Piłeś nie kręć reklam ! Nie piłeś wypij !


wtorek 14/04/2015
0

Rok 2015 został okrzyknięty przez specjalistów, rokiem video w internecie. Potężny strumień budżetów płynie wartko na całym świecie do YT i innych serwisów video. Oczywiście polskie firmy dotrzymują kroku światowym trendom i naprawdę mamy wśród nich spektakularne produkcje ! Takim mocnym wejściem popisała się Galicjanka.


Nie wierząc własnym oczom zadzwoniłem do centrali firmy z ciekawością kto im to zrobił? Byłem przekonany, że jak to w takich przypadkach bywa, uczynił to sam Pan Prezes. Wierząc w moc taniej reklamy w internecie, postanowił nakręcić reklamę swoim pracownikom. Przecież jak to w internecie, filmiki kręcone komórką mają miliony odsłon. Ale jakże się pomyliłem. Przemiła Pani Aleksandra – osoba odbierająca telefon w centrali w Rzeszowie, poinformowała mnie  z zadowoleniem, że za scenariusz i produkcję jest odpowiedzialna … TVP Kraków !

No cóż. Na reklamie, jak na piłce nożnej, w Polsce znają się wszyscy. Pytanie tylko czy warto oszczędzać na wydatkach reklamowych i korzystać z firm i osób, które realnie nie mają o tym co robią bladego pojęcia. I nie ma tu znaczenia czy to zrobiła ekipa TVP w godzinach pracy, czy „na lewo”. Na pewno ten kto wymyślił, wykonał i sprzedał to „coś”, nieźle się opił, a Prezesowi i samej marce wyrządził sporą krzywdę.

Ktoś może powiedzieć, że właśnie to działa bo o tym się pisze i reklama się rozchodzi. Tak, przyznaję rację tej argumentacji. Kto jednak po obejrzeniu tego spotu pójdzie kupić Galicjankę ze względu na jej walory smakowe i wizerunek?

A może ja nie jestem w TG a woda ma pozycjonowanie jakiego nikt się nie spodziewa?

Galicjanka. Woda Prezesów !

 


Komentarze Dodaj komentarz

 

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.


1 × = sześć

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Moje najnowsze wpisy

 

Fałszujący budowlaniec

piątek 27/02/2015
0

Właśnie pojawiła się kolejna hitowa i zaskakująca swą banalnością produkcja reklamowa. Dla mnie osobiście, to bardzo bolesne odkrycie. Myślałem, że  "Ona tańczy dla mnie" zniknęła…


10 marketingowych zmyłek dla mózgu

czwartek 26/02/2015
0

Wiele docierających do nas treści marketingowych, konstruowanych jest w ten sposób, aby pobudzały nasze umysły do reakcji poza naszą świadomością. Naukowcy cały czas rozwijają badania…


Na tydzień olać media i marketing!

niedziela 22/02/2015
0

Przez ostatni tydzień byłem w Bieszczadach. Bez dostępu do telewizora, radia i dających mi jeść reklam. I wiecie co? To było cudowne. Oderwać się od…


Pięknie K...wa Pięknie

piątek 13/02/2015
2

Skrót PKP dorobił się w przeciągu lat, wielu rożnych przedziwnych skrótów. Jak wiadomo, ten prawdziwy, podstawowy, to  "Polskie Koleje Państwowe", ale za to repertuar jego…


PORĄBANY KOD DESMOXANU

czwartek 29/01/2015
1

Od dłuższego czasu wśród marketingowców trwa zażarta dyskusja na temat potencjału QR kodów. Z jednej strony wieszane są na nich psy, a z drugiej stawiane…


Rozwodowy rebranding w POLOmarketcie

czwartek 22/01/2015
7

Od początku stycznia rozpoczął się proces zmian w sieci POLOmarket. Nowa nazwa Mila z pozycjonowaniem wyrażanym poprzez hasło "Zakupy, aż miło", stanowić ma nowe zobowiązanie…


Rossmann intymnie

czwartek 05/12/2013
0

Never ending branding to już na trwale wpisane w świadomość stwierdzenie, które eksploduje na każdym kroku naszych konsumenckich doświadczeń, zaczynając od ścieżki zakupowej, poprzez obsługę…


Wydoić żyrafę !!

środa 13/11/2013
0

Przetaczające się od wczoraj komentatorskie tsunami wymywa z naszych głów ogólnonarodową frustrację. Wpisy na blogach, memy, dyskusje w stacjach telewizyjnych i radiowych jadą równo po…


Nastula mnie zmiażdżył

poniedziałek 14/10/2013
2

W najnowszej kampanii reklamowej Paweł Nastula poleca e-papierosy. Dla mnie to ewidentny upadek sportowego autorytetu. Pytanie tylko - czy to wynik tego, że za bardzo…


Biegająca reklama

środa 09/10/2013
0

Wielu chciałoby, aby ich marka była chwalona w Internecie, gromadziła społeczność fanów, angażowała. Marzeniem dla wielu jest, aby użytkujący produkty konsumenci eksponowali z dumą logotyp…