Narodowa zrzutka na Festiwal Kultury Chłopskiej !!!


poniedziałek 20/05/2013
2

Chłopi i Chłopki z Warszawki, Krk, Wrocka, Poznania, Trójmiasta – łączcie się w słusznej sprawie! Jakże wielu z Nas wyrwało się z wiochy do miasta. Do tych bogatych korpo, na stanowiska, na decydentów … Wielu pisze w mediach, jak jest źle, jakie to małe mieszkania, jakie to wielkie kredyty, jak to mózgi korpo lasuje. O jakże nieszczęśliwe grono 30-latków w miastach. Czas więc no totalny odpał. Oferta marketingowa, jakiej nikt nie oferuje! Zero gadki o ROI, ani słowa o ekwiwalencie PR, brak ściemy o wzorcu grupy docelowej i insightach. Zobaczcie sami. Jeszcze nikt nie dawał tak wiele za tak mało: rajd nurtem gnojnika, przejażdżka dziadkowym rowerem, poranna obserwacja zwierząt, koszenie trawnika kosą, kanapka ze smalcem, wianek z polnych kwiatów, maseczki błotne w gnojowym SPA …  Czyż to nie brzmi cudownie resetująco?

Ci zakręceni ludzie organizują mega imprezę i szukają dla niej sponsorów. Jeśli macie w swoich budżetach luźne kwoty – naprawdę nieduże, to zachęcam, aby wspierać takie inicjatywy. Wskaźniki marketingowe tego nie uzasadnią, ale Społeczna Odpowiedzialność Biznesu – jak najbardziej.

Pooglądajcie i sami oceńcie, czy nie warto wspierać ludzi, którym po prostu się chce i są tak pozytywnie zakręceni. Trzymam kciuki i mam nadzieję, że z Naszą pomocą uda im się zorganizować „Folkowisko, czyli dzień swobody”.


 

Wszystko o projekcie: http://polakpotrafi.pl/projekt/festiwal-folkowisko

 


Komentarze 2 Dodaj komentarz

 

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.


dziewięć × = 72

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Moje najnowsze wpisy

 

Piłeś nie kręć reklam ! Nie piłeś wypij !

wtorek 14/04/2015
681

Rok 2015 został okrzyknięty przez specjalistów, rokiem video w internecie. Potężny strumień budżetów płynie wartko na całym świecie do YT i innych serwisów video. Oczywiście…


Fałszujący budowlaniec

piątek 27/02/2015
15

Właśnie pojawiła się kolejna hitowa i zaskakująca swą banalnością produkcja reklamowa. Dla mnie osobiście, to bardzo bolesne odkrycie. Myślałem, że  "Ona tańczy dla mnie" zniknęła…


10 marketingowych zmyłek dla mózgu

czwartek 26/02/2015
28

Wiele docierających do nas treści marketingowych, konstruowanych jest w ten sposób, aby pobudzały nasze umysły do reakcji poza naszą świadomością. Naukowcy cały czas rozwijają badania…


Na tydzień olać media i marketing!

niedziela 22/02/2015
20

Przez ostatni tydzień byłem w Bieszczadach. Bez dostępu do telewizora, radia i dających mi jeść reklam. I wiecie co? To było cudowne. Oderwać się od…


Pięknie K...wa Pięknie

piątek 13/02/2015
11

Skrót PKP dorobił się w przeciągu lat, wielu rożnych przedziwnych skrótów. Jak wiadomo, ten prawdziwy, podstawowy, to  "Polskie Koleje Państwowe", ale za to repertuar jego…


PORĄBANY KOD DESMOXANU

czwartek 29/01/2015
32

Od dłuższego czasu wśród marketingowców trwa zażarta dyskusja na temat potencjału QR kodów. Z jednej strony wieszane są na nich psy, a z drugiej stawiane…


Rozwodowy rebranding w POLOmarketcie

czwartek 22/01/2015
25

Od początku stycznia rozpoczął się proces zmian w sieci POLOmarket. Nowa nazwa Mila z pozycjonowaniem wyrażanym poprzez hasło "Zakupy, aż miło", stanowić ma nowe zobowiązanie…


Rossmann intymnie

czwartek 05/12/2013
27

Never ending branding to już na trwale wpisane w świadomość stwierdzenie, które eksploduje na każdym kroku naszych konsumenckich doświadczeń, zaczynając od ścieżki zakupowej, poprzez obsługę…


Wydoić żyrafę !!

środa 13/11/2013
245

Przetaczające się od wczoraj komentatorskie tsunami wymywa z naszych głów ogólnonarodową frustrację. Wpisy na blogach, memy, dyskusje w stacjach telewizyjnych i radiowych jadą równo po…


Nastula mnie zmiażdżył

poniedziałek 14/10/2013
11

W najnowszej kampanii reklamowej Paweł Nastula poleca e-papierosy. Dla mnie to ewidentny upadek sportowego autorytetu. Pytanie tylko - czy to wynik tego, że za bardzo…