Handlowiec na polu walki – o sprzedaży B2B w erze cyfrowej


niedziela 15/01/2012
1

Zachodzące transformacje działów handlowych można nieco przewrotnie porównać do sytuacji Wojska Polskiego w latach 90. W 1991 roku upada Układ warszawski, a w 1999 roku polskie siły zbrojne dołączają do struktur NATO. Zmieniła się doktryna, zmienił się wróg, zmieniły się narzędzia walki, taktyka, kształcenie, zmienił się język… Niby świat ten sam, a jednak zmieniło się wszystko. Podobnie zmienia się obecnie świat handlu. Zachowania konsumentów zaczynają kształtować nowe technologie i modele ekonomiczne. Humanocentryzm, będący wynikiem koncentracji na człowieku i jego dobrze, model ekonomii „za darmo”, czy też wirtualna komunikacja biznesowa, przeistaczają dotychczasową formę sprzedaży B2B.

W czym handlowiec jest obecnie podobny do żołnierza na polu walki? W jaki sposób zmieniła się w ostatnim czasie jego rola?

Jak szukałem odpowiedzi? Zapraszam do przeczytania całego artykułu

  http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/handlowiec-na – polu-walki-o-sprzedazy-b2b-w-erze-cyfrowej

  


Komentarze 1 Dodaj komentarz

 

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.


4 − = trzy

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Moje najnowsze wpisy

 

Piłeś nie kręć reklam ! Nie piłeś wypij !

wtorek 14/04/2015
152

Rok 2015 został okrzyknięty przez specjalistów, rokiem video w internecie. Potężny strumień budżetów płynie wartko na całym świecie do YT i innych serwisów video. Oczywiście…


Fałszujący budowlaniec

piątek 27/02/2015
1

Właśnie pojawiła się kolejna hitowa i zaskakująca swą banalnością produkcja reklamowa. Dla mnie osobiście, to bardzo bolesne odkrycie. Myślałem, że  "Ona tańczy dla mnie" zniknęła…


10 marketingowych zmyłek dla mózgu

czwartek 26/02/2015
11

Wiele docierających do nas treści marketingowych, konstruowanych jest w ten sposób, aby pobudzały nasze umysły do reakcji poza naszą świadomością. Naukowcy cały czas rozwijają badania…


Na tydzień olać media i marketing!

niedziela 22/02/2015
0

Przez ostatni tydzień byłem w Bieszczadach. Bez dostępu do telewizora, radia i dających mi jeść reklam. I wiecie co? To było cudowne. Oderwać się od…


Pięknie K...wa Pięknie

piątek 13/02/2015
3

Skrót PKP dorobił się w przeciągu lat, wielu rożnych przedziwnych skrótów. Jak wiadomo, ten prawdziwy, podstawowy, to  "Polskie Koleje Państwowe", ale za to repertuar jego…


PORĄBANY KOD DESMOXANU

czwartek 29/01/2015
3

Od dłuższego czasu wśród marketingowców trwa zażarta dyskusja na temat potencjału QR kodów. Z jednej strony wieszane są na nich psy, a z drugiej stawiane…


Rozwodowy rebranding w POLOmarketcie

czwartek 22/01/2015
7

Od początku stycznia rozpoczął się proces zmian w sieci POLOmarket. Nowa nazwa Mila z pozycjonowaniem wyrażanym poprzez hasło "Zakupy, aż miło", stanowić ma nowe zobowiązanie…


Rossmann intymnie

czwartek 05/12/2013
6

Never ending branding to już na trwale wpisane w świadomość stwierdzenie, które eksploduje na każdym kroku naszych konsumenckich doświadczeń, zaczynając od ścieżki zakupowej, poprzez obsługę…


Wydoić żyrafę !!

środa 13/11/2013
69

Przetaczające się od wczoraj komentatorskie tsunami wymywa z naszych głów ogólnonarodową frustrację. Wpisy na blogach, memy, dyskusje w stacjach telewizyjnych i radiowych jadą równo po…


Nastula mnie zmiażdżył

poniedziałek 14/10/2013
2

W najnowszej kampanii reklamowej Paweł Nastula poleca e-papierosy. Dla mnie to ewidentny upadek sportowego autorytetu. Pytanie tylko - czy to wynik tego, że za bardzo…