Pryskająca kobieta, Pascal vs Okrasa i spektakularna beczka z kraksą.


wtorek 31/07/2012
3

Czy oglądacie Agrobiznes? Pewnie większość z Was, podobnie jak ja, tego nie robi. W niedzielę jednak byłem w Bieszczadach, gdzie mój gospodarz miał w telewizorze dostępne tylko dwa kanały (na co dzień ma więcej, ale akurat po burzy antena uległa awarii). Gapiłem się więc na Agrobiznes bez sensu, gdy nagle …

Myślałem, że po popisach Edyty Herbuś przed stonką i kampanii o zbawczej roli byłego ministra rolnictwa już nic mnie nie zaskoczy. A jednak… Hela z Marianem dali radę. I nie chodzi tu o kabaret, bo może to i trochę śmieszne jest, więc jako żart na Mazurskiej Nocy Kabaretowej dałby radę. Zastanawia mnie jednak dlaczego sektor produktów rolniczych traktuje swoich odbiorców jak półgłówków? Czy przedstawiciele agencji reklamowych nie mają rodzin na wsi, czy też znajomych, którzy zajmują się rolnictwem zawodowo? Może czas najwyższy wybrać się do rolników i zobaczyć jak wieś się zmienia. Warto uświadomić sobie też, że budowanie insightów na podstawie serialu „Ławeczka” to nieporozumienie.  Owszem wielu z nich to prostolinijni ludzie, ale zdają sobie sprawę z tego, co robią i nikt z szanujących siebie oraz swoja pracę gospodarzy nie „odleje się” na swoje pole. Dlaczego autorzy tej kampanii sięgają do tak płytkich gestów? Dlaczego większość komunikatów docierających do rolników jest po prostu żenująca?

Na szczęście Lidl stanął na wysokości zadania. 19.99 zł za danie dla czterech osób? W takiej jakości? Tak pysznie? To możliwe? Jak widać jest to możliwe i tanie nie musi być po prostu smutne. Dzięki Ci Lidlu, że nie poszedłeś w tandetną cenę tylko w pomysł, spryt, gust i smak.  Dziękuję, że nie „pryskasz” mi na talerz robiąc pierogi bryzgane. Po Gmochu to kolejny doskonały pomysł i realizacja. Brawa dla Lidla. Like-a kliknąłem już dawno. Teraz czas chyba zmienić market na stałe.

I na koniec OLT Express. Smutne to wszystko co się wydarzyło. Jeszcze przyjdzie czas na dokładne analizy o tym, co się stało i co nie zadziałało. Na pewno Polacy nie byli w stanie zaakceptować wyższej kwoty niż 99 zł za połączenia krajowe. Za mało też czasu minęło aby rodacy przyzwyczaili się do latania na tyle, że byliby w stanie ponieść większe koszty za czas i komfort podróżowania. Pozostaje nam tylko pooglądać reklamę OLT Express i powspominać jak miało być pięknie.


Komentarze 3 Dodaj komentarz

 
  1. Skoro gość który miał problemy prawne za Eurokase zakłada AmberGold obiecując i gwarantując 12% bez ryzyka … (znasz inwestycje bez ryzyka bo ja nie), następnie wiąże ta firmę z OLT zakładając ze bedą straty. Rozpętała sie afera z AmberGold, banki przykreciły kurek z kasa dla Ambera, Amber przestał pompować w OLT więc obojętnie czy konsumenci kochają karanie czy nie wszystko musiało paść. Amber nie oddaje pieniędzy inwestorom szykują sie pozwy zbiorowe … Tu tylko cud mógłby pomoc.

       Odpowiedz
    5
    4
  2. Co do OLT – nieprawda zupełna, żaden marketing nie miał tu nic do rzeczy. Amber Gold było od początku piramida finansową, założona przez gościa z wyrokiem, która pewnie od początku miała runąć i żadna reklama ani żadne strategie nie miały by na to wpływu, ani opinia Polaków o tanich lotach. Ludzie wtopili miliony skuszeni łatwym zyskiem lokat i teraz zaczyna się cyrk… przykład: http://kancelariakrakow.com/blog/?p=256

       Odpowiedz
    4
    4

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.


6 − = cztery

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Moje najnowsze wpisy

 

Piłeś nie kręć reklam ! Nie piłeś wypij !

wtorek 14/04/2015
5

Rok 2015 został okrzyknięty przez specjalistów, rokiem video w internecie. Potężny strumień budżetów płynie wartko na całym świecie do YT i innych serwisów video. Oczywiście…


Fałszujący budowlaniec

piątek 27/02/2015
0

Właśnie pojawiła się kolejna hitowa i zaskakująca swą banalnością produkcja reklamowa. Dla mnie osobiście, to bardzo bolesne odkrycie. Myślałem, że  "Ona tańczy dla mnie" zniknęła…


10 marketingowych zmyłek dla mózgu

czwartek 26/02/2015
9

Wiele docierających do nas treści marketingowych, konstruowanych jest w ten sposób, aby pobudzały nasze umysły do reakcji poza naszą świadomością. Naukowcy cały czas rozwijają badania…


Na tydzień olać media i marketing!

niedziela 22/02/2015
0

Przez ostatni tydzień byłem w Bieszczadach. Bez dostępu do telewizora, radia i dających mi jeść reklam. I wiecie co? To było cudowne. Oderwać się od…


Pięknie K...wa Pięknie

piątek 13/02/2015
2

Skrót PKP dorobił się w przeciągu lat, wielu rożnych przedziwnych skrótów. Jak wiadomo, ten prawdziwy, podstawowy, to  "Polskie Koleje Państwowe", ale za to repertuar jego…


PORĄBANY KOD DESMOXANU

czwartek 29/01/2015
2

Od dłuższego czasu wśród marketingowców trwa zażarta dyskusja na temat potencjału QR kodów. Z jednej strony wieszane są na nich psy, a z drugiej stawiane…


Rozwodowy rebranding w POLOmarketcie

czwartek 22/01/2015
7

Od początku stycznia rozpoczął się proces zmian w sieci POLOmarket. Nowa nazwa Mila z pozycjonowaniem wyrażanym poprzez hasło "Zakupy, aż miło", stanowić ma nowe zobowiązanie…


Rossmann intymnie

czwartek 05/12/2013
3

Never ending branding to już na trwale wpisane w świadomość stwierdzenie, które eksploduje na każdym kroku naszych konsumenckich doświadczeń, zaczynając od ścieżki zakupowej, poprzez obsługę…


Wydoić żyrafę !!

środa 13/11/2013
18

Przetaczające się od wczoraj komentatorskie tsunami wymywa z naszych głów ogólnonarodową frustrację. Wpisy na blogach, memy, dyskusje w stacjach telewizyjnych i radiowych jadą równo po…


Nastula mnie zmiażdżył

poniedziałek 14/10/2013
2

W najnowszej kampanii reklamowej Paweł Nastula poleca e-papierosy. Dla mnie to ewidentny upadek sportowego autorytetu. Pytanie tylko - czy to wynik tego, że za bardzo…