOmarket. Nowa nazwa Mila z pozycjonowaniem wyrażanym poprzez hasło "Zakupy, aż miło", stanowić ma nowe zobowiązanie…


Rossmann intymnie

czwartek 05/12/2013

Never ending branding to już na trwale wpisane w świadomość stwierdzenie, które eksploduje na każdym kroku naszych konsumenckich doświadczeń, zaczynając od ścieżki zakupowej, poprzez obsługę…


Nastula mnie zmiażdżył

poniedziałek 14/10/2013

W najnowszej kampanii reklamowej Paweł Nastula poleca e-papierosy. Dla mnie to ewidentny upadek sportowego autorytetu. Pytanie tylko - czy to wynik tego, że za bardzo…


Biegająca reklama

środa 09/10/2013

Wielu chciałoby, aby ich marka była chwalona w Internecie, gromadziła społeczność fanów, angażowała. Marzeniem dla wielu jest, aby użytkujący produkty konsumenci eksponowali z dumą logotyp…