Kupę robi każdy z nas…


środa 21/03/2012
4

Papier toaletowy kojarzy mi się z określoną czynnością. Nie wywołuje żadnych emocji, ani też ekscytacji. Po prostu ma spełniać swoją rolę. Ma być pod ręką tam, gdzie jego miejsce, ma się nie rwać w trakcie zastosowania i jeśli kto woli może mieć zapach lub ładny, pastelowy kolor…

No tak. Papier toaletowy to „narzędzie” ze sfery intymnej, a czynność nim wykonywana nieco wstydliwa. Dlaczego o tym piszę? Otóż zaskoczyła i nieco zdezorientowała mnie wczoraj najnowsza propozycja reklamowa  papieru toaletowego Regina http://www.youtube.com/watch?v=xyWrz2ovkDE . „Jak to?” – myślę. „Nigdy się nie kończy!”. O ironio właśnie papier toaletowy zwykle kończy się i to w najmniej oczekiwanym momencie, tak jak gubią się kluczyki od samochodu, a telefon komórkowy rozładowuje wtedy, gdy jest nam najbardziej potrzebny. Zamknięta w wieży w spocie Reginy księżniczka, samotna i bezbronna nie przywodzi w tym kontekście na myśl pozytywnych wspomnień, a wręcz senne koszmary z dzieciństwa. Trauma osamotnienia i bezlitosnej kary połączonej z nadzieją uwolnienia przez rycerza na białym rumaku, skonfrontowana z kontekstem fizjologicznym jakoś do mnie nie przemawia.  W swoim cierpieniu, samotności i zaciszu toalety jesteś zdany tylko na rolkę papieru, na którą możesz zawsze liczyć. Jeżeli sił Ci nie starczy zawsze możesz wysłać do swojego wybawiciela list z rozpaczliwym wołaniem o pomoc … Niestety historia nie kończy się wesoło. Owszem list dociera do nadawcy, ale ten ignorując go zupełnie skupił się na rolce papieru, którą przytulił, i poszedł … „zasiąść na tronie”.

 Puenta przerażająca.


Komentarze 4 Dodaj komentarz

 
  1. Zmieńcie opcję linka z youtube na – otwórz w nowym oknie. Pozdrawiam

       Odpowiedz
    4
    4
  2. „Nigdy się nie kończy!”
    A mój się właśnie skończył – czy to nie jest jawne wprowadzanie klienta w błąd? Skoro REM zajęła się programem Cejrowskiego, to może Rada Reklamy powinna się zająć tym przypadkiem, bo jeszcze ktoś jej zarzuci, że nie wywiązuje się ze swoich obowiązków? ;>

       Odpowiedz
    4
    4
  3. Ej tam Bongos… spłycasz… przecież to taka ambitna reklama… ;-)

       Odpowiedz
    4
    4
  4. Od czego gazety….
    Życie jest jak papier toaletowy szare,długie i do de…napisał jakiś graficiarz-pesymista.
    no cóż,raczej się nie zgadzam.
    a Pan?

       Odpowiedz
    0
    0

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.


cztery − = 3

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Moje najnowsze wpisy

 

Piłeś nie kręć reklam ! Nie piłeś wypij !

wtorek 14/04/2015
225

Rok 2015 został okrzyknięty przez specjalistów, rokiem video w internecie. Potężny strumień budżetów płynie wartko na całym świecie do YT i innych serwisów video. Oczywiście…


Fałszujący budowlaniec

piątek 27/02/2015
1

Właśnie pojawiła się kolejna hitowa i zaskakująca swą banalnością produkcja reklamowa. Dla mnie osobiście, to bardzo bolesne odkrycie. Myślałem, że  "Ona tańczy dla mnie" zniknęła…


10 marketingowych zmyłek dla mózgu

czwartek 26/02/2015
11

Wiele docierających do nas treści marketingowych, konstruowanych jest w ten sposób, aby pobudzały nasze umysły do reakcji poza naszą świadomością. Naukowcy cały czas rozwijają badania…


Na tydzień olać media i marketing!

niedziela 22/02/2015
0

Przez ostatni tydzień byłem w Bieszczadach. Bez dostępu do telewizora, radia i dających mi jeść reklam. I wiecie co? To było cudowne. Oderwać się od…


Pięknie K...wa Pięknie

piątek 13/02/2015
3

Skrót PKP dorobił się w przeciągu lat, wielu rożnych przedziwnych skrótów. Jak wiadomo, ten prawdziwy, podstawowy, to  "Polskie Koleje Państwowe", ale za to repertuar jego…


PORĄBANY KOD DESMOXANU

czwartek 29/01/2015
3

Od dłuższego czasu wśród marketingowców trwa zażarta dyskusja na temat potencjału QR kodów. Z jednej strony wieszane są na nich psy, a z drugiej stawiane…


Rozwodowy rebranding w POLOmarketcie

czwartek 22/01/2015
7

Od początku stycznia rozpoczął się proces zmian w sieci POLOmarket. Nowa nazwa Mila z pozycjonowaniem wyrażanym poprzez hasło "Zakupy, aż miło", stanowić ma nowe zobowiązanie…


Rossmann intymnie

czwartek 05/12/2013
6

Never ending branding to już na trwale wpisane w świadomość stwierdzenie, które eksploduje na każdym kroku naszych konsumenckich doświadczeń, zaczynając od ścieżki zakupowej, poprzez obsługę…


Wydoić żyrafę !!

środa 13/11/2013
71

Przetaczające się od wczoraj komentatorskie tsunami wymywa z naszych głów ogólnonarodową frustrację. Wpisy na blogach, memy, dyskusje w stacjach telewizyjnych i radiowych jadą równo po…


Nastula mnie zmiażdżył

poniedziałek 14/10/2013
2

W najnowszej kampanii reklamowej Paweł Nastula poleca e-papierosy. Dla mnie to ewidentny upadek sportowego autorytetu. Pytanie tylko - czy to wynik tego, że za bardzo…