Pięknie K…wa Pięknie


piątek 13/02/2015
2

Skrót PKP dorobił się w przeciągu lat, wielu rożnych przedziwnych skrótów. Jak wiadomo, ten prawdziwy, podstawowy, to  ”Polskie Koleje Państwowe”, ale za to repertuar jego adaptacji jest nader szeroki. Pozwolę sobie na kilka przykładów: Polska Kraść Pozwala, Przestań Kurwa Pierdolić, Pomaluj Każdy Pociąg, Polska Kocha Piguły, Piechotą Kolego Piechotą, Pociąg Kursuje Powoli, Poczekaj Kiedyś Przyjedziemy, Pojedziesz Kurwa Pojedziesz, Polskie Koleje Powolne, Polskie Konie Pociągowe, Popsujemy Każdy Pociąg, Pójdziesz Kurwa Piechotą, Przedsiębiorstwo Kiwania Podróżnych …

Na fali tych interpretacji, po usłyszeniu najnowszej radiowej śpiewanki reklamowej wymienionego wyżej przewoźnika brzmiącego tak: SŁUCHAJ GŁOŚNO , można powiedzie, że nie ma tu już co skracać tylko należy złapać się za głowę i powiedzieć: Pięknie Kurwa Pięknie.

Piosenka ta bije wszelkie rekordy beznadziei reklamowej w przeciągu kilku ostatnich lat. Przebija Liszowską i jej niskie ceny a nawet neandertalczyków Vifona. Oni przy tym to nawet jacyś tacy przystojni się robią a zupka nabiera smaku. To jest po prostu masakra. Kto napisał tekst do tego spotu? Sam Prezes spółki czy może vce-prezes ds. marketingu?

Smacznego !


YouTube Direkt

 

 

 


Komentarze 2 Dodaj komentarz

 
  1. Pan zapomniał dodać, że wydano na toto pieniążki publiczne z programu operacyjnego „Infrastruktura i środowisko” finansowanego z funduszy rozwojowych Unii Europejskiej.
    Polska biurokracja bawi się i dusi od nadmiaru pieniądza.
    Polska Kurwa Polska.

       Odpowiedz
    2
    1

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.


9 − osiem =

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Moje najnowsze wpisy

 

Piłeś nie kręć reklam ! Nie piłeś wypij !

wtorek 14/04/2015
0

Rok 2015 został okrzyknięty przez specjalistów, rokiem video w internecie. Potężny strumień budżetów płynie wartko na całym świecie do YT i innych serwisów video. Oczywiście…


Fałszujący budowlaniec

piątek 27/02/2015
0

Właśnie pojawiła się kolejna hitowa i zaskakująca swą banalnością produkcja reklamowa. Dla mnie osobiście, to bardzo bolesne odkrycie. Myślałem, że  "Ona tańczy dla mnie" zniknęła…


10 marketingowych zmyłek dla mózgu

czwartek 26/02/2015
0

Wiele docierających do nas treści marketingowych, konstruowanych jest w ten sposób, aby pobudzały nasze umysły do reakcji poza naszą świadomością. Naukowcy cały czas rozwijają badania…


Na tydzień olać media i marketing!

niedziela 22/02/2015
0

Przez ostatni tydzień byłem w Bieszczadach. Bez dostępu do telewizora, radia i dających mi jeść reklam. I wiecie co? To było cudowne. Oderwać się od…


PORĄBANY KOD DESMOXANU

czwartek 29/01/2015
1

Od dłuższego czasu wśród marketingowców trwa zażarta dyskusja na temat potencjału QR kodów. Z jednej strony wieszane są na nich psy, a z drugiej stawiane…


Rozwodowy rebranding w POLOmarketcie

czwartek 22/01/2015
7

Od początku stycznia rozpoczął się proces zmian w sieci POLOmarket. Nowa nazwa Mila z pozycjonowaniem wyrażanym poprzez hasło "Zakupy, aż miło", stanowić ma nowe zobowiązanie…


Rossmann intymnie

czwartek 05/12/2013
0

Never ending branding to już na trwale wpisane w świadomość stwierdzenie, które eksploduje na każdym kroku naszych konsumenckich doświadczeń, zaczynając od ścieżki zakupowej, poprzez obsługę…


Wydoić żyrafę !!

środa 13/11/2013
0

Przetaczające się od wczoraj komentatorskie tsunami wymywa z naszych głów ogólnonarodową frustrację. Wpisy na blogach, memy, dyskusje w stacjach telewizyjnych i radiowych jadą równo po…


Nastula mnie zmiażdżył

poniedziałek 14/10/2013
2

W najnowszej kampanii reklamowej Paweł Nastula poleca e-papierosy. Dla mnie to ewidentny upadek sportowego autorytetu. Pytanie tylko - czy to wynik tego, że za bardzo…


Biegająca reklama

środa 09/10/2013
0

Wielu chciałoby, aby ich marka była chwalona w Internecie, gromadziła społeczność fanów, angażowała. Marzeniem dla wielu jest, aby użytkujący produkty konsumenci eksponowali z dumą logotyp…